kongi25 0 Napisano Grudzień 9, 2018 Witam szanownych forumowiczów. Jak w temacie poszukuję czerwone ducati 999s - tylko w tej wersji (teoretycznie najchetniej pierwszy wypust z dodatkowymi wlotami w czasze) moze byc monoposto jak i biposto. nie interesuja mnie zadne pekniete ramy, powypadki itd itp... jak jakies posiadacie info o fajncyh egzemplarzach albo sami posiadacie bardzo prosze o wiadomosci :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Grudzień 9, 2018 (edytowany) Pęknięta rama w Superbikowym Ducati, to tylko po przejechaniu przez czołg, lub centralnym dzwonie w betonową ścianę, ale z takowego sprzętu to nic się nie będzie nadawać... Zapytaj/poszukaj Groszka - Bodzia, ma/ miał 999 w wersji S, ale po lifcie ( ulepszony), tylko nie wiem, czy sprzeda ;-) P.S Aha... nowa rama kosztuje ok. 4000 $ Sam posiadam zwykłą wersję, kupioną w USA- "sama rama bez dynama" znaczy wsio było, oprócz zbiornika, wydechu ECU, siedzeń, wolałem taki, i sam go sobie robiłem....ot takie zboczenie ( zresztą Elefant M 600 - to też mój projekt i mnóstwo mej pracy ;-) ) Edytowano Grudzień 9, 2018 przez klekot999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Groszek 8 Napisano Grudzień 9, 2018 Hah, mam :) ale nie mam serca żeby się z nią rozstać, mimo, że u mnie biedula niszczeje bardziej od stania niż jeżdżenia. Pierwszy raz od dłuższego czasu zaglądam - i proszę, od razu wywołany do tablicy ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Grudzień 10, 2018 (edytowany) Hahhahahaa.....pokryj woskiem do lakierów i zrób dla Dziewiątek tunel beztlenowy ;-) hahahha Pozdr. Janek. p.S. Macie pozdrowienia od Marty (Y), no i ode mnie hehehehhe... Edytowano Grudzień 10, 2018 przez klekot999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kongi25 0 Napisano Grudzień 10, 2018 Groszek, brakuje ci serca żeby taki motocykl stał... :) może jednak byś pomyślał o sprzedaży? :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kokotopuk 0 Napisano Grudzień 10, 2018 taak, ładną, czerwoną, poliftową S-kę też bym przytulił:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
porysowany 1 Napisano Grudzień 11, 2018 Groszek, przypominam że ja byłem pierwszy ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Groszek 8 Napisano Grudzień 14, 2018 (edytowany) Hahahaha :) :) :) pamiętam porysowany :) https://www.olx.pl/oferta/ducati-999s-CID5-IDx9Xyw.html#4c8f5497a5 Kongi, zobacz co znalazłem :) jak na Twoje życzenie... niektórych dodatków nawet ja w swojej nie mam z tych, które ta ma. Edytowano Grudzień 14, 2018 przez Groszek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kongi25 0 Napisano Grudzień 19, 2018 Dobra pany. Bo ostatnio się nasluchalem ze3x9 ma mega problemy z odpalaniem. A nie chciałbym będąc na wypadkach wracać laweta za każdym razem. Jak to jest? Tak mnie nastraszyki że o japoncach znów zacząłem myslec Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
picek 38 Napisano Grudzień 19, 2018 Co ,co ciężko we 2 na pych bez problemu ,ja już tak "rs" testowałem. Dobre Aku i daje radę ( takie od Jelcza ):-). Ale lawety nie trzeba było wzywać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Grudzień 19, 2018 4 cylindrówkę odpalisz byle bateryjką, może być made in china, do wysokosprężonego silnika L-2 - potrzeba czegoś więcej...dobra bateria - taka 450 zł + ...i sprawna instalacja elektryczna... Na to każdy Ducatisti jest przygotowany o o tym wie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kongi25 0 Napisano Grudzień 21, 2018 No ja do tej pory byłem suzukista trzykrotnie dlatego nie do końca takie rzeczy wiem :) z tą instalacja w tak wiekowym motocyklu różnie może być :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kongi25 0 Napisano Grudzień 21, 2018 Panowie. Mam ostateczne pytanie któreduzo chyba zmieni. Czy naprawdę warto wyszukiwać wersji s? Czy różnica między tymi motocyklami jest tak znaczącą że warto dopłacać te parę tysięcy i się męczyć z poszukiwaniami? Dużo łatwiej jest znaleźć chyba wersję bez s na końcu no i mój plecak się pyta czy darade na pasażera jeździć :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Grudzień 21, 2018 Jeśli lubisz żółty kolor, to to jest bardzo ciekawa oferta: https://www.olx.pl/oferta/ducati-999s-CID5-IDxHRUI.html#b58c40ec5a Jest to prawdziwe "S" monoposto z fabryki. Motocykl z polskiego salonu, na gwarancji dwukrotnie miał wymieniany tylny stelaż (lubią pękać, wystarczy wzmocnić w dwóch miejscach). Moim zdaniem, o ile zwykłej wersji nic nie brakuje, jak najbardziej warto szukać wersji "S", szczególnie w przedlifcie, bo poza super zawieszeniem Ohlins to dodatkowo silnik miał głęboką "miskę olejową". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Grudzień 22, 2018 Etaam.... fajny jest, brakuje cushioniku, i nie wiem co robi śrubka wetknięta między korek a zbiornik, ale warto obejrzeć....tym bardziej, że znane jest pochodzenie motocykla... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kongi25 0 Napisano Styczeń 18, 2019 Witam ponownie pany. 26 tysięcy za tą wersję s trochę za dużo na moją kieszeń, niby mnie stać ale te 4-6 tysięcy trochę za dużo. I jednak koniecznie czerwony, narzeczona na żółty mówiła że nie wsiadzie :D. Nic pozostało tylko siedzieć i wypatrywac, mam nadzieję że tylko sezon mi nie Przeminje ^^ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kwinto 21 Napisano Styczeń 22, 2019 (edytowany) Kolor kolorem tez bym szukał czerwonego. Co do ceny - w Niemczech egzemplarze godne uwagi kosztują od 6 tyś ojro :P w górę. Kosztów transportu, tłumaczeń i przeglądu nie liczę także te 24/27 to moim zdaniem realny budżet za S-kę ;) Edytowano Styczeń 22, 2019 przez Kwinto Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kongi25 0 Napisano Styczeń 27, 2019 Hmmm no cóż, wychodzi na to że poprostu lepiej trochę dobierać... Kurde. Tylko mam naprawdę teraz dużego gwóździa, czy dobierać do tej s czy pójść w jakiegoś litra innej marki. Z jednej strony 3x9 Marzenie od dzieciństwa, ale czy warto...? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Styczeń 28, 2019 Stary na to pytanie musisz sam sobie odpowiedzieć, za dużo mniej kasy będziesz miał np. Gixxa 1000 ( mój brat miał , ja też jeździłem), który na ciut lepsze ( mało powiedziane) osiągi niż Ducat, a ma mniejsze wymagania warsztatowe ( jak sądzą niektórzy, chociaż to nie do końca prawda- ale jak silnik wybuchnie koszt dużo mniejszy- kupuje się z rozbitka za 1000 zł, i tyle, a znajdź panie silnik do Testastretty za tyle- chyba wydmuszkę), brat co prawda ma teraz Aprilię RSVV 1000 ale z rozrzewnieniem wspomina "beczułkę" hehehhehehehe..... A Ducata można łatwo zepsuć...wystarczy niedopatrzeć serwisowania, lub jeździć cały czas opór, lub pałować na zimno....lub po prostu czasem ma się pecha.... Pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kongi25 0 Napisano Styczeń 28, 2019 Nie będę ukrywał że takiej odpowiedzi pomocnej oczekiwałem. Z jednej strony no stać mnie na taki motocykl ale jak by co się stało to już w tedy <font color='red'>[desmo]</font> blada, za dużo kosztów w niedalekiej przyszłości będę miał za wysokich. Jak eksploatowac pojazdy samochodowe to ja wiem, ale tak jak mówisz można mieć pecha, w sumie nie wiadomo jak poprzednicy traktowali. Niby np iemcy szanują samochody i nie kręcą, nie wala w bambus... Ja już w nic na tym świecie takiego nie uwierzę :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Styczeń 28, 2019 Heh... możesz iść też inną drogą, kupić sobie jak masz taki nerw do jazdy i ochotę na coś "ostrego" coś z relatywnie taniego, popularnego ( Gixx, R1, CBR), a dodatkowo, możesz sobie sam zbudować własnego Ducata, jak koniecznie chcesz mieć ... Sposobów jest dużo, zależy tylko jaki sobie w głowie ułożysz plan i co Ci się podoba... Np. chcesz mieć terenowego Ducata: kupujesz Cagivę Elefanta i w zależności jaki to ma być teren budujesz na swój własny sposób: jak trochę lajtowy- to 750/900 + jeśli masz coś odłożone można dokupić silnik ST2/SS900/DS1000 z okablowaniem, lub starszej generacji gaźnikowca SS900, i robić sobie taki sprzęt, do dalekiej jazdy niekoniecznie same asfalty...jak trochę cięższy teren, to Elefanta starsza generacja i silniki gaźnikowe, tutaj pomogę na swoim przykładzie bo swap jest możliwy aczkolwiek wcale niełatwy... A jak chcesz mieć np. Supermoto/megamoto - kupujesz tanią Multistradę 1000 po szlifie i wspomagając się doświadczeniem chłopaków z Motomaniax możesz zbudować całkiem fajnego Supermotarda.... Pomysłów jest sporo i wcale nie są niemożliwe do realizacji.... W każdym razie cobyś nie wybrał, i tak to będzie słuszny wybór..... no bo Twój !!!!! Pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
herrwolf 3 Napisano Styczeń 28, 2019 albo kup 749. Ja chorowałem na 999, spróbowałem, porównałem, kupiłem 749. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach