Jump to content

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Sign in to follow this  
Oliwer

Tylni amortyzator bez gazu i oleju

Recommended Posts

Witam wszystkich,

mam Diavela Darka sprowadzonego ze Stanów, 2015r, przebieg 6600km, kupiony na licytacji od banku - wygląd jak nowy, co tez potwierdził serwis. Możliwe że sporo stał ale nie jest to potwierdzona informacja. W serwisie Ducati powiedziano mi, że tylni amortyzator nie działa. To znaczy amortyzator nie reaguje na żadne zmiany regulacji i polecili natychmiast zostawić w serwisie bo jazda na nim zagraża życiu. Postawili przede mną trzy opcje - serwis nowego amortyzatora, kupno nowego i kupno Ohlinsa. Jako, że nie znalazłem zbyt obszernych informacji na forum o tego typu problemach, mimo wszystko chciałby zapytać czy słyszeliście o tego typu usterkach, czy warto regenerować tylni amortyzator, czy lepiej postawić na Ohlinsa? 

Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli mozesz sobie pozwolic na Ohlinsa to bierz-mam to u siebie, do samochodu tez udalo mi sie dostac zestaw i z pewnoscia zmiana jest wyczuwalna. Serwisowalny w kraju bez problemu. Co do regeneracji to jak trafisz dobra firme to pewnie bedzie dobrze, ale wiecej slyszalem negatywnych niz pozytywnych opinii. Przerabialem regeneracje i na jakis czas wystarczylo, choc musieli poprawiac na gwarancji. Sam zdecyduj czego chcesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba oddać do LTD44 lub FF Sport (do Przemka) i będzie jak nowy, bez reklamacji.

Generalnie Daivele nie mają z tym elementem problemów. Sprawdź po VIN-ie czy na tamtym rynku nie było jakiś kampanii nawrotowych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byc może motocykl był zabrany jako reposession przez bank ( za długi np ), a wkurzony były własciciel zrobił kuku tylnemu amorowi...

Tutaj przypomina mi się historia kolegi , który zakupił HD w ładnym stanie zewnętrznym, właśnie repossesion..., na miejscu okazało się, że silnik to była praktycznie wydmuszka...koszty jakie poniósł, były potem przeogromne...na poziomie większym niż zakup używanego HD nie na aukcji, tylko od osoby prywatnej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć Panowie,

po sprawdzeniu kilku opcji przede wszystkim Liberty w Wawie, Ohlins pod Wawą i LTD pozostała tylko jedna - Ohlins. Koszt regeneracji a właściwie regeneracji i zastosowaniu pakietu naprawczego do Sachsa to 3-4tyś. a wymiana na Ohlinsa z regulacja 5,5tys. Trzeba też pamiętać, że regeneracja może wystarczyć na rok może 2 a może 5. Natomiast Ohlins powinien działać o wiele wiele dłużej. Ponoć zmianę na Ohlinsa wyraźnie odczujemy w ruchu miejskim - na lepsze w każdym aspekcie, na torze już mniej.

Pozdrawiam  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.