Jump to content

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

lukuluku666

S4R ma focha, co mu dolega?

Recommended Posts

słabe /uszkodzone aku. To , że pokazuje 12,6 V lub automatyczna ładowarka wyświetla full nie znaczy , że aku jest sprawne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 99,9% aku. Miałem tak nie raz, nawet w sezonie z rana nie chciał zaskoczyć za pierwszym razem a napięcie pokazywało książkowe. Żebyś na darmo nie ponosił kosztów pożycz od kogoś zdrowy akumulator i sprawdź. A poza tym moje osobiste zdanie na temat akumulatorów w S4R jest takie że Ducati nie pomyślało i dało za mało miejsca na baterię. Do takiego litrowego pieca powinno być przynajmniej 15-16 Ah a nie 10-12. Akumulator YT-12BS to co najwyżej może być w japońskich 600, bo w S4R potrzebny jest silny strzał prądu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za podpowiedź, bo już miałem rozkręcać osioła na części. Sprawdzę akumulator. 

Dnia 21.12.2019 o 08:59, cinek78 napisał:

słabe /uszkodzone aku. To , że pokazuje 12,6 V lub automatyczna ładowarka wyświetla full nie znaczy , że aku jest sprawne.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W przypadku akumulatora do S4R nie tyle liczy się pojemność, ile prąd rozruchu.  Ja u siebie mam akumulator 5Ah i Ducat pali bez problemu od pierwszego strzału zarówno na ciepłym silniku, jak i po dłuższym postoju.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minut temu, jarmah napisał:

W przypadku akumulatora do S4R nie tyle liczy się pojemność, ile prąd rozruchu.  Ja u siebie mam akumulator 5Ah i Ducat pali bez problemu od pierwszego strzału zarówno na ciepłym silniku, jak i po dłuższym postoju.

 

Ekspertem nie jestem, lecz zastanawia mnie to jak nowy, nowiuteńki akumulator mógł się sam z siebie zepsuć. Odpalił zaledwie kilka razy a potem z braku czasu stał podłączony do automatycznego prostownika.

Może ktoś poleci jakiś dobry akumulator do S4R? Tak na wszelki wypadek... 

DSC_0881.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja w moim S4R mialem taka sutuacje. Kupilem Varte, padla po paru miesiacach, kupilem Yuase i krecila ale ciezko, mialem wrazenie, ze zaraz padnie. Czytalem wszedzie, ze ten typ tak ma, musi ciezko krecic, w koncu to litrowa L2. W pewnym momencie moto nie odpalilo, tzn rozrusznik krecil ale nie obracal korba, padlo sprzegielko jednokierunkowe.

Po wymianie sprzegielka zniknelo ciezkie odpalanie, mit ciezkiego krecenia L2, wspomniana Yuase mialem jeszcze przez pare lat i krecila jak rzedowa szescsetka

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, lukuluku666 napisał:

Ekspertem nie jestem, lecz zastanawia mnie to jak nowy, nowiuteńki akumulator mógł się sam z siebie zepsuć. Odpalił zaledwie kilka razy a potem z braku czasu stał podłączony do automatycznego prostownika.

Może ktoś poleci jakiś dobry akumulator do S4R? Tak na wszelki wypadek... 

DSC_0881.JPG

Mam identyczny i służy mi 2 lata, póki co bez problemów kręci elegancko. Miałem Vartę ale padła po sezonie, a od początku jak kupiłem S4R miałem Yuasa który miał 2 lata i u mnie kręcił 2 lata i padł. Najśmieszniejsze jest to, że oddałem Yuasę koledze co ma Yamahę FZ6 i kręciła mu jeszcze 2 lata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj produkty BS - w "ryżojadach" idą na pierwszy montaż , a są tańsze od Yuasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 28.12.2019 o 16:08, Arecki napisał:

A ja w moim S4R mialem taka sutuacje. Kupilem Varte, padla po paru miesiacach, kupilem Yuase i krecila ale ciezko, mialem wrazenie, ze zaraz padnie. Czytalem wszedzie, ze ten typ tak ma, musi ciezko krecic, w koncu to litrowa L2. W pewnym momencie moto nie odpalilo, tzn rozrusznik krecil ale nie obracal korba, padlo sprzegielko jednokierunkowe.

Po wymianie sprzegielka zniknelo ciezkie odpalanie, mit ciezkiego krecenia L2, wspomniana Yuase mialem jeszcze przez pare lat i krecila jak rzedowa szescsetka

Co to jest sprzęgiełko jednokierunkowe? Jak to wygląda i czy byłbym w stanie to to wykręcić i sprawdzić czy jest w porządku? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okazuje się, że nie ma iskry na świecach. 

Pytanie, czy może to być tak, że kluczyk się rozkodował? I czy pompa paliwa powinna się załączać za każdym razem po przekręceniu kluczyka, czy tylko co jakiś czas żeby "dobić" ciśnienie? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty go od grudnia jeszcze nie ogarnąłeś?? :63_astonished:

Immo do sprawdzenia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem rozwiązany. Wystarczyło rozebrać kostki przekaźników i wyczyścić styki.

Na zdjęciu narzędzia do ożywienia Potwora:8_laughing:

DSC_2001.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.