Jjash 7 Napisano Wrzesień 7, 2020 Pojeździłem, silnik gorący jak to zwykle, chwytam za rączkę wspomagającą ustawienie motura na nóżkach, targam... A tu mi w ręku została guma, co to rączkę otula. Ma ktoś tak?No ja wiem, to się z rozgrzania kleju zrobiło, ale przecież nie powinno.Czy ktoś już z tym walczył? Nie, żeby upierdliwe to było, ale jak dla mnie nie jest doskonale, a być musi.Zatem? Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Groszek 8 Napisano Wrzesień 8, 2020 Jesteś jednym z tych mniej licznych szczęściarzy, którzy u siebie taką raczkę i centralną stopkę mają :) więc na odpowiedź raczej bym nie czekał ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jjash 7 Napisano Wrzesień 8, 2020 No żartujesz! Nie wiedziałem, że to taki rarytas!Ale i tak szukam rozwiązania. Klej trzyma. Jak ostygnie, to jest nie do ruszenia ten gumolit. Ale jak pojeździć to już można go na chama zsunąć z uchwytu. Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Groszek 8 Napisano Wrzesień 8, 2020 Stopka centralna była opcją dodatkową, którą można sobie było domówić za dopłatą i zdecydowana mniejszość multistrad ma ją na wyposażeniu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matekboss 25 Napisano Wrzesień 8, 2020 5 godzin temu, Groszek napisał: Stopka centralna była opcją dodatkową, którą można sobie było domówić za dopłatą i zdecydowana mniejszość multistrad ma ją na wyposażeniu. I w sumie nie wiem dlaczego bo oferowanie stopki centralnej jako opcja w motocyklu szosowo-turystycznym jest debilizmem, weź tu np. łańcuch naciągnij jak jesteś po środku niczego albo postawić motocykl w przygodnym terenie ( ͡° ʖ̯ ͡°) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jjash 7 Napisano Wrzesień 8, 2020 Tym bardziej, że osobiście nie mam zaufania do stopki bocznej. Na moje oko za bardzo moto jest przechylone. Śmierdzi mi to upadkiem moto na parkingu. Zdecydowanie pewniej trzymać go na centralnej. Z drugiej strony, stopka centralna stoi zbyt blisko pionu. Tak źle i tak niedobrze. Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Groszek 8 Napisano Wrzesień 9, 2020 (edytowany) Stopka boczna w Multistradach sprzed liftingu, czyli 2003 - 2004/5 jest ogólnie znaną "typową usterką modelu". Ducati ma to do siebie, że nawet na postoju |musi| się wyróżniać, i to nie tylko swoim wyglądem, ale też i sposobem ustawienia. Chyba wszystkie modele ducati, jak się na nie spojrzy, postawione na nóżce bocznej, są bardziej pochylone niż "normalne" motocykle. Wygląda to pięknie, i faktycznie jest wyróżnikiem... za który niestety użytkownikom przychodzi czasem ciężko płacić. Twoje obawy co do multizdrady z boczną stopką są jak najbardziej uzasadnione, i zalecam szczególną ostrożność. Zwłaszcza obciążona kufrem potrafi się przewrócic sama z siebie, nawet bez wiatru. Mi się to zdarzyło kilka razy, z czego 2 razy ułamała się klamka sprzęgła (raz w trakcie dalekiej wyprawy), o zadrapaniach i pękniętych plastikach nie mówię. W sportowych modelach z kolei stopka boczna jest przykręcona bezpośrednio do karteru silnika. Obciążenie motocykla postawionego na stopce bocznej kończy się czasem wyjątkowo źle... Edytowano Wrzesień 9, 2020 przez Groszek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matekboss 25 Napisano Wrzesień 9, 2020 4 godziny temu, Groszek napisał: Stopka boczna w Multistradach sprzed liftingu, czyli 2003 - 2004/5 jest ogólnie znaną "typową usterką modelu". Ducati ma to do siebie, że nawet na postoju |musi| się wyróżniać, i to nie tylko swoim wyglądem, ale też i sposobem ustawienia. Chyba wszystkie modele ducati, jak się na nie spojrzy, postawione na nóżce bocznej, są bardziej pochylone niż "normalne" motocykle. Wygląda to pięknie, i faktycznie jest wyróżnikiem... za który niestety użytkownikom przychodzi czasem ciężko płacić. Twoje obawy co do multizdrady z boczną stopką są jak najbardziej uzasadnione, i zalecam szczególną ostrożność. Zwłaszcza obciążona kufrem potrafi się przewrócic sama z siebie, nawet bez wiatru. Mi się to zdarzyło kilka razy, z czego 2 razy ułamała się klamka sprzęgła (raz w trakcie dalekiej wyprawy), o zadrapaniach i pękniętych plastikach nie mówię. W sportowych modelach z kolei stopka boczna jest przykręcona bezpośrednio do karteru silnika. Obciążenie motocykla postawionego na stopce bocznej kończy się czasem wyjątkowo źle... Tak, bardzo często pęka właśnie w miejscu mocowania z silnikiem zaraz koło nakrętki. Nie wiem skąd ta przypadłość, że na siłę wpychają elementy odlewane gdzie kute spisałyby się 100x lepiej. Żeby nie było nie jest to domena tylko tej marki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mitzek 3 Napisano Wrzesień 15, 2020 Moja guma na rączce podnoszenia też się rusza / zsuwa, także masz rację, trzeba będzie ją podkleić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
herni 9 Napisano Luty 5, 2021 (edytowany) Dnia 8.09.2020 o 10:53, Groszek napisał: Jesteś jednym z tych mniej licznych szczęściarzy, którzy u siebie taką raczkę i centralną stopkę mają :) więc na odpowiedź raczej bym nie czekał ;) mam kilka centralek na zbyciu jak by co Edytowano Luty 5, 2021 przez herni Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach