Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Jjash

Multistrada 1000ds - błędy na koniec sezonu

Polecane posty

Zaświeciło się, podłączyłem komputer i wyrzuciło mi takie błędy - wszystkie na P z przodu:

0105 manifold absolute prezesure circuit malfunction

0110 intake air temperature circuit malfunction

0560 system voltage malfunction

0335 crankshaft position sensor A circuit malfunction

0351 ignition coil A primary/secondary circuit malfunction

0352 ignition coil B primary/secondary circuit malfunction

 

Ktoś podpowie gdzie szukać?

Janek

 

Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak z P z przodu, to trzeba:
- Parking
- Przegląd
- Przygotować do wiosny
- Piwo

;-)

Wysłane z pośrodku niczego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to zaczalem od pozycji ostatniej, potem pierwsza i teraz czeka w kolejce druga. Ale jakimś cudem między każdym etapem pozycja czwarta wchodzi. Sama.

Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zacząłbym od sprawdzenia aku i uziemienia.

Stykologia, zaśniedziałe kable / połączenia...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję.
Akku ma chyba że dwa lata. Niby jeszcze młody. Ale sugestie wykorzystam


Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ty tak poważnie?

Usuń te błędy, odpal moto i zobacz co zostało.

Odczytanie zapamiętanych błędów , to jak napisanie że jesteś chory , bo 7 lat temu miałeś grypę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez podłączenia komputera też można sprawdzić błędy (tylko aktualne???) .

> Wyłącz zaplon, nacisnij i przytrzymaj "A", włącz zapłon, puść "A" - zobaczysz EFI na głównym displayu i kod błędu na małym. Jeśli będzie kilka błędów będą pokazywać sie cyklicznie jeden po drugim.

When the EOBD light (bottom right, amber light) comes on after turning on the ignition, the computer has diagnosed a problem somewhere on the bike. To display what is wrong: turn off the ignition, press and hold the "A" button and turn the ignition back on. Then release the "A" button. The main display now shows "EFI", and the smaller display shows the error code.                              

This list applies to the 1000DS models

Inputs

1.1 Throttle Position Sensor (TPS) short-circuit to battery +
1.2 Throttle Position Sensor (TPS) short-circuit to ground
2.1 Oil pressure sensor short-circuit to battery +
2.2 Oil pressure sensor short-circuit to ground
3.1 Oil temperature sensor short-circuit to battery +
3.2 Oil temperature sensor short-circuit to ground
4.1 Air temperature sensor short-circuit to battery +
4.2 Air temperature sensor short-circuit to ground
5.1 Battery HI
5.2 Battery LO
7.1 Fuel sensor short-circuit to battery +
7.2 Fuel sensor short-circuit to ground

Outputs

10.1 Horizontal cylinder coil short-circuit to battery +
10.2 Horizontal cylinder coil short-circuit to ground
11.1 Vertical cylinder coil short-circuit to battery +
11.2 Vertical cylinder coil short-circuit to ground
12.1 Injector 1 short-circuit to battery +
12.2 Injector 1 short-circuit to ground
13.1 Injector 2 short-circuit to battery +
13.2 Injector 2 short-circuit to ground
16.0 Fuel pump relay open circuit
19.1 Starter solenoid short-circuit to battery +
19.2 Starter solenoid short-circuit to ground
21.1 Stepper motor short-circuit to battery +
21.2 Stepper motor short-circuit to ground
21.3 Stepper motor open circuit

Functions

30.0 Generic ECU error
34.0 Signal panel (sensor discovery)
36.0 Speed (sensor discovery)
37.0 Immobilizer (key / transponder not found)
37.1 Immobilizer (antenna discovery)
37.2 Immobilizer (instrument panel serial driver)
37.3 Immobilizer (serial cable disconnected)
37.5 Immobilizer (key not acknowledged)
37.6 Immobilizer (immo virgin - ECU progr.)

38.0 Can line

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, no, komputer to mam. I błędy które miałem, wykasowałem. Nie jechałem jednak jeszcze Ducatem. Nie było okazji. Zatem jak tylko się da to odpalę i sprawdzimy co wróci. Tzn ja sprawdzę

Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.