sbstg 0 Napisano Wrzesień 22, 2016 Gratulacje ;) jak widać odbiór z Torunia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sbstg 0 Napisano Wrzesień 27, 2016 Włoskie zaplecze... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pawel83 0 Napisano Wrzesień 27, 2016 Włoskie zaplecze... Dzięki. Piękne maszyny -desmo cudeńka. Gratulacje i pozdrowienia!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pawel83 0 Napisano Wrzesień 27, 2016 Piękna sztuka, będziesz Pan zadowolony... ;) Gratuluję ! Dzięki i pozdrawiam!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Spidi 1 Napisano Wrzesień 28, 2016 Paweł - zacna stajnia! :wtf: ;) Tutaj jeszcze chyba na fotach poprzednia 1299? To z przodu to MV Agusta? Jak Ci się podoba w porównaniu z Ducati? Nie miałem nigdy okazji jeździć ale wizualnie jest mega! Wygląda lepiej i bardziej odjazdowo od Monstera... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sbstg 0 Napisano Wrzesień 28, 2016 Paweł - zacna stajnia! :wtf: ;) Tutaj jeszcze chyba na fotach poprzednia 1299? To z przodu to MV Agusta? Jak Ci się podoba w porównaniu z Ducati? Nie miałem nigdy okazji jeździć ale wizualnie jest mega! Wygląda lepiej i bardziej odjazdowo od Monstera... Agusta 800rr, długo wybierałem moto na ulicę. To maleństwo ma charakter... nie da się ukryć. Niska waga i duża(stosunkowo) moc. 140km i prawie 90 Nm Kilka drobnych modyfikacji i jest jak chciałem :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniujr 0 Napisano Wrzesień 28, 2016 a ja tam widzę Duke'a z boku ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grover88 0 Napisano Wrzesień 30, 2016 Nowy nabytek, może nie jest idealny ale przy odrobinie dobrej woli będzie lala Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Spidi 1 Napisano Wrzesień 30, 2016 Sbstg - kocur fura. Naprawdę piękny golas. Ja bym chyba jeszcze wywalił ten błotnik. Pewnie nie byłoby to praktyczne i rozsądne ale dodało by jeszcze sporo lekkości. Kiedyś oglądałem taką Agustę ale pięknych plecionych szprychowanych kołach - też świetna opcja. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamo 1 Napisano Październik 1, 2016 Grover sprawdź czy to napewno S. Eska powinna mieć złote lagi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NastroAzzurro 16 Napisano Październik 1, 2016 wygląda na wersję dark z body kitem zakupionym na alibaba ;) ale patrząc to raczej S-ka ma amortyzator skrętu w ramie wyprowadzony uchwyt (wersja dark nie ma) i regulacje setów w ramie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Październik 1, 2016 S-ka, nie Eska Terblanche fajne są i basta :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pmcpoznan 0 Napisano Październik 1, 2016 W lipcu zamieniłem Monstera na 749. Trafił się całkiem fajny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grover88 0 Napisano Październik 2, 2016 Mhm... Po wklepaniu pierwszej części vinu ( bo tylko tyle mam póki co) wychodzi że S... tylny wahacz też wygląda jak S... A bodykit no cóż ze nie oryginalny to widziałem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Październik 2, 2016 Tylne wahadło jest starszowersjowe, jak ma regulowaną główkę ramy i mocowania podnóżek jak 999 to S-ka, reszta może być od beleczego, a w końcu jakie to ma znaczenie, chyba tylko przy dalszej odsprzedaży... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Spidi 1 Napisano Październik 3, 2016 Wymarzony... w końcu jest! ;) Moto w fajnym stanie, przelot zaledwie 16,5k km. Ma trochę extrasów: - regulowany amor skrętu Matris - karbonowy tylny błotnik(mini) - siodło Ducati Performance - docisk oraz sprężyny Ducati Performance - otwarty dekiel Ducati Performance - wyższa przydymiona szyba Puig - xenon - przelotowe wydechy(przeróbka by "EdHaust) - drugi komplet seryjnych mam w razie W Moto zadbane ale nie byłbym sobą jak bym go po swojemu nie dopieścił. Mam bzika na punkcie pucowania swoich pojazdów - tzw. detailing. Tak więc wkrótce zabieram się do pracy... Z czasem pewnie wleci trochę karbonu, inne klamki, inne kierunki i mocowanie blachy z tyłu, być może również inne sety. Pole do popisu nadal bardzo duże... Wydechy póki co zostają ale pewnie będę się rozglądał i jak coś się trafi to może szrpnę się na coś ciekawszego. Póki co chcę go trochę przejrzeć. Mam wątpliwości co do stanu akumulatora(choć teoretycznie był rok czy dwa temu wymieniany), muszę przejrzeć elektrykę, wymienić gumy itp. Co polecacie jeśli chodzi o gumy? Parę ostatnich lat spędzonych w lesie(enduro) spowodowało, że totalnie wypadłem z obiegu. Druga rzecz - jaką oliwę sugerujcie? W ostatnich swoich maszynach zawsze lałem Motula 300V. Pozdro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamo 1 Napisano Październik 3, 2016 Tylne wahadło jest starszowersjowe, jak ma regulowaną główkę ramy i mocowania podnóżek jak 999 to S-ka, reszta może być od beleczego, a w końcu jakie to ma znaczenie, chyba tylko przy dalszej odsprzedaży... Od kiedy S maja regulowaną główkę ramy? :wtf: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 3, 2016 S-ki miały taka sama rame jak 999. Czyli mimośrów w główce, zmienną pozycje setów w ramie, mimośród w osi kotwiczenia wahacza i uchwyt amora skretu. Poza tym ten sam widelec co w 999 czyli dolne elementy pokryte TiN. No i silnik różni sie podzespołami, ale tego z wierzchu nie widać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kwinto 21 Napisano Październik 3, 2016 Spidi kawał fajnego sprzętu do tego plus za powiększenie desmo oddziału na Podlasiu. No tylko ten przebieg 16,5 tyś na ducati to już trup Panie ;). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pawel83 0 Napisano Październik 3, 2016 Wymarzony... w końcu jest! ;) Moto w fajnym stanie, przelot zaledwie 16,5k km. Ma trochę extrasów: - regulowany amor skrętu Matris - karbonowy tylny błotnik(mini) - siodło Ducati Performance - docisk oraz sprężyny Ducati Performance - otwarty dekiel Ducati Performance - wyższa przydymiona szyba Puig - xenon - przelotowe wydechy(przeróbka by "EdHaust) - drugi komplet seryjnych mam w razie W Moto zadbane ale nie byłbym sobą jak bym go po swojemu nie dopieścił. Mam bzika na punkcie pucowania swoich pojazdów - tzw. detailing. Tak więc wkrótce zabieram się do pracy... Z czasem pewnie wleci trochę karbonu, inne klamki, inne kierunki i mocowanie blachy z tyłu, być może również inne sety. Pole do popisu nadal bardzo duże... Wydechy póki co zostają ale pewnie będę się rozglądał i jak coś się trafi to może szrpnę się na coś ciekawszego. Póki co chcę go trochę przejrzeć. Mam wątpliwości co do stanu akumulatora(choć teoretycznie był rok czy dwa temu wymieniany), muszę przejrzeć elektrykę, wymienić gumy itp. Co polecacie jeśli chodzi o gumy? Parę ostatnich lat spędzonych w lesie(enduro) spowodowało, że totalnie wypadłem z obiegu. Druga rzecz - jaką oliwę sugerujcie? W ostatnich swoich maszynach zawsze lałem Motula 300V. Pozdro Piękna maszyna i sporo extrasów. Gratulacje i niech się dobrze sprawuje! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grover88 0 Napisano Październik 3, 2016 S-ki miały taka sama rame jak 999. Czyli mimośrów w główce, zmienną pozycje setów w ramie, mimośród w osi kotwiczenia wahacza i uchwyt amora skretu. Poza tym ten sam widelec co w 999 czyli dolne elementy pokryte TiN. No i silnik różni sie podzespołami, ale tego z wierzchu nie widać. Rozumiem że o takie mocowanie amora skrętu chodzi? I teraz już mogę trochę spokojniej spać że to jest "S" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Spidi 1 Napisano Październik 3, 2016 Kwinto - dzięki! Duży ten Podlaski oddział? Chętnie się złapię z wami jak tylko pogoda pozwoli... Po cichu liczę, że jeszcze uda się w tym roku choć troszkę polatać i oswoić z nowym nabytkiem. Paweł - dziękuje. Mam nadzieję, że nie będzie zbyt mocno kaprysił... ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Październik 3, 2016 Wymarzony... w końcu jest! ;) Moto w fajnym stanie, przelot zaledwie 16,5k km. Ma trochę extrasów: - regulowany amor skrętu Matris - karbonowy tylny błotnik(mini) - siodło Ducati Performance - docisk oraz sprężyny Ducati Performance - otwarty dekiel Ducati Performance - wyższa przydymiona szyba Puig - xenon - przelotowe wydechy(przeróbka by "EdHaust) - drugi komplet seryjnych mam w razie W Moto zadbane ale nie byłbym sobą jak bym go po swojemu nie dopieścił. Mam bzika na punkcie pucowania swoich pojazdów - tzw. detailing. Tak więc wkrótce zabieram się do pracy... Z czasem pewnie wleci trochę karbonu, inne klamki, inne kierunki i mocowanie blachy z tyłu, być może również inne sety. Pole do popisu nadal bardzo duże... Wydechy póki co zostają ale pewnie będę się rozglądał i jak coś się trafi to może szrpnę się na coś ciekawszego. Póki co chcę go trochę przejrzeć. Mam wątpliwości co do stanu akumulatora(choć teoretycznie był rok czy dwa temu wymieniany), muszę przejrzeć elektrykę, wymienić gumy itp. Co polecacie jeśli chodzi o gumy? Parę ostatnich lat spędzonych w lesie(enduro) spowodowało, że totalnie wypadłem z obiegu. Druga rzecz - jaką oliwę sugerujcie? W ostatnich swoich maszynach zawsze lałem Motula 300V. Pozdro Zadbana widac, gratki. btw. ze swojej 10tki mam wszystkie czesci karbonowe (oprocz kol) na sprzedaz. Jakosc super i stan super (DP, carbonworld lub carbontrader). Widziales ja na fotkach wiec jak cos cie by zainteresowalo to pytaj. Jeszcze nic nie wystwaialem w ogloszeniach bo czasu brak. Pozdro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Spidi 1 Napisano Październik 3, 2016 Super. Odezwę sie jak ochłonę finansowo. Teraz.muszę skorupę jakąś nową kupić na szybko więc czeka mnie spory wydatek. Mój stary poczciwy kask, ku mojemu zaskoczeniu, po paru latach leżenia na półce w pokrowcu zwyczajnie się porozłaził tu i tam, połuszczył i nie nadaje się już raczej na nic poza pamiątką na półce. Chyba, że wiesz ile będziesz cenił sobie poszczególne graty - jesli tak to podeslij mi na PW ceny(interesują mnie błotnik przód, wypełnienia pod zbiornikiem, osłona termiczna kolektora, wypełnienia nad wlotami powietrza i ten wokół stacyjki). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Spidi 1 Napisano Październik 4, 2016 Lekuchno przyspamuję... Dzisiaj nie padało więc mimo chłodu i silnego porywistego wiatru trochę polatałem. Przy okazji pyknąłem małą jesienną sesję z nowym nabytkiem. :oops: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach