Jump to content

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Guest

Pokaż swojego superbike`a.

Recommended Posts

Podsylam zdiecia mojej dwunastki;) Juz od 3 lat szczesliwej. Troszeczke w niej pogrzebalismy wizualnie i mechanicznie. Caly wydech(brzmi znakomicie!), zacisk sprzegla, manetki, szyba...troche karbonu nie zaszkodzi no i ,,odwrocona'' dzwigienka zmiany biegow (dla wygody;). Oczywiscie pasek czarny i czarne felgi z czerwona obwodka. Spod owiewki na czarno. To tyle. Subtelnie i z charakterem;)

Pozdrawiam wszystkich Desmo maniakow i milego ogladania.

post-409-1366036106,3374_thumb.jpg

post-409-1366036106,4715_thumb.jpg

post-409-1366036106,6362_thumb.jpg

post-409-1366036106,7616_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

powiedz mi czy sety anodowałeś czy pomalowane/polakierowane, a jesli polakierowane to czy proszkowo czy tez z pistoletu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny sprzęcik. Naprawdę mi sie podoba ;)

 

Reklamujesz wariackie towarzystwo z supermoto??

 

Maczasz w tym paluszki? Mocno mnie to interesuje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
powiedz mi czy sety anodowałeś czy pomalowane/polakierowane, a jesli polakierowane to czy proszkowo czy tez z pistoletu?

Tego ci nie powiem...to zasluga Tedka z supermototeam;) Moge to sprawdzic jak chcesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fajny sprzęcik. Naprawdę mi sie podoba ;)

 

Reklamujesz wariackie towarzystwo z supermoto??

 

Maczasz w tym paluszki? Mocno mnie to interesuje :D

Dzieki,Nie maczam, ale lubie ten wariacki zespol, fajni goscie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
powiedz mi czy sety anodowałeś czy pomalowane/polakierowane, a jesli polakierowane to czy proszkowo czy tez z pistoletu?

 

Tego ci nie powiem...to zasluga Tedka z supermototeam;) Moge to sprawdzic jak chcesz.

 

gdybyś sie dowiedział byłbym wdzieczny :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie !

Widzę, że wypadałoby pokazać Kolegom moją "wytwornicę grzmotów" :-)

W weekend postaram się zrobić klika fotek i je tu wrzucę. Teraz tak na szybko: widok z balkonu :-)

PS.

Fajne fotki byłyby gdzieś na torze wyścigowym, ale w Poznaniu podobno badają na bramie głośność, no i nie wjadę :-(

Pozdrawiam, vonsky

post-428-1366036137,2797_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witajcie !

Fajne fotki byłyby gdzieś na torze wyścigowym, ale w Poznaniu podobno badają na bramie głośność, no i nie wjadę :-(

 

Wypas maszynka, czekam na więcej fot, a najlepiej umówić się na jakiś mały spocik, odezwę się w tej sprawie do Ciebie.

 

Mój 748 jest na Termi, podjadę w któryś poniedziałek na Tor i zbadam głośność bo na pewno nie odpuszczę pośmigania na torze grzechotnikiem. Można mieć 98dB przy zdaje się 5000obr/min w Vałkach ale jak się dobrze zagada i nie ma "kompletu" to wpuszczą, kumple wjeżdżali jak mieli 108dB. W razie czego można pokombinować z jakimś silencerem domowej roboty, zorientuję się w tym temacie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witajcie !

Fajne fotki byłyby gdzieś na torze wyścigowym, ale w Poznaniu podobno badają na bramie głośność, no i nie wjadę :-(

 

Wypas maszynka, czekam na więcej fot, a najlepiej umówić się na jakiś mały spocik, odezwę się w tej sprawie do Ciebie.

 

Mój 748 jest na Termi, podjadę w któryś poniedziałek na Tor i zbadam głośność bo na pewno nie odpuszczę pośmigania na torze grzechotnikiem. Można mieć 98dB przy zdaje się 5000obr/min w Vałkach ale jak się dobrze zagada i nie ma "kompletu" to wpuszczą, kumple wjeżdżali jak mieli 108dB. W razie czego można pokombinować z jakimś silencerem domowej roboty, zorientuję się w tym temacie ;)

 

Od tego roku najpierw trzeba zdać egzamin z zasad poruszania się po Torze 13:30 w przeciwnym razie nie ma frajdy z jazdy po Torze

 

Tak sprawdzają na bramie głośność i nie morze mieć więcej jak 98db, ale jak nie ma pełnej obsady to wpuszczają wszystkich jak idzie bez pomiaru, bez podziału na grupy latasz ile chcesz po torze. Na silencer domowej roboty polecam 2szt puszka po pepsi, 2szt opaska zaciskowa, 2-4szt drapak metalowy do mycia garów i sprawa załatwiona :D Sprzęt wypróbowany i sprawdzony.

Pozostałe informacje znajdziecie na stronie:

http://www.aw.poznan.pl/motocykle/treningi10.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kiedyś na szybko wystrugałem sobie taki silencer ;)

zdjcie047g.th.jpg

 

Zrobiłem dokładnie tak jak pisze Berto, metalowy zmywak do środka, puszka i cybant. Badanie przeszło ;) natomiast nie wkręcał się powyżej 6-7tys. Więc po dwóch okrążeniach wywaliłem druciaki, rozciąłem denka puszek na maxa i tak latałem. Chłopakom już się drugi raz mierzyć nie chciało ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja kiedyś na szybko wystrugałem sobie taki silencer ;)

zdjcie047g.th.jpg

 

Zrobiłem dokładnie tak jak pisze Berto, metalowy zmywak do środka, puszka i cybant. Badanie przeszło ;) natomiast nie wkręcał się powyżej 6-7tys. Więc po dwóch okrążeniach wywaliłem druciaki, rozciąłem denka puszek na maxa i tak latałem. Chłopakom już się drugi raz mierzyć nie chciało ;)

 

Hehehe :D :D :D Jak to mówią potrzeba matkom wynalazków.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny

 

teraz zdjecia mojej wersji Lipiec 2010 - wielkie podziękowania dla zespołu MotoManiax - bez Was tak by sie nie prezentował

post-357-1366036205,2298_thumb.jpg

post-357-1366036205,4202_thumb.jpg

post-357-1366036205,5861_thumb.jpg

post-357-1366036205,7581_thumb.jpg

post-357-1366036205,8549_thumb.jpg

post-357-1366036205,9605_thumb.jpg

post-357-1366036206,1781_thumb.jpg

post-357-1366036206,2941_thumb.jpg

post-357-1366036206,4154_thumb.jpg

post-357-1366036206,5912_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajne babole na gumach, gdzie je tak domknąłeś ?

We wtorek postaram się wrzucić foto moich gum świeżo po Torze Poznań :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

oponki zmkniete na poznaniu jakis czas temu - ale w prawo nie przeze mnie - mi sie udalo w lewo na katowickiej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak obiecałem fotki z toru. Niestety fotografa pochłonęła praca i zostały tylko zdjęcia z koma.

Obie oponki zamknięte i okraszone babolami po zawodnikach, slidery w kombi tez przytarte ale nie ma się czym chwalić ;)

Żółtego japońca niektórzy kojarzą ;)

post-422-1366036210,7775_thumb.jpg

post-422-1366036211,3522_thumb.jpg

post-422-1366036211,9_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Boa    0

Też mi się tak wydaje. W każdym bądź razie foto już gdzieś widziałem...

 

Jest KAPITALNE :!: Kto wykonywał :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.