Pablo 0 Napisano Listopad 25, 2012 Zima nie zima motocykl musi być czyty, to kwestia nie tylko estetyczna, ale i techniczna. Zgadzam się z Theo, motocykl powinien być czysty z różnych względów, nie tylko estetycznych. Ja do tego jestem pedantem i kocham swoje maszyny, dlatego zawsze muszą wygladać świetnie, poza tym lubię spędzać z nimi czas i dopieszczać je, nie licząc jazdy rzecz jasna ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 25, 2012 Ja jestem w trakcie polerowania felg,dorabiania mocowania pod amortyzator skretu,zmiany klamek oraz zbiornikow plynow.Czeka mnie jeszcze serwis amorów .Musze dac mniejsza gestosc oleju moze motorex 2,5 W.Podpuki pod stopy tez mi sie niepodobaja zaloze jakies cnc Roboty przy nim jest co niemiara zeby to ustrojstwo zaczelo wygladac i jezdzic tak jak chce. :? Dlaczego nie chcesz przestrzegać zaleceń producenta co do parametrów oleju w zawieszeniu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Listopad 25, 2012 zapodam swojego:) Archie, Twoje parówka jest piękna ( cokolwiek miałoby to znaczyć... ;) ). Lubię, kiedy ktoś dba o motocykl... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Listopad 25, 2012 zapodam swojego:) Ostanie zdjęcie mi idealnie pasuje na mojego Androida :mrgreen: Kradnę Archie :!: O zazdrości nie będę pisał, bo to już się robi nudne :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Archie 0 Napisano Listopad 25, 2012 super pomysł był z kumplem na bonnevillu na sesję foto na moto , chyba ze 2 godziny sie męczyliśmy:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Listopad 25, 2012 Dlaczego nie chcesz przestrzegać zaleceń producenta co do parametrów oleju w zawieszeniu? Dlatego iz ze swojego doswiadczenia wiem ze zmiana oleju na inny niz przewiduje producent nie powoduje uszkodzen w amortyzatorach.Zalezy to od upodoban motocyklisty.Co do serwisu amortyzatorow robilem to mozna powiedziec zawodowo przez 6 lat dla siebie do startów dh jak i zawodnikow z ktorymi sie scigalem.Byly to sprzety z najwyzszej polki fox 40 avalanche marcok.Nikomu nic sie niestalo do tej pory jezdza .Takze jest to indywidualna sprawa jak ma zachowywac sie amortyzator co kto lubi .Oryginalny olej jest w standardowej gestosci tak dobrany aby czarny murzyn w afryce mial taka sama progresje zawieszenia jak rudy brytyjczyk na wyspach gdzie pogoda czesto niedopisuje. Tak jak pisalem co kto lubi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emvespa 0 Napisano Listopad 25, 2012 Zima nie zima motocykl musi być czyty, to kwestia nie tylko estetyczna, ale i techniczna. robie co moge, ale widze, ze musze sie doszkolic ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 25, 2012 Dlaczego nie chcesz przestrzegać zaleceń producenta co do parametrów oleju w zawieszeniu? Dlatego iz ze swojego doswiadczenia wiem ze zmiana oleju na inny niz przewiduje producent nie powoduje uszkodzen w amortyzatorach.Zalezy to od upodoban motocyklisty.Co do serwisu amortyzatorow robilem to mozna powiedziec zawodowo przez 6 lat dla siebie do startów dh jak i zawodnikow z ktorymi sie scigalem.Byly to sprzety z najwyzszej polki fox 40 avalanche marcok.Nikomu nic sie niestalo do tej pory jezdza .Takze jest to indywidualna sprawa jak ma zachowywac sie amortyzator co kto lubi .Oryginalny olej jest w standardowej gestosci tak dobrany aby czarny murzyn w afryce mial taka sama progresje zawieszenia jak rudy brytyjczyk na wyspach gdzie pogoda czesto niedopisuje. Tak jak pisalem co kto lubi. powodzenia ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Listopad 25, 2012 dzieki :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Listopad 25, 2012 i kilka fotek SC z toru na Węgrzech. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
des 0 Napisano Listopad 25, 2012 Fajne te wszystkie Classiki, nie ma znaczenia czy mono czy biposto, chociaż ja bardziej preferuję kolor czarny i oryginalne lusterka. Reszta modyfikacji to już sprawa indywidualna. Sam dźwięk oddaje, jakby w środku tętniło życie. Znacie to? http://ducati.kontain.com/ Dużo zdjęć + dostępna aplikacja na smartfona. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 25, 2012 Dlatego iz ze swojego doswiadczenia wiem ze zmiana oleju na inny niz przewiduje producent nie powoduje uszkodzen w amortyzatorach.Zalezy to od upodoban motocyklisty.Co do serwisu amortyzatorow robilem to mozna powiedziec zawodowo przez 6 lat dla siebie do startów dh jak i zawodnikow z ktorymi sie scigalem.Byly to sprzety z najwyzszej polki fox 40 avalanche marcok.Nikomu nic sie niestalo do tej pory jezdza .Takze jest to indywidualna sprawa jak ma zachowywac sie amortyzator co kto lubi .Oryginalny olej jest w standardowej gestosci tak dobrany aby czarny murzyn w afryce mial taka sama progresje zawieszenia jak rudy brytyjczyk na wyspach gdzie pogoda czesto niedopisuje. Tak, tak Emil - powodzenia w dh na Sportclassic-u... 8-) :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Listopad 25, 2012 Moje zoo moje małpy .Slyszales o takim przysłowiu.Albo to ,,Nie sztuka zabic kruka, :lol: ale gołą <font color='red'>[desmo]</font> jeża.'' Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 25, 2012 Moje zoo moje małpy Heh... ja bym dodał: uderz w stół a nożyce się odezwą :lol: Dodam tylko specjalnie dla Twojej świadomości, że każdy dukat wyjeżdża z fabryki z ustawionymi zawiasami pod c.a. 75kg wagi kierowcy, więc nie ma to zbyt wiele wspólnego z przeciętnym afroamerykaninem bądź rosłym irlandczykiem. Więc zalewanie amorów gęstym olejem w tym wypadku jest jak wiązanie rajstopy w miejsce zerwanego paska klinowego - w sumie da się tylko po co? Zawieszenie pod większą wagę powinno być zmodyfikowane a nie "podrutowane" (czyt. zalane gęstym olejem). Czyli idąc Twoim tokiem rozumowania: jak ktoś waży 150kg, do tego jeździ z pasażerem i bagażem to powinien chyba smalcu napchać do przedniego amora? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Listopad 25, 2012 Tu chodzi o to ze jak jade na takim oleju to amortyzator za wolno odbija przez co niszczy mi nadgarstki.Jak zaleje zadszym to amortyzator bedzie szybciej odbijal przez co jazda nim bedzie bardziej przyjemna.Moge ewentualnie poprzestawiac shimy ale wladuje sie w zabawe na miesiac czasu zanim wyreguluje widelec tak jak chce zeby dzialal.Dlatego sprawdze najpierw zmieniajac olej na zadszy,moze nawet przesmaruje go .Wtedy jego praca bedzie lepsza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Styczeń 10, 2013 Pochwalę się swoim Ex SportClassic-em http://www.caferacer.com.pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Styczeń 10, 2013 czytalem.Pieknie wyszedl.Troche go przytyrali. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
morham 0 Napisano Styczeń 11, 2013 i kilka fotek SC z toru na Węgrzech. Może już było - ale co to za lusterka na ostatnim zdjęciu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Styczeń 11, 2013 i kilka fotek SC z toru na Węgrzech. Może już było - ale co to za lusterka na ostatnim zdjęciu? Rizoma w czarnym macie ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Styczeń 11, 2013 Pan Zagłoba w Ogniem i Miecczem mawiał,,Szkoda takiego miodu na wasze hamskie mordy'' 8-) Pieknie sie prezentuje z profilu .GRATULACJE Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Styczeń 11, 2013 Pan Zagłoba w Ogniem i Miecczem mawiał,,Szkoda takiego miodu na wasze hamskie mordy'' 8-) Pieknie sie prezentuje z profilu .GRATULACJE Nie mam pojęcia, co miałeś na myśli, ale "hamskie" pisze się przez "ch"... ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Styczeń 11, 2013 w ksiazce Ogniem i mieczem Pan Zagloba jako nietuzinkowy szlachcic wszedl do karczmy w ktorym pito winiacze.Jako ze byl moczymordą ,rozejzal sie i zobaczyl pijacych chamów tzn ttutejszych wiesniakow .Sprobowal wina ktore mu bardzo smakowalo.Oznajmil wszystkim wkolo ze szkoda takiego miodu na wasze chamskie mordy.Czyli ze nie zasluzyli takowego pić. Chodzi o to ze szkoda takiego SC na tor .Przynajmniej mi ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Styczeń 11, 2013 Że tak się bezczelnie wtrącę jako dosiadacz (tylko) Monstera Czy czasem wyraz "SPORT" w nazwie "SportClassic" nie niesie jakiegoś przesłania ? A macierzą motocykli sportowych jest właśnie tor. TAM właśnie się czuje takie moto w swoim żywiole, a jego kierowca jeszcze bardziej ;) :mrgreen: No, ale co ja tam mogę wiedzieć mając Monstera i znając tor od strony trybun... :roll: :lol: Moj narazie rozkrecony.Ale zapewniam was ze bedzie to najladniejeszy classic na forum. W dziale "Pochwal się swoim SC" czekam cierpliwie, żeby wreszcie zobaczyć tego "najładniejszego SC na forum". I nic. :? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Styczeń 11, 2013 w ksiazce Ogniem i mieczem Pan Zagloba jako nietuzinkowy szlachcic wszedl do karczmy w ktorym pito winiacze.Jako ze byl moczymordą ,rozejzal sie i zobaczyl pijacych chamów tzn ttutejszych wiesniakow .Sprobowal wina ktore mu bardzo smakowalo.Oznajmil wszystkim wkolo ze szkoda takiego miodu na wasze chamskie mordy.Czyli ze nie zasluzyli takowego pić. Chodzi o to ze szkoda takiego SC na tor .Przynajmniej mi ;) Nie pytałem o "Ogniem i mieczem", bo znam Trylogię ;) Nie wiedziałem tylko, co mają "chamskie mordy" do Ducati... Ale teraz rozjaśniłeś mi w głowie ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablo 0 Napisano Styczeń 11, 2013 Że tak się bezczelnie wtrącę jako dosiadacz (tylko) MonsteraCzy czasem wyraz "SPORT" w nazwie "SportClassic" nie niesie jakiegoś przesłania ? A macierzą motocykli sportowych jest właśnie tor. TAM właśnie się czuje takie moto w swoim żywiole, a jego kierowca jeszcze bardziej ;) :mrgreen: No, ale co ja tam mogę wiedzieć mając Monstera i znając tor od strony trybun... :roll: :lol: Moj narazie rozkrecony.Ale zapewniam was ze bedzie to najladniejeszy classic na forum. W dziale "Pochwal się swoim SC" czekam cierpliwie, żeby wreszcie zobaczyć tego "najładniejszego SC na forum". I nic. :? Biały, masz rację w 100%, wszystkie Ducati mają "Cuore Sportivo", czyli doskonale nadają się do przebywania w swoim naturalnym środowisku, czyli na torze i najlepszych winklach świata... ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach