Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

gajos

Multistrada 1200

Polecane posty

Cinek, sorry, ale kolejny raz zachowujesz się w sposób który sprawia ze odechciewa sie Ci w czymkolwiek pomagać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trzeba wyjąć rozebrać i zobaczyć.

nie trzeba nic rozbierać - wszystko obejrzałem i jest ok... ... na bank nie było ciśnienia... dlatego ma wątpliwości: czy ma być czy może teraz jest ok. jak później go "poskręcałem" na dobiciu, odbiciu i sprężynie to motocykl już super się prowadził, ale ... jest to małe ale które chce rozwiać...

 

To po co pytanie jak znasz odpowiedź?

To są amortyzatory olejowo gazowe. w środku jest skarpeta wypełniona azotem zapobiegająca kawitacji oleju przy dużych ciśnieniach. Bez gazu to nawet jako amortyzator skrętu nie za bardzo zadziała...

 

 

Pozdrawia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To po co pytanie jak znasz odpowiedź?

nie znam... ale uważam że nie ma sensu rozbierać dobrego!!! problemem jest tylko gaz, powietrze czy co tam innego ma być lub nie... tylko i wyłacznie chce takiej odpowiedzi

skarpeta wypełniona azotem zapobiegająca kawitacji oleju przy dużych ciśnieniach

i to jest dla mnie odpowiedz , żebym jeszcze tylko wiedział o jakim ciśnieniu... napełnienie azotem nie stanowi dla mnie problemu...

 

Cinek, sorry, ale kolejny raz zachowujesz się w sposób który sprawia ze odechciewa sie Ci w czymkolwiek pomagać.

to mi pojechałes po całości... przeciez nic złego nie napisałem - drążę temat.... chcę wiedzieć jakiego i ile czynnika ma być - ot wszystko... ale skoro kogoś to uraziło to... przepraszam i zamykam temat...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z informacji jakie zdobyłem to dla tego amortyzatora ma być 10 bar (145psi) , czynnik: azot techniczny. - może się kiedyś komuś przyda ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

I co dalej będziesz działał :?:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam "wejście" na Politechnice Wrocławskiej - jestem umówiony na nabicie w przyszłym tyg. teraz kwestia demontażu - lekko nie będzie.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mam "wejście" na Politechnice Wrocławskiej - jestem umówiony na nabicie w przyszłym tyg. teraz kwestia demontażu - lekko nie będzie.....

A nie wystarczy podjechać do wulkanizacji gdzie pompują azotem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam wątpliwości czy to do końca techniczny jest u wulkanizatorów ... te ich przetwornice/wytwornice azotu to chyba taki zabieg marketingowy bardziej niż czysty azot techniczny... ja nie ryzykuję...poza tym ciśnienie 10 bar do dość dużo - większość sprężarek "dmucha" do 6-8 bar... zresztą co tu się rozpisywać - mam na 100% dobry azocik, kawę wypiję i sprawdzą mi chłopaki przy okazji czy szczelne... żeby się nie okazało że Luigi miał rację :cry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mam wątpliwości czy to do końca techniczny jest u wulkanizatorów ... te ich przetwornice/wytwornice azotu to chyba taki zabieg marketingowy bardziej niż czysty azot techniczny...

No pompują z butli pod wysokim ciśnieniem przez reduktor na którym ustawiasz ciśnienie. Ale jak ci się chce rozbierać to możesz i do NASA z tym pojechać. W końcu Ducati to prawie UFO i nikt się na tym nie zna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No pompują z butli pod wysokim ciśnieniem

u mnie w okolicy są 2 punkty które oferują pompowanie azotem - oba nie bazują na butli, tylko na wytwornicach azotu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam autoryzowany serwis który się zajmuje tego typu sprawami. Można po prostu nam wysłać amortyzator i nabijemy pod odpowiednim ciśnieniem. Zwracam uwagę, że sam serwis amortyzatora to również wymiana oleju lub części eksploatacyjnych. Czym ciężej zawieszenie pracuje tym częściej to wypada robić ;)

Generalnie w Polsce jest bardzo niska świadomość tego jak trzeba serwisować zawieszenia i kiedy w sprzętach szosowych ;)

 

Polecam wymienić od razu olej i azot jako minimum :) Robimy to oczywiście zgodnie ze sztuką za pomocą urządzeń wprowadzających olej w warunkach próżni zatem nie ma tam grama powietrza (w oleju).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Multistrada 1200 bez ABS :?: :?: :?: Tylko DTC i pokrętło do amorka...

Dostałem ofertę na nowkę ale z 2011r za przyzwoite pieniądze, w tej cenie nie ma używki...

co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poczytaj moje posty- pisałem dlaczego kupiłem podstawę (z ABS), a nie S/T , ale... teraz mam ohlinsa i za skarby tego nie wymienię...

viewtopic.php?f=107&t=7227

co do ABS - twoja decyzja - uważam, że w sportach zbędny bajer, ale w turystykach może nie raz uratować <font color='red'>[desmo]</font>... jak Ci bydło (rogate) wyjdzie na ulice :mrgreen: :lol: :lol:

jaką kasę masz połorzyć??? na pełnym VAT-cie???

tak na dobrą sprawę to dołorzenie ABS-u na częściach z demontazu to wydatek ok. 1,5-2 tysi.... (sterownik, przewody)- elektryka jest przystosowana a czujniki masz zainstalowane (DTC i ABS uzywa tych samych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poczytaj moje posty- pisałem dlaczego kupiłem podstawę (z ABS), a nie S/T , ale... teraz mam ohlinsa i za skarby tego nie wymienię...

viewtopic.php?f=107&t=7227

co do ABS - twoja decyzja - uważam, że w sportach zbędny bajer, ale w turystykach może nie raz uratować [desmo]... jak Ci bydło (rogate) wyjdzie na ulice :mrgreen: :lol: :lol:

jaką kasę masz połorzyć??? na pełnym VAT-cie???

tak na dobrą sprawę to dołorzenie ABS-u na częściach z demontazu to wydatek ok. 1,5-2 tysi.... (sterownik, przewody)- elektryka jest przystosowana a czujniki masz zainstalowane (DTC i ABS uzywa tych samych)

 

 

Do wyłożenia, tyle co w bond-motors, ok 45900netto, (vat odlicze 6000zl) więc wyjdzie mnie podobnie, tylko z bond motors coś milczą długo...

już zapoznam się z Twoimi postami. to mts1200 z kuframi perłowa.

dołożenie ABS to dobra opcja, ale gdzie to dostać... duużo szukania i roboty... ale koszty faktycznie małe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poczytaj moje posty- pisałem dlaczego kupiłem podstawę (z ABS), a nie S/T , ale... teraz mam ohlinsa i za skarby tego nie wymienię...

viewtopic.php?f=107&t=7227

co do ABS - twoja decyzja - uważam, że w sportach zbędny bajer, ale w turystykach może nie raz uratować [desmo]... jak Ci bydło (rogate) wyjdzie na ulice :mrgreen: :lol: :lol:

jaką kasę masz połorzyć??? na pełnym VAT-cie???

tak na dobrą sprawę to dołorzenie ABS-u na częściach z demontazu to wydatek ok. 1,5-2 tysi.... (sterownik, przewody)- elektryka jest przystosowana a czujniki masz zainstalowane (DTC i ABS uzywa tych samych)

 

 

Do wyłożenia, tyle co w bond-motors, ok 45900netto, (vat odlicze 6000zl) więc wyjdzie mnie podobnie, tylko z bond motors coś milczą długo...

to w PL to mts1200 z kuframi perłowa.

dołożenie ABS to dobra opcja, ale gdzie to dostać... duużo szukania i roboty... ale koszty faktycznie małe...

i masz rację, minimum co MTS musi mieć, to ABS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie podrzućcie, jaką pojemność mają oryginalne, sprzedawane z motocyklem, kufry w mts 1200 s touring z 2013r.? W jednym salonie i necie, że 57l, w innym, że 30? Dzięki za info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wlazłem na ducati.com i w akcesoriach były 2 rodzaje:

58 litrów i 73 litry, ale to łącznie (różnica - płaskie czy wypukłe pokrywy)... dodać do tego top case 30 ltr bagażu można, że hej....i stac w korkach razem z autami hahahahahhahaha...

Pozdr.J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie koledzy, jako, że  jestem "KingKongiem"  jak Pan  KLR i Franek ,to chciałem  podzielić się info odnośne obniżanej kanapy. A więc kupiłem takową i powiem, że efekt mierny, jest ciut niżej, ale <font color='red'>[desmo]</font> nie urywa.  Jako, że uwielbiam śmigać z żoną, to boję się, że jak ona wsiada, a wsiada jak Indianiec na Mustanga, to  że nie dam rady utrzymać jej w pionie. Czy macie jakiś patenty aby nie było wstydu przy dosiadanu ? :) Można jeszcze niżej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie bój utrzymasz moto spokojnie, tylko żona nie może zeskoczyć z moto ;)

Zatrzymasz się, postawisz jedną nogę całą stopą na ziemi, właśnie na tą stronę ma zsiąść żona ;) tylko nie katapultować się :D powoli... szybciutko dojdziecie do wprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MTS to swietny sprzet. Mialem okazje pojezdzic a przy moich 173cm nie bylo na poczatku rozowo z zona. Niestety- trzeba przewidywac miejsca do zatrzymania sie i postawienia stopy...

Modem - popraw i uzupelnij profil, jestes kobieta? ;-]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prezes bo w rwoim przypatku to zona powinna mts'a prowadzic a ty jako plecaczek :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie Prezesie  melduję, że poprawione :)

Akurat wróciłem z randki z garażu i głaskałem ją po feldze, jestem podjarany jak szczerbaty na suchary, czekamy tylko na przerwę w porze deszczowej na nasz pierwszy raz, ale delikatny nie będę :) Wiem , wiem muszę odstawić leki :)

Edytowano przez MODEM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Luzik.

To naprawde swietny sprzet, takze do gonienie na trasie. Kiedys pos Sd, z kolega KRL'em lecielismy A2 i S5 ...ciezko bylo mi dotrzymywac kroku ;-]

Swietny i uniwersalny sprzet, wydaje sie ciezki statycznie lecz po ruszeniu nia ma sie wrazenie, ze jedziemy poreczna dwiesciepiecdziesiatka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.