theodor 2 Napisano Luty 6, 2012 Cinek, sorry, ale kolejny raz zachowujesz się w sposób który sprawia ze odechciewa sie Ci w czymkolwiek pomagać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Luigi 0 Napisano Luty 6, 2012 Trzeba wyjąć rozebrać i zobaczyć. nie trzeba nic rozbierać - wszystko obejrzałem i jest ok... ... na bank nie było ciśnienia... dlatego ma wątpliwości: czy ma być czy może teraz jest ok. jak później go "poskręcałem" na dobiciu, odbiciu i sprężynie to motocykl już super się prowadził, ale ... jest to małe ale które chce rozwiać... To po co pytanie jak znasz odpowiedź? To są amortyzatory olejowo gazowe. w środku jest skarpeta wypełniona azotem zapobiegająca kawitacji oleju przy dużych ciśnieniach. Bez gazu to nawet jako amortyzator skrętu nie za bardzo zadziała... Pozdrawia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Luty 6, 2012 To po co pytanie jak znasz odpowiedź? nie znam... ale uważam że nie ma sensu rozbierać dobrego!!! problemem jest tylko gaz, powietrze czy co tam innego ma być lub nie... tylko i wyłacznie chce takiej odpowiedzi skarpeta wypełniona azotem zapobiegająca kawitacji oleju przy dużych ciśnieniach i to jest dla mnie odpowiedz , żebym jeszcze tylko wiedział o jakim ciśnieniu... napełnienie azotem nie stanowi dla mnie problemu... Cinek, sorry, ale kolejny raz zachowujesz się w sposób który sprawia ze odechciewa sie Ci w czymkolwiek pomagać. to mi pojechałes po całości... przeciez nic złego nie napisałem - drążę temat.... chcę wiedzieć jakiego i ile czynnika ma być - ot wszystko... ale skoro kogoś to uraziło to... przepraszam i zamykam temat... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Luty 12, 2012 z informacji jakie zdobyłem to dla tego amortyzatora ma być 10 bar (145psi) , czynnik: azot techniczny. - może się kiedyś komuś przyda ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Boa 0 Napisano Luty 13, 2012 I co dalej będziesz działał :?: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Luty 13, 2012 mam "wejście" na Politechnice Wrocławskiej - jestem umówiony na nabicie w przyszłym tyg. teraz kwestia demontażu - lekko nie będzie..... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krupin99 0 Napisano Luty 13, 2012 mam "wejście" na Politechnice Wrocławskiej - jestem umówiony na nabicie w przyszłym tyg. teraz kwestia demontażu - lekko nie będzie..... A nie wystarczy podjechać do wulkanizacji gdzie pompują azotem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Luty 13, 2012 mam wątpliwości czy to do końca techniczny jest u wulkanizatorów ... te ich przetwornice/wytwornice azotu to chyba taki zabieg marketingowy bardziej niż czysty azot techniczny... ja nie ryzykuję...poza tym ciśnienie 10 bar do dość dużo - większość sprężarek "dmucha" do 6-8 bar... zresztą co tu się rozpisywać - mam na 100% dobry azocik, kawę wypiję i sprawdzą mi chłopaki przy okazji czy szczelne... żeby się nie okazało że Luigi miał rację :cry: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krupin99 0 Napisano Luty 14, 2012 mam wątpliwości czy to do końca techniczny jest u wulkanizatorów ... te ich przetwornice/wytwornice azotu to chyba taki zabieg marketingowy bardziej niż czysty azot techniczny... No pompują z butli pod wysokim ciśnieniem przez reduktor na którym ustawiasz ciśnienie. Ale jak ci się chce rozbierać to możesz i do NASA z tym pojechać. W końcu Ducati to prawie UFO i nikt się na tym nie zna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Luty 14, 2012 No pompują z butli pod wysokim ciśnieniem u mnie w okolicy są 2 punkty które oferują pompowanie azotem - oba nie bazują na butli, tylko na wytwornicach azotu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AMEN77 0 Napisano Luty 26, 2012 Witam Mam autoryzowany serwis który się zajmuje tego typu sprawami. Można po prostu nam wysłać amortyzator i nabijemy pod odpowiednim ciśnieniem. Zwracam uwagę, że sam serwis amortyzatora to również wymiana oleju lub części eksploatacyjnych. Czym ciężej zawieszenie pracuje tym częściej to wypada robić ;) Generalnie w Polsce jest bardzo niska świadomość tego jak trzeba serwisować zawieszenia i kiedy w sprzętach szosowych ;) Polecam wymienić od razu olej i azot jako minimum :) Robimy to oczywiście zgodnie ze sztuką za pomocą urządzeń wprowadzających olej w warunkach próżni zatem nie ma tam grama powietrza (w oleju). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Kwiecień 21, 2012 Multistrada 1200 bez ABS :?: :?: :?: Tylko DTC i pokrętło do amorka... Dostałem ofertę na nowkę ale z 2011r za przyzwoite pieniądze, w tej cenie nie ma używki... co o tym myślicie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Kwiecień 23, 2012 poczytaj moje posty- pisałem dlaczego kupiłem podstawę (z ABS), a nie S/T , ale... teraz mam ohlinsa i za skarby tego nie wymienię... viewtopic.php?f=107&t=7227 co do ABS - twoja decyzja - uważam, że w sportach zbędny bajer, ale w turystykach może nie raz uratować <font color='red'>[desmo]</font>... jak Ci bydło (rogate) wyjdzie na ulice :mrgreen: :lol: :lol: jaką kasę masz połorzyć??? na pełnym VAT-cie??? tak na dobrą sprawę to dołorzenie ABS-u na częściach z demontazu to wydatek ok. 1,5-2 tysi.... (sterownik, przewody)- elektryka jest przystosowana a czujniki masz zainstalowane (DTC i ABS uzywa tych samych) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Kwiecień 23, 2012 poczytaj moje posty- pisałem dlaczego kupiłem podstawę (z ABS), a nie S/T , ale... teraz mam ohlinsa i za skarby tego nie wymienię...viewtopic.php?f=107&t=7227 co do ABS - twoja decyzja - uważam, że w sportach zbędny bajer, ale w turystykach może nie raz uratować [desmo]... jak Ci bydło (rogate) wyjdzie na ulice :mrgreen: :lol: :lol: jaką kasę masz połorzyć??? na pełnym VAT-cie??? tak na dobrą sprawę to dołorzenie ABS-u na częściach z demontazu to wydatek ok. 1,5-2 tysi.... (sterownik, przewody)- elektryka jest przystosowana a czujniki masz zainstalowane (DTC i ABS uzywa tych samych) Do wyłożenia, tyle co w bond-motors, ok 45900netto, (vat odlicze 6000zl) więc wyjdzie mnie podobnie, tylko z bond motors coś milczą długo... już zapoznam się z Twoimi postami. to mts1200 z kuframi perłowa. dołożenie ABS to dobra opcja, ale gdzie to dostać... duużo szukania i roboty... ale koszty faktycznie małe... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Kwiecień 23, 2012 poczytaj moje posty- pisałem dlaczego kupiłem podstawę (z ABS), a nie S/T , ale... teraz mam ohlinsa i za skarby tego nie wymienię...viewtopic.php?f=107&t=7227 co do ABS - twoja decyzja - uważam, że w sportach zbędny bajer, ale w turystykach może nie raz uratować [desmo]... jak Ci bydło (rogate) wyjdzie na ulice :mrgreen: :lol: :lol: jaką kasę masz połorzyć??? na pełnym VAT-cie??? tak na dobrą sprawę to dołorzenie ABS-u na częściach z demontazu to wydatek ok. 1,5-2 tysi.... (sterownik, przewody)- elektryka jest przystosowana a czujniki masz zainstalowane (DTC i ABS uzywa tych samych) Do wyłożenia, tyle co w bond-motors, ok 45900netto, (vat odlicze 6000zl) więc wyjdzie mnie podobnie, tylko z bond motors coś milczą długo... to w PL to mts1200 z kuframi perłowa. dołożenie ABS to dobra opcja, ale gdzie to dostać... duużo szukania i roboty... ale koszty faktycznie małe... i masz rację, minimum co MTS musi mieć, to ABS Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mrymek 0 Napisano Grudzień 6, 2014 Witam. Panowie podrzućcie, jaką pojemność mają oryginalne, sprzedawane z motocyklem, kufry w mts 1200 s touring z 2013r.? W jednym salonie i necie, że 57l, w innym, że 30? Dzięki za info Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Grudzień 6, 2014 Wlazłem na ducati.com i w akcesoriach były 2 rodzaje: 58 litrów i 73 litry, ale to łącznie (różnica - płaskie czy wypukłe pokrywy)... dodać do tego top case 30 ltr bagażu można, że hej....i stac w korkach razem z autami hahahahahhahaha... Pozdr.J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MODEM 0 Napisano Styczeń 9, 2015 witam serdecznie koledzy, jako, że jestem "KingKongiem" jak Pan KLR i Franek ,to chciałem podzielić się info odnośne obniżanej kanapy. A więc kupiłem takową i powiem, że efekt mierny, jest ciut niżej, ale <font color='red'>[desmo]</font> nie urywa. Jako, że uwielbiam śmigać z żoną, to boję się, że jak ona wsiada, a wsiada jak Indianiec na Mustanga, to że nie dam rady utrzymać jej w pionie. Czy macie jakiś patenty aby nie było wstydu przy dosiadanu ? :) Można jeszcze niżej ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Styczeń 10, 2015 Nic się nie bój utrzymasz moto spokojnie, tylko żona nie może zeskoczyć z moto ;) Zatrzymasz się, postawisz jedną nogę całą stopą na ziemi, właśnie na tą stronę ma zsiąść żona ;) tylko nie katapultować się :D powoli... szybciutko dojdziecie do wprawy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MODEM 0 Napisano Styczeń 10, 2015 dzięki, zaraz zaczniemy treningi :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Frencci 5 Napisano Styczeń 10, 2015 MTS to swietny sprzet. Mialem okazje pojezdzic a przy moich 173cm nie bylo na poczatku rozowo z zona. Niestety- trzeba przewidywac miejsca do zatrzymania sie i postawienia stopy... Modem - popraw i uzupelnij profil, jestes kobieta? ;-] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arti 6 Napisano Styczeń 10, 2015 Prezes bo w rwoim przypatku to zona powinna mts'a prowadzic a ty jako plecaczek :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Frencci 5 Napisano Styczeń 10, 2015 Hyhy, no prawda Stary Zlosliwcu ;-] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MODEM 0 Napisano Styczeń 10, 2015 (edytowany) Panie Prezesie melduję, że poprawione :) Akurat wróciłem z randki z garażu i głaskałem ją po feldze, jestem podjarany jak szczerbaty na suchary, czekamy tylko na przerwę w porze deszczowej na nasz pierwszy raz, ale delikatny nie będę :) Wiem , wiem muszę odstawić leki :) Edytowano Styczeń 10, 2015 przez MODEM Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Frencci 5 Napisano Styczeń 10, 2015 Luzik. To naprawde swietny sprzet, takze do gonienie na trasie. Kiedys pos Sd, z kolega KRL'em lecielismy A2 i S5 ...ciezko bylo mi dotrzymywac kroku ;-] Swietny i uniwersalny sprzet, wydaje sie ciezki statycznie lecz po ruszeniu nia ma sie wrazenie, ze jedziemy poreczna dwiesciepiecdziesiatka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach