Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Arnelize

Reanimacja od A do Z

Polecane posty

Boa    0

Jak sama nazwa wskazuje :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kły mojego lśnią czerwienią anodowanego aluminium :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0
Kły mojego lśnią czerwienią anodowanego aluminium :lol:

YEAH :!: :!: :!: :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Udało się doczyścić lewy secik, zostało tylko jeszcze polerowanie i gitarka.

Dopadłem też tłumiki, nie są super nowe bo widać po że sporo się napracowały i jak tylko będzie przypływ gotówki przejdą na emeryturę.

A no i zaciskiem się zająłem :D

post-341-1366035954,7754_thumb.jpg

post-341-1366035954,9221_thumb.jpg

post-341-1366035955,1086_thumb.jpg

post-341-1366035955,2664_thumb.jpg

post-341-1366035955,3694_thumb.jpg

post-341-1366035955,5156_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Arnelize,jesteś moim idolem! Za zapał,za chęci.Uważnie śledzę wątek,trzymam kciuki i dla zachęty stawiam butelkę dobrego,włoskiego wina jeśli finał pokryje się z Twoimi założeniami :!: :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Joł - sprawdź wysokość swoich starych sprężyn sprzęgłowych, bo nie jestem pewien czy dałem Ci właściwe... :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arnelize,jesteś moim idolem! Za zapał,za chęci.Uważnie śledzę wątek,trzymam kciuki i dla zachęty stawiam butelkę dobrego,włoskiego wina jeśli finał pokryje się z Twoimi założeniami :!: :P

Ja tez dorzucę, no i Dzjkobowi choć On jakby gdzies "przygasł" :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arnelize,jesteś moim idolem! Za zapał,za chęci.Uważnie śledzę wątek,trzymam kciuki i dla zachęty stawiam butelkę dobrego,włoskiego wina jeśli finał pokryje się z Twoimi założeniami :!: :P

Ja tez dorzucę, no i Dzjkobowi choć On jakby gdzies "przygasł" :lol:

 

 

Podziękował i Monsterek też :D

Kiedyś na pewno się pokryje z moją wizją, ale sami wiecie jak to jest, zawsze się znajdzie coś co by się zmieniło, a to jakieś akcesoria itd.

Głównym założeniem na razie jest doprowadzić moto do używalności i normalnego wyglądu.

 

 

Joł - sprawdź wysokość swoich starych sprężyn sprzęgłowych, bo nie jestem pewien czy dałem Ci właściwe... :roll:

 

O dobrze, że powiedziałeś ;p Jutro to zweryfikuje. Jak coś to wymienimy jak będę odbierał uszczelki, git?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Arnelize, zazdroszczę zapału. Mnie lekko opuscił przez tę niekończacą się zimę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arnelize, zazdroszczę zapału. Mnie lekko opuscił przez tę niekończacą się zimę.

 

 

Mama zawsze mi powtarzała, że jestem uparty jak osioł albo i gorzej ;p Teraz to się przydaje :D

Puki co mnie cieszy fakt niekończącej się zimy, bo jak by już było ciepło to obawiam się, że chcę jazdy by była silniejsza niż zdrowy rozsądek i projekt by był zakończony na tym etapie co jest teraz, czyli prawie nic nie zrobione, a za to bym śmigał.

A to by nie służyło na pewno ani mi ani "jemu" <- czytaj Monster

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Olej spuszczony, filtry wyjęte, straszny syf mimo, że olej nie był taki tragiczny. Najbardziej zastanawiające są jakieś opiłki metalu przy korku spustowym z magnesem :/

post-341-1366035956,8906_thumb.jpg

post-341-1366035957,1202_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
. Najbardziej zastanawiające są jakieś opiłki metalu przy korku spustowym z magnesem :/

Opisz kolor i kształt tych opiłków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Udało się doczyścić lewy secik, zostało tylko jeszcze polerowanie i gitarka.

Dopadłem też tłumiki, nie są super nowe bo widać po że sporo się napracowały i jak tylko będzie przypływ gotówki przejdą na emeryturę.

A no i zaciskiem się zająłem :D

 

Również wypolerowałem sety u siebie. Roboty z tym od cholery :shock: Jednak efekt cieszy oko ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
. Najbardziej zastanawiające są jakieś opiłki metalu przy korku spustowym z magnesem :/

Opisz kolor i kształt tych opiłków.

 

 

Srebrne po starciu z nich smaru, kształtem, hmm... podłużne ostro zakończone na końcach obu, specyficzne bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Udało się doczyścić lewy secik, zostało tylko jeszcze polerowanie i gitarka.

Dopadłem też tłumiki, nie są super nowe bo widać po że sporo się napracowały i jak tylko będzie przypływ gotówki przejdą na emeryturę.

A no i zaciskiem się zająłem :D

 

Również wypolerowałem sety u siebie. Roboty z tym od cholery :shock: Jednak efekt cieszy oko ;)

 

 

 

Najlepsze jest właśnie to uczucie jak się dokona czegoś samemu i jeszcze to jest na koniec tak jak sobie wyobraziliśmy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
. Najbardziej zastanawiające są jakieś opiłki metalu przy korku spustowym z magnesem :/

Opisz kolor i kształt tych opiłków.

 

 

Srebrne po starciu z nich smaru, kształtem, hmm... podłużne ostro zakończone na końcach obu, specyficzne bardzo.

 

Raczej ze skrzyni biegów, ale i tak trochę to wróżenie z fusów... Proponuję podwójną wymianę oleju i filtra, tj. kolejną wymianę po przejechaniu jakiś 500km. Jak coś się "frezuje" to będą znowu w dużej ilości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
. Najbardziej zastanawiające są jakieś opiłki metalu przy korku spustowym z magnesem :/

Opisz kolor i kształt tych opiłków.

 

 

Srebrne po starciu z nich smaru, kształtem, hmm... podłużne ostro zakończone na końcach obu, specyficzne bardzo.

 

Raczej ze skrzyni biegów, ale i tak trochę to wróżenie z fusów... Proponuję podwójną wymianę oleju i filtra, tj. kolejną wymianę po przejechaniu jakiś 500km. Jak coś się "frezuje" to będą znowu w dużej ilości.

 

 

 

Aż taka kosmiczna ilość ich nie była, tylko zwróciły moją uwagę wyjątkowo bo do magnesu się poprzyczepiały, pewnie by ich tak dużo też nie było widać jak by moto miał wymieniony olej jakoś pod czas eksploatacji a nie po staniu przez miesiąc w miejscu. lecz jestem przeczulony na tego typu rzeczy muszę się przyznać stąd mój mały niepokój.

 

Dzięki za radę na pewno skorzystam i zobaczymy co tam się dziej z czasem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

Hmm... nie wiem jak tam w Ducatach, ale moja Honda jak miała wymieniany olej, to w wieku ok 23lat nie miała ŻADNYCH opiłków metalu na magnesie :roll:

Nie lekceważ tego i nie tłumacz przestojem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hmm... nie wiem jak tam w Ducatach, ale moja Honda jak miała wymieniany olej, to w wieku ok 23lat nie miała ŻADNYCH opiłków metalu na magnesie :roll:

Nie lekceważ tego i nie tłumacz przestojem ;)

 

 

Broń Desmoboże, nie lekceważę. Bardzo poważnie do tego podchodzę, bo jestem już na tym punkcie zrażony i przeczulony, lecz jednak stwierdzam iż bardzo prawdopodobne jest to, że jakieś tam opiłki spadły na dno michy z powodu braku cyrkulacji oleju w silniku stąd ich większa ilość na magnesie, bo logicznie myśląc jeśli olej by przepływał przez silnik to te opiłki by się gdzieś tam pałętały i zatrzymywały, a przy spuszczaniu oleju by wypłynęły wraz z olejem bądź osadziły gdzieś na silniku a nie przyczepiły do magnesu. Za 500 km zobaczymy co tam się dziej i się okaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A no właśnie - Twoje uszczelki pod dekle leżą u mnie w domu od 2 dni 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A no właśnie - Twoje uszczelki pod dekle leżą u mnie w domu od 2 dni 8-)

 

 

Jakoś się ustawimy w poniedziałek czy coś to odbiorę.

Swoją drogą to czekałem tylko na hasło, że masz je dla mnie.

Po walce z przewagą dla Monstera udało się zdjąć lewą pokrywę. Kombinację alpejskie odstawiałem, opukiwałem z każdej strony gdzie się tylko dało ale przy elektrycznym rozruszniku nie chciało się ruszyć na milimetr, więc wpadłem na pomysł żeby zrobić to tak jak pokazują w manualu, wkręciłem ten mały dekielek na długich śrubach i wsadziłem trzonek od młotka, lekko podważyłem i rachu ciachu dekiel leżał w piachu ;p Nie no tak poważnie to nie leżał w piachu, to tak tylko dla rymu :D

Zeszło elegancko.

 

W środku wszystko wygląda ok, poszedłem też za Twoją radą Musieli i przyjrzałem się sprężynce od skrzyni i jest spoko, napięta i nie ma śladów uszczerbku. I chyba wiem skąd mogą się brać te opiłki, lecz pewny nie jestem, mam fotkę i pozostawiam to do oceny wam bardziej doświadczonym.

post-341-1366035965,7181_thumb.jpg

post-341-1366035965,9843_thumb.jpg

post-341-1366035966,3709_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To z Seri głupie pytania. Na zdjęciu zaznaczyłem dwa czujniki jak mniemam i pytanie do czego one??

Mądrzy ludzie udzielcie odpowiedzi. Proszę :)

post-341-1366035966,5647_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten z tyłu skrzyni to czujnik luzu.

Ten na boku dekla przed sprzęgłem to czujnik cisnienia oleju.

Na dole gdzie zrobiłeś strzałkę to nie kojaże żadnego czujnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.