Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Boa

600SS - wymiana części eksploatacyjnych

Polecane posty

Boa    0

Obecnie 87, ale w planach jest jeszcze zbicie ok 4-5kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Franio, Ty miałeś porównanie, czy warto kupić progresy na przód :?:

Wilbers to koszt na alle ok 360zł.

Nie warto, ale jak zwykle Teoś był pierwszy z odpowiedzią :D

Przy całej niedoskonałości (że tak powiem po kilku km na 999 :lol: ) zawieszenia w 600 SS, to nie pomoże na tyle, że "będzie Pan zadowolony". Te pieniądze natomiast warto przeznaczyć na stalowy oplot i porządne klocki. A jeśli Cię poniesie fantazja, to drugą tarczę jak najbardziej, a z tego co pamiętam- masz w prawej ladze mocowania do zacisku :idea:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

Franio, lałeś pół, czy fól-syntetyk :?:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

Franio, to taki rzart :P

Fajnie, mi też już kumpel zalał 5100. Pytał, czy chcę zaoszczędzić i zalać Belrayem, ale po pierwsze nie będę oszczędzał na Duce, po drugie 10złna litrze to marginalna oszczędność ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Franio, to taki rzart :P

Fajnie, mi też już kumpel zalał 5100. Pytał, czy chcę zaoszczędzić i zalać Belrayem, ale po pierwsze nie będę oszczędzał na Duce, po drugie 10złna litrze to marginalna oszczędność ;)

 

Do Kamilowego Monstera zalalismy Belray'a i powiem Ci, że to bardzo dobry olej. Jakbym miała zastanawiać się nad Motulem, a Belreyem wybrałabym to drugie.

Jeśli o mnie chodzi, preferuję tylko Shell. Najlepiej kupować na stacjach Shell, wtedy mamy pewność, że nie pochodzi z rozlewni firmy 'krzak'. I nie dlatego, że jest zalecany do Ducati przez workshop manual, a dlatego, że darze tą firmę zaufaniem. Część firm produkujących oleje nie spełniała parametrów – w testach stwierdzono, że zamiast podanego na opakowaniu 10W-40 olej odpowiadał klasie 15W-40, a tani olej półsyntetyczny z marketu okazał się w rzeczywistości mineralnym, jedynie wyprodukowanym w bardziej skomplikowanej technologii.

 

Do naszych motocykli, gdzie silniki mają już swoje lata ( i km, mojemu niedługo strzeli 50 tys ;-) ) nie musi być full syntetyk, ja mam po prostu sytetyk,

o taki :mrgreen:

http://www.loaded-dicecustoms.com/loaded/images/Shell%20synthetic%20oil%20SAVSX44_4ltr.jpg

 

i zalewam takowy od początku użytkowania (wcześniej Duka miała zaaplikowanego Castrola pół syntetyk 10w40 dlatego nie chciałam bawić się w full syntetyczne oleje:/)

Chociaż słyszałam, że rozszczelnienie się silnika po oleju full syntetyczny, jeśli wcześniej był zalany pół syntetyk jest tylko błędnym mitem...ale lepiej dmuchać na zimne ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

Mi wystarczy fakt, że Maciek proponuje Motula.

Aczkolwiek następnym razem chętnie wypróbuję Shella. Teraz już wiem jakiego, dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja leję od jakiegoś czasu motula proponowanego przez Macieja.Przy przebiegu 40000 silnik przestał brać olej i to moje główne kryterium oceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

Gdzie polecacie kupić zawory do 600 SS oraz resztę części potrzebnych przy regeneracji głowicy :?: :x

Mam też pytanie, czy orientuje się ktoś gdzie i za ile kupię komplet śrub do 600SS :?:

 

 

 

Ogólnie załamka.

Nie wiem czy w tym sezonie polatam Ducą :thumbdown:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gdzie polecacie kupić zawory do 600 SS oraz resztę części potrzebnych przy regeneracji głowicy :?: :x

Mam też pytanie, czy orientuje się ktoś gdzie i za ile kupię komplet śrub do 600SS :?:

 

 

 

Ogólnie załamka.

Nie wiem czy w tym sezonie polatam Ducą :thumbdown:

 

Co się stało że zaworów szukasz?

 

I o jakie śruby Ci chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

 

Co się stało że zaworów szukasz?

 

Teraz Ci nie napiszę... jak mi Maciek wymienił całą listę to chyba na chwilę straciłem przytomność, bo jedyne co mi przed oczami wciąż skacze to... $$$

Załamka.

Przez "czyjś" debilizm nie będzie mnie na meetingu :thumbdown:

 

I o jakie śruby Ci chodzi?

O wszystkie :lol:

Chcę mieć w całym motocyklu jednakowe, bo "komuś" się część pogubiła :x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A silnik z używki? Chyba lepsze rozwiązanie niż remont głowic desmodromicznych w starym motocyklu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

A masz jakiegoś pewniaka :?: :roll:

 

Szczerze, to już sam nie wiem w którą stronę pójść...

Mam dwie opcje:

1. Sprzedać Ducati za śrubki i czort jeden wie kiedy będę miał możliwość pozwolenia sobie na kolejnego

2. Sprzedać Hondę poniżej ceny, którą za nią chcę i władować kasę w Duca.

 

 

 

:crazy:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprzedal SS i Honde i kupil jednego porzadnego Duca.

Wpakujesz kase w motong, ktorego nie sprzedasz nawet za polowe tego. Moim zdaniem szkoda kasy, czasu i myslenia bo widze, ze robi sie powazny klopot :shock:

Owszem, SS-siak fajny, ale sa fajniejsze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

Sęk w tym, że nie mogę sobie pozwolić na taki luksus obecnie :(

Kasia przeszła na urlop wychowawczy (bezpłatny) i siedzi w domu z Laurą (10mies), bo nie mamy Jej u kogo zostawiać na czas pracy, a chodzić do pracy aby utrzymać opiekunkę to tak trochę bez sensu.

Tak więc jeśli Honda pójdzie za ~7tys to ok 1,5-2tys przeznaczone są na Duca, reszta "na życie".

 

Takie mamy piękne polkie, pro-rodzinne realia 8-)

 

 

 

:|

 

 

ps. przestałem myśleć w kategoriach: "nie ładuj kasy, bo to ci się nie zwróci przy odsprzedaży", poza tym w takim stanie jak jest teraz Duca to ile wezmę :?: 4tys :?: Bez sensu :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z odwiedzin Twojego sprzęta. Leży na tej samej izbie co moja czarna włoszka. Spoko ona umie dotrzymać towarzystwa, chociaż mam nadzieje, że niedługo "ordynator" ją wypisze. Boa nic tylko życzyć wytrwałości podczas reanimacji SS'a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

Hehe, tak podejrzewałem, że to Twoja pięknota :)

Dzięki za życzonka.

Dziś ok 18 konfrontacja => poprzedni "mechanik" vs obecny 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to prawie jak MMA :) w porównaniu do tej konfrontacji to Pudzian z tym japońcem to tylko jakieś przepychanki 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przestałem myśleć w kategoriach: "nie ładuj kasy, bo to ci się nie zwróci przy odsprzedaży"

Ja też, ale nie to miałem na myśli.

Mimo wielkiej mej miłości do 600 SS, zastanawiałbym się pięć razy nad inwestowaniem kasy. Przy Dziewiątkach nie mam tego dylematu :D - jest jednak większa radocha z jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

Mimo wielkiej mej miłości do 600 SS, zastanawiałbym się pięć razy nad inwestowaniem kasy. Przy Dziewiątkach nie mam tego dylematu :D - jest jednak większa radocha z jazdy.

Wiesz... zapewne są i tacy, którzy podobnie jak Ty o 600SS o 999 myślą :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

Dziś ok 18 konfrontacja => poprzedni "mechanik" vs obecny 8-)

EDIT.

 

Chyba jednak dziś :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.