musieli 30 Napisano Marzec 25, 2010 Coraz większymi krokami zbliża się moment na 1098R które zaparkowało u mnie w celu przerobienia na torówkę. Moto będzie można zobaczyć w akcji na Poznaniu, raczej w celach rekreacyjnych niż w wyścigach pucharowych. Na zdjęciu sztunia a w tle suszące się tryśnięte na czerwono torowe laminaty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Boa 0 Napisano Marzec 25, 2010 Panie, ale ta opuna to do wymianu już bydzie... :lol: Darek, dlaczego nie zawalczy o puchar :?: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Marzec 29, 2010 Jak się nie mylę to moto Adriana czyli Desmosedici RR owner'a więc pewnie ma problem czym w pucharze jeździć ;-) Moto piękne a owiewki wyszły w takiej czerwieni, że ach. A oponka fakt ładnie zamknięta :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Marzec 31, 2010 Prace ruszyły. Dziś: - wyjechała oryginalna garderoba - pojawił się aluminiowy stelaż pod czachę i zegary - wjechały sety, dźwignia odwrotnej zmiany biegów, osłona sprzęgła i korek wlewu oleju RIZOMA Pod piękną osłoną oczywiście seryjnie montowany w 1098R antyhoping Ducati Performance. Dodatkowo moto może stać już tylko na stojaku - boczna stopka poszła do pudełka. Podobnie jak serwo zaworu wydechowego wraz z linkami. CDN Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 31, 2010 Na żywo nieporównywalnie lepiej wygląda. :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Marzec 31, 2010 jakim lakierem trysniete te laminaty jesli mozna wiedzieć?? chodzi mi o producenta i nr koloru Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Marzec 31, 2010 Lakierowanie wykonuje mój kumpel, nie mam bladego pojęcia co to za lakier. Ale jest zajebiście czerwony :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Marzec 31, 2010 no wiec własnie za namową kilku osob postanowiłem pozostawić Dukata w czerwonym kolorze, ale chcialbym cos bardziej czerwonego niż w Ferrari, cos bardziej krwistego niż czerwone 1198 a najlepiej na dodatek ze złotą perłą Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Marzec 31, 2010 Jak chcesz możemy podjąć się lakierowania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 31, 2010 a ja poczekam i popatrzę... ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Marzec 31, 2010 a ja poczekam i popatrzę... ;) Za patrzenie 50zł za godzinę drożej :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gajos 0 Napisano Marzec 31, 2010 Ile miejsc w lozy? ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Marzec 31, 2010 Jak chcesz możemy podjąć się lakierowania. jakby to powiedziec - 9 maja mam urodziny - moze sobie sprawie taki prezent :D ale musisz sie zastanowic jaka cena by to była :D Bo ja biedny jestem... nie dosc ze wloski motocykl to na dodatek mam Alfę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Kwiecień 1, 2010 Dziś kolejno - z rańca został zadrutowany korek oleju. Następnie wjechała nowa garderoba - krwisto czerwone laminaty. Pojawiły się również crashpady boczne oraz przedniej osi R&G Racing. Dwie lufy Termignoni wycelowane w niebo pojawiły się ponownie na swoim miejscu - genialnie wyglądają bez całej garmażerki pod blachę i kierunki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gajos 0 Napisano Kwiecień 1, 2010 Co raz to ladniej. Ale mi juz przestaja sie podobac takie wymyslne kolorowe oslony sprzegla... Jakbym mial sobie ciachnac to walnalbym taka czarna jaka ma xxtreme - niepozorna. I tak sprzeglo samo w sobie krzykliwe, czarna oslona dodaje nieco niepewnosci: czerwone, ale czy to jezdzi? :D Oczywiscie moge sie mylic ;-) A sprzetu i tak zazdroszcze (nieszkodliwie). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Kwiecień 2, 2010 Dziś dotarła wyższa szyba PUIG "Desmo", został zamontowany bezkluczykowy wlew paliwa Ducati Performance. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Frencci 5 Napisano Kwiecień 2, 2010 Wiesz Musieli- jestes jak Hefner, ktory produkowal pornole z najlepszymi ciastkami z calego swiata- jednoczesnie wkurw...ąc wieloletnich malzonkow swych brzydkich zon... Daj spokoj bo wezme kredyt i pogrąże cala rodzine na wiele lat :? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Kwiecień 6, 2010 Dzisiaj Erunia dostała połamane klamki RIZOMA w wulgarnym złotym kolorze i czerwone krany Ducati Performance do regulacji sprężyn przedniego zawiasu. No i na końcu pierwsze zdjęcie w dyskretnych bojowych ciuszkach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Frencci 5 Napisano Kwiecień 6, 2010 Eeeee, nie biore jej- wulgarny zloty kolor...odpuszczam :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sputnik 0 Napisano Kwiecień 6, 2010 Prace ruszyły. Dziś:- wyjechała oryginalna garderoba - pojawił się aluminiowy stelaż pod czachę i zegary - wjechały sety, dźwignia odwrotnej zmiany biegów, osłona sprzęgła i korek wlewu oleju RIZOMA Trochę offtop , wyjaśni mi ktoś do czego służy odwrócona dźwignia zmiany biegów? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Kwiecień 7, 2010 Prace ruszyły. Dziś:- wyjechała oryginalna garderoba - pojawił się aluminiowy stelaż pod czachę i zegary - wjechały sety, dźwignia odwrotnej zmiany biegów, osłona sprzęgła i korek wlewu oleju RIZOMA Trochę offtop , wyjaśni mi ktoś do czego służy odwrócona dźwignia zmiany biegów? ....że jak zaczniesz szlifować lewym łokciem na zakrecie, to tym bardziej nie wciśniesz stopy pod dzwignie zmiany biegów , aby zapiąć wyższy bieg. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Kwiecień 7, 2010 i czerwone krany Ducati Performance do regulacji sprężyn przedniego zawiasu. . Z czasem dojdziesz do wniosku, ze zalozenie tego nie mialo sensu bo i tak na torze lepiej jest uzyc klucza niz rekoma probowac przekrecic. Po kilku probach jak pokretla zdejmiesz zobaczysz piekne rysy i znaki od srubek na niebieskich korkach regulacyjnych. Naprawde to ladnie nie wyglada. Przerabialem to i wiecej tego nie zaloze. Prace ruszyły. Dziś:- wyjechała oryginalna garderoba - pojawił się aluminiowy stelaż pod czachę i zegary - wjechały sety, dźwignia odwrotnej zmiany biegów, osłona sprzęgła i korek wlewu oleju RIZOMA Trochę offtop , wyjaśni mi ktoś do czego służy odwrócona dźwignia zmiany biegów? ....że jak zaczniesz szlifować lewym łokciem na zakrecie, to tym bardziej nie wciśniesz stopy pod dzwignie zmiany biegów , aby zapiąć wyższy bieg. Swieta prawda. Nawet nie trzeba az tak sie klasc by do takiego wniosku dojsc 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Kwiecień 8, 2010 XX mam pytanie, czy potrafisz określić różnice czasową ( średnią) dla gołej 10-tki a tej z dodatkami? Jakaś mała spekulacja? I jeszcze jedno, co z dodatków Twoim zdaniem w 100% sprawdziłoby sie na drodze ???? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Kwiecień 8, 2010 Franz wybierasz się na tor? Wiem w czerwcu na Misano ale mam na myśli ganianie za sekundami. IMHO na tor 1. opony, 2. rev gear, 3. ewentualnie quick shifter no i crash pady, i owiewki torowe żeby kosztów sobie nie narobić. A jak to już będzie mało wtedy dłubiesz moto tak jak XX i inni. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Kwiecień 8, 2010 XX mam pytanie, czy potrafisz określić różnice czasową ( średnią) dla gołej 10-tki a tej z dodatkami? Jakaś mała spekulacja? I jeszcze jedno, co z dodatków Twoim zdaniem w 100% sprawdziłoby sie na drodze ???? Na temat czasow nie bardzo chce sie wypowiadac dlatego, ze nigdy nie jechalem po torze orginalem (od nowosci mialem zalozony full system) a rowniez dlatego, ze teraz inaczej jezdze niz na poczatku. Zeby to okreslic musialbym pojechac moim i orginalnym sprzetem tego samego dnia. Musze pojechac na tor Rockingham, ktory jest jednym z moich ulubionych. Prawde mowiac dlatego, ze tam zaczynalem i znam go dobrze. Znam czasy jakie robilem w zeszlym roku wiec zobaczymy jaka bedzie roznica w tym. Nastepna sprawa to, ze jezdze coraz szybciej wraz z przejechanymi kilometrami po torze. Kiedys dojde do tego, ze juz czasow nie bede mogl poprawic, to wtedy bylby najlepszy czas na porownanie motocykla standartowego i zmodyfikowanego IMO. W maju jade do Almerii i caly dzien bede mial lekcje z Adrianem Coates (jednym z championow BSB). Jak ktos bedzie tam na standartowej 1098 to zagadam by Adrian pojechal na mojej i orginalnej. Wtedy bedzie wiadomo ile takie przerobki sa warte. Co warto przerabiac na drogi? Napewno podnozki. Zawsze mozna sobie przestawic na trase lub tor. Kiedys pojechalem na TD na tor Catalunya na kolach :lol: (juz wiecej tego nie zrobie). 1500km w jeden dzien i troche mnie to zmeczylo. Potem jazda po torze i nastepnego dnia powrot do UK. Dzieki regulowanym podnozkom chociaz nogi mi nie dretwialy. Inne mody warte wydania kasy to DP siedzenie. Znacznie bardziej komfortowe. Takze ''nie lamiace sie'' klamki sa dobrym dodatkiem. Dalej crashpady i wyzsza szyba. Inne przerobki to juz tylko upiekszenia lub mody typowo na tor. Chyba jakis Off Top sie zrobil :? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach