Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Franz

a porównanie mocy i jazdy do innych motocykli?

Polecane posty

Co tam sie tak zagotowalo na koncu?

 

Chyba nie rozumiem polskiego juz :lol:

 

Nie zagotowalo sie, tylko XX polecial w swoja strone

post-365-1366036037,9041_thumb.jpg

 

a ja w swoja

post-365-1366036034,9477_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Xxtreme- chlopie tos sie mogl na prawdziwa smierc zabic!!! Tylek to chyba mial cala palete barw, brrrr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xxtreme- chlopie tos sie mogl na prawdziwa smierc zabic!!!

 

Wiem, dlatego zrezygnowalem z tych warjactw i zaczalem jezdzic po torze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wracając do jednego z wątków w dzinach na 1/4 raczej nie proponuję... :o

 

Aleś się uchował?! Jakie straty oprócz materialnych oczywiście ?? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie bede wdawal sie w szczegoly....gazniki sie zaciely na max.otwarciu. Ja tu na mecie puszczam wszystko a sprzet dalej zasuwa a koniec toru sie szybko zblizal :shock:

Wiec odruch bezwarunkowy, klamka hamulca....ale troche za silno pociagnalem i poniewaz mialem tylko jedna tarcze to przy takiej predkosci skrecilo kierownice/kolo i polecielismy sobie. Jeszcze tak dlugiego szlifa to w zyciu nie mialem. Niepotrzebna panika....powinienem wylaczyc tylko zaplon i bylo by po wszystkim. Ale za tydzien byl juz gotowy do startow lecz nie czulem sie tak pewnie jak przed wypadkiem :?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0
poniewaz mialem tylko jedna tarcze to przy takiej predkosci skrecilo kierownice/kolo i polecielismy sobie.

Też mam jedną tarczę. Widać 600SS nadaje się do 1/4 :lol:

Trzeba tylko uważać przy hamowaniu awaryjnym :roll:

 

...będę pamiętał, żeby zapłon odcinać :lol: :lol: :lol:

 

A na poważnie, to fajnie się Ciebie czyta i szacun za foty na bajkpixie :thumbup:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok.Czytam czytam i tak się pytam .czy ktoś jeździł nominalną 1098 i po tuningu . ? Jaka jest fizycznie różnica ?

Chodzi o to ,że kilka lat temu jeździłem CBR 900 RR i sprzęt lekko tuningowany (otwarte wydechy).

Wydawało mi się że ma niesamowitą moc i przyśpieszenie .

Ale teraz jeżdżąc otwartą 1098 wydaje mi się , że Honda to epizod z przed dekady i Duca ma o 50 KM więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silnik R4 a V2 to zupełnie inna bajka, poza tym np Blady 929/954 (nie wiem którym jeździłeś) to już poprzednia epoka :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaz    0

MV nadal piekna sztuka 158hp na kole wersja torowa 2005 powrocila do kolekcji

post-88281-0-25649400-1394810313_thumb.jpg

post-88281-0-00505300-1394810336_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.