Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
szyna

749 wywala olej z odmy

Polecane posty

Proszę o radę,

problem polega na tym, że jak lecę na gumie w takim konkret pionie to wywala mi olej przez odmę do airboksu i spływa przez rurkę z airboksu. Prawdę mówiąc specjalnie się tu zarejestrowałem aby poznać Wasze zdanie w tym temacie. Jak latam na przednim kole nic się nie dzieje, a na tylnym zawsze. Oczywiście nie ma mowy o jakimś źle założonym przewodzie, niedokręconej opasce itp. Po prostu, jadę na gumie i po jakimś czasie wywala mi olej i oczywiście kopci na biało :lol: Czy ktoś wymyślił jakiś patent na to? Sam mam jakieś pomysły, ale postanowiłem zadać pytanie specjalistom ;) . Z góry dziękuję za propozycje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najszybszy:

Sprzedaj 749, i kup se ceberkę 600 F2, do tego starczy Ci jeszcze na na mnóstwo gratów i paliwo...

Jeśli chcesz pozostać w świecie Ducati to albo się nie lata, albo kupuje Deepsumpa ( oczywiście też zapoda z odmy, ale nie tak szybko), a najlepiej najnowsze serie 848/1098, chociaż też zdarzały się różne cuda.

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niestety, nie poddam się tak łatwo, a cebeerki mam już już oblatane, podobnie jak suki, czy jamahy

uparłem się na ducata i zależy mi na tym żeby ten problem ogarnąć, jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to proszę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musieli ma możliwość sprowadzenia zestawu do Ducati żeby oleju nie wypluwało na koło. Olej wraca do wlewu.

 

Niestety masz Ducati nie jeździsz na gumie - taki urok. Nawet ostatnio Teodorowi zapluło błotnik od lekkiej gumy.

 

 

Aprilia ma suchą michę RSV i RST 1000 i nimi możesz latać do woli w pionie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No własnie w drodze na meeting wywaliło mi oliwę na błotniczek tylnego koła. A gumy wysokie nie były. Takie zwykłe power wheelie.

 

Całe szczęscie że go zamontowałem. W przeciwnym razie miałbym to wszystko na oponie. Przypomnę że mam odmę wyprowadzona na zewnątrz z pominięciem airboxu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to chyba nie Ty? bęo to raczej nie jest 749 tylko 748 - no chyba ze sie mylę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mylisz się, to jest 749 04r..........

 

wiem, bo sam z niego plastiki zdejmowałem :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kretyn ze mnie

patrzylkem na wydechy zamiast na wachacz :) hehe stupid me

zajebiste zdjęcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy takich pionach szybko można zabić panewki - brak smarowania, a niestety przeróbka zasysania oleju w silnikach Ducati to masakra, rozkładanie silnika na części 1-wsze.

 

Po za tym w pionie na 100% (a nawet więcej) wywali olej odmą - konstrukcja silnika.

 

Jak chcesz Włoski motocykl do pionów to szukaj Aprilia RSV 1000 Tuono lub Mille - sucha miska i po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
znalazłem ten temat

http://forum.docpoland.com/viewtopic.php?f=131&t=3565

będę coś kombinował :D , może się uda!

 

To powinno w dużym stopniu wyeliminować pompowanie oleju do odmy. Ale dopiero jak spróbujesz to będziemy wiedzieć w jakim.

 

Fajnie że ktoś używa Duka do takich zabaw :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na razie temat ogarnięty, wczoraj polatane na gumie, bez wycieków ;)

zrobiłem prostego patenta, podobnie jak w tym zestawie ducati, ale za 30zł

 

ps.

jakby ktoś miał chłodnicę oleju do 749 to chętnie przytulę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/13c732ea5acec3f4.html

 

idziemy do sklepu z częściami do fiata 126p :lol: i prosimy o dwa przewody odmy{1} (w maluchu idzie od filtra pow. do pokrywy zaworów) i do sklepu z częściami do inst. gazowych w samochodach po trójnik plastikowy lub mosiężny{2} (można też dostać w warsztacie który takie inst. montuje )

oryginalny przewód odmy zdejmujemy, docinamy z przewodu z malucha, wkładamy trójnik pomiędzy odmą a zbirnikiem odmy i docinamy drugi żeby go doprowadzić do wlewu oleju

największy problem to dorobić zamiennik korka wlewu{3}, żeby miał kruciec do nasadzenia przewodu, ja do tego wykorzystałem króciec od przekładni kierowniczej od starego pasata, ale jak coś to można też dać do jakiegoś tokarza i dorobi jak dostanie oryginalny korek na wzór, wszystko jak na foto..........

zalety:

prosta robota

nie niszczymy oryginalnych części

małe koszta

latałem wczoraj na gumie i wolno na małych obrotach, i szybko (2,3,4bieg) i wszystko OK :D

 

wada fabryczna usunięta ;)

jestem pewien, że w innych dukatach też się sprawdzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A swoją drogą Chris Pfeiffer latał przez kilka lat na dukacie i jakoś nic mu się nie działo.. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja po prostu usunąłem odmę i założyłem filtr stożkowy kn'a Jak się cofa, to przynajmniej nie brudzi, tylko w filtrze zostaje. Działa z piąty sezon, silnik nie zatarty, tffffuuuuu.

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja po prostu usunąłem odmę i założyłem filtr stożkowy kn'a Jak się cofa, to przynajmniej nie brudzi, tylko w filtrze zostaje. Działa z piąty sezon, silnik nie zatarty, tffffuuuuu.

pzdr

 

A gumujesz z pod każdych świateł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.