Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
unearth

Crash Pady

Polecane posty

Zastanawiam się nad zakupem crash padów womet techa. Naczytałem się pozytywnych opinii na temat tej firmy. Miał ktoś z nią jakąś styczność? Czy może polecacie jakąś alternatywę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Alternatywa do womet-techu?

To chyba samodzielne wypiłowanie ich na kolanie Ci pozostaje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

R&G racing, womet-tech, i niestety nic więcej.

Ewentualnie Zipser (dostępne w larssonie).

Ceny zbliżone, jakość ... niech się odezwą osoby które miały nieszczęście testować.

 

Ani Puig ani LSL nie polecam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem swego czasu cos takiego (poniżej ) i po półrocznych rozmyślaniach stwierdzam że ni huhu nie wsadze tego do 996 :). Jest to produkt francuzki kupiony za 150 zł . Zainteresowanym - 100zł + przesyłka (15 zł na konto , 19 zł za pobraniem ).Zestaw bez szpilki. Moze sie komu przyda

post-392-1366036376,7094_thumb.jpg

post-392-1366036376,8711_thumb.jpg

post-392-1366036377,1843_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja nie polecan R&G do 748/996/998

za dlugi i przy dwukrotnym testowaniu, lewy sie wygiął i dodatkowo polamal owiewkę, a prawy sie po prostu urwał

 

zaznaczam ze to wypowiedz jedynie dot 748

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale rame masz całą i blok silnika cały i dekle i wiele innych rzeczy które by sie bez nich uszkodziły. Wbrew popularnemu przekonaniu crash-pady są jednorazowe. One mają się urwać, polamać, zeszlifować bo mają pochłonąć w ten sposób energię kinetyczną. Jesli taki Crash-pad by wytrzymal to przekazalby tę energię dalej i zwiekszyłoby to szkody w maszynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale rame masz całą i blok silnika cały i dekle i wiele innych rzeczy które by sie bez nich uszkodziły. Wbrew popularnemu przekonaniu crash-pady są jednorazowe. One mają się urwać, polamać, zeszlifować bo mają pochłonąć w ten sposób energię kinetyczną. Jesli taki Crash-pad by wytrzymal to przekazalby tę energię dalej i zwiekszyłoby to szkody w maszynie.

Świete słowa, polecam R&G testowałem spisały się znakomicie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja już kupiłem crash pady z womet-techa, w następnym tygodniu postaram się wrzucić fotki by pokazać jak to się prezentuje.

 

Fala czemu zły dział?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale rame masz całą i blok silnika cały i dekle i wiele innych rzeczy które by sie bez nich uszkodziły. Wbrew popularnemu przekonaniu crash-pady są jednorazowe. One mają się urwać, polamać, zeszlifować bo mają pochłonąć w ten sposób energię kinetyczną. Jesli taki Crash-pad by wytrzymal to przekazalby tę energię dalej i zwiekszyłoby to szkody w maszynie.

Świete słowa, polecam R&G testowałem spisały się znakomicie!

 

Mam odbiorcę, któy już trzeci raz bierze do swojego dukata zestawik. Za każdym razem ratują moto w bardzo dużym stopniu, przypłacając za to własną kasacją...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale rame masz całą i blok silnika cały i dekle i wiele innych rzeczy które by sie bez nich uszkodziły. Wbrew popularnemu przekonaniu crash-pady są jednorazowe. One mają się urwać, polamać, zeszlifować bo mają pochłonąć w ten sposób energię kinetyczną. Jesli taki Crash-pad by wytrzymal to przekazalby tę energię dalej i zwiekszyłoby to szkody w maszynie.

Świete słowa, polecam R&G testowałem spisały się znakomicie!

 

Mam odbiorcę, któy już trzeci raz bierze do swojego dukata zestawik. Za każdym razem ratują moto w bardzo dużym stopniu, przypłacając za to własną kasacją...

 

A to powiedz kto to...? :shock:

chyba nie chcesz kolegów narazić na to, by nacięli się na szlifowany sprzęt... :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A to powiedz kto to...? :shock:

chyba nie chcesz kolegów narazić na to, by nacięli się na szlifowany sprzęt... :lol:

 

Chyba nie jest wielką tajemnicą, że Ewa często bezsensownie przewraca swój motocykl :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja z kolei polecam produkt włoskiej firmy Barracuda

http://www.barracudamoto.it/it/shop/kit ... -coppia-2/

 

montowane w modelu 620 (niezbedna była wymiana śruby głównej na 100mm i lekkie jej spiłowanie :D)

 

poniżej cytat od producenta pozostawie bez komentarza ;)

"Mam już informacje odnośnie crashy, długość śruby jest OK. – ze względu na małą ilość miejsca pomiędzy ramą a silnikiem.

Przy skręcaniu końcowym materiał się trochę podda w rezultacie czego będzie można dokręcić spokojnie całość tak aby gwint

był wkręcony na całej powierzchni nakrętki."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czas dodać opinię...

 

Monster 620 crashpady R&G...

 

Delikatny szlif przy małej prędkości na prawo...

 

Chrashpad lekko podszlifowany i wygięty na śrubie. Blok silnika rama i zbiornik nietknięty...

 

Wygięła się kierownica ale dzięki temu, że motocykl oparł się na crashpadzie nie uszkodziła ona zbiornika...

 

Warto zainwestować te 3 stówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.