Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
lukas270cdi

1098

Polecane posty

hej! jestem na kupnie 1098 i sporo czytałem o ich awaryjnosci i zle przechodzonych testach... ale jak to ktos fajnie powiedział to testy czyta sie fajnie w kiblu :lol: a zycie to zycie :lol: nie zniecheca mnie to do zakupu, tylko mam jedno pytanie bo kompletnie zielony jestem w tym... chodzi mi generalnie o to, ze motocykl bedzie sprowadzony z usa i czy moge liczyc na bezpłatna wymiane tych felernych zębatek ,reglerów itp czy jak sie sypnie to we własnym zakresie musze to zrobic bo motocykla nie kupiłem u dealera w polsce??? :?:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Awaryjnosc???

 

Wiele motocykli ma jakies tam wady fabryczne szczegolnie w fazie wprowadzenia nowego modelu. Ducati w/w wadliwe czesci wymienia za darmo.

I byly to chyba w pierwszym roku zebatka i regulator, potem tylko regulator, a w ostatnich modelach juz chyba nic.

IMO to juz w stanach pewnie bylo to przeprowadzone a jezeli nie to kazdy autoryzowany serwis Ducati to zrobi.

 

O innych awariach nie slyszalem :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, gdzie zamierzasz nim jeździć?

Jeśli po naszych "autostradach" to konieczy jest regulowany amorek skrętu i tunning zawieszenia pod wagę kierującego, żeby zabezpieczyć się przed pękaniem zębatek - wymień carierr z zestawem zębatek aftermarket, niejako przy okazji będziesz miał możliwość dopasowania przełożeń do własnych upodobań...

Co do samego modelu - to powiem z własnego doświadczenia, że nie za bardzo nadaje sie do exploatacji po polskich drogach, po prostu natężenie ruchu i ciulowość asfaltu nie pozwala na w miarę bezpieczne korzystanie z pełnych możliwości motocykla, nieżle sie po prostu przestraszyłem jak poderwało mnie do góry na jakiejś hopce przy ok. 260km/h. Dlatego wolałem 999- tym bardziej, że jest o niebo bardziej komfortowy niż 1098, oczywiście to subiektywne wrażenia i co driver to może inna opinia. Chciałbym mieć jednak taką 1098 jako 2 motocykl...Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzieki za zainteresowanie! :) z pierwszego postu sie ciesze ;) z drugiego troche mniej 8-) ale jak jazda 748 mi pasuje to 1098 mysle ze dam rade jakos ogarnac :P :roll: no raczej dukata bede używał w szwecji a tu drogi sa naprawde super :) z drugiej strony jak nie spróbuje to nie bede wiedział :?: wiec sprawa stoi na 1098 ;) Mam nadzieje ze sie spotkamy w polsce na jakiejs imprezie i wymienimy sie info na temat naszych dukatów... pozdro. dla desmo maniaków ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1098 to wspaniały motocykl ale nie nadaje się do spokojnej zgdonej z przepisami jazdy. By jechac płynnie trzeba przyspieszac albo hamowac. Nie da sie utrzymywac strałej predkosci np 50/ 80 km by nie szarpało. Ogien albo woda. Brak kompromisów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
... ten motor musi miec cos w sobie:) :mrgreen:

Litości, tylko nie motor!!! Motocykl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też potwierdzam 1098 to maszyna wyścigowa ale da się też do kościoła podjechać hehehe zwłaszcza na otwartych wydechach.

Polecam, nie zamienisz na nic innego no może na 1098R ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja swoją Dusie tez sobie sprawiłem na zimke. Będziesz bardzo cierpiał ze jest snieg za oknem i nie mozesz wypróbowac swojej maszyny. Ale za to jak się zrobi cieplej to......... potem sie nie bedziesz mógł ruszać. Mi Dusia prawie skręciła kark i powyrywała stawy w łokciach. Zacznij ternowac w zime to na wiosne będziesz juz ready..............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zamierzasz sprowadzić z USA, to w Europie raczej nie będzie obowiązywała akcja serwisowa wymiany w.w. elementów. Będzie to Twój koszt.

(Dokładniej musisz dopytać przedstawiciela lub importera Ducati w PL).

 

Po za tym istnieje większe prawdopodobieństwo że owe wady już zostały usunięte.

 

Jeśli chodzi o pojazdy z USA to z tymi które były sprowadzone jako używane nie miałem zbyt dobrego doświadczenia, szczególnie z tymi po lekkim szlifie.

 

Po za tym rafi-r ma chciał swoją 1098 sprzedać.

 

Po zakupie Dusi pewnie będziesz szukał biżuterii dla niej :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rafiemu chęci przeszły za bardzo kocha swoją sztukę i przez następny sezon na pewno nią jeździ :-)

A co do biżuterii już zaklepałem u Darka carbonowy pług, złotą zębatkę i złoty łańcuch, sety antyhopping itp.

Chcę też zakupić carbonową nakładkę na wahacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeśli zamierzasz sprowadzić z USA, to w Europie raczej nie będzie obowiązywała akcja serwisowa wymiany w.w. elementów. Będzie to Twój koszt.

 

No nie, można wymieniać te elementy również w maszynach zza oceanu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

huhu panowie :mrgreen: przez zime dukat bedzie zrobiony na cacy ;) jest on po lekkim szlifie... W polsce miałem warsztat gdzie leczyłem motocykle wiec to bedzie igiełka :D tylko jak ktos wie, to niech da znac kto dobrze prostuje felgi bo ta z przodu jest ''pyknięta'' :evil: (nie mylic z pęknięta) :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A Ty czasem nie kupiłeś 1098 z allegro właśnie z "pykniętą" felgą?

Oby nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no własnie to jeden z tych który miałem zamiar... :?: :?: :?: :o :o :o no to opowiadajcie co z nim nie tak :o :o :o

Ja też miałem zamiar, ale właściciel gdy pytałem jak z jazdą próbną zaczynał mówić o żeglowaniu czy zbierani grzybów. Także transakcja choc bardzo chciałem nie doszła do ......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście rozmawiałem z kolesiem, który to sprzedawał i po krótkiej rozmowie sam mi odradzał :-)

Ja Tobie też radzę daj sobie z tą sztuką spokój.

Pogadaj z Jankiem oni w Motostodole mają jakieś sztuki z USA chyba nawet coś na termisach było. Cena pewnie mniej przystępna ale motocykle pewniejsze.

viewtopic.php?f=76&t=4824

Np ten sprzęt był motocyklem testowym w Ducati Warszawa

http://otomoto.pl/ducati-1098-zdunek-gd ... 32868.html

Jeśli ten koleś z Gdańska go nie porozbijał to jest to sztuka bezwypadkowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten 1098 z Białegostoku, to nie tylko felgę miał uszkodzoną..., no ale wiadomo, że praktycznie każdy motocykl ( 99 %) z importu miał jakieś przygody, kwestia tego czy przygody naprawdę groźne czy nie...

Chłopaki z Desmostodoły mają jeszcze jedno 1098 na Termignioni 70 mm, ale to motocykl znajomego z Hołodoliny, dlatego cena nieco może duża, ale jak ktoś chętny naprawdę, to trzeba dzwonić do Ryśka i się dogadać...

W dziale sprzedam podałem namiary...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to ładnie!!! :evil: nie dośc ,że jak dostane wolne to w wigilie bede sy :cry: pał ze świnoujścia w same bieszczady, to jeszcze z taka chu...ą myślą :evil: . ale nic , jak bede w polsce to bede was prosił o jakies info na temat sprzedaży jakiegos 1098.... :cry: kurde myslałem ,że własnie ten bedzie dobrym sprzętem do powsadzania w niego troche gadzetów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz chłopaku szczęście, że zapytałeś bo dopiero mógłbyś powsadzać gratów do tego sprzęta. :D

Pogadaj z gościem z Gdańska, pochodzenie i historia sprzęta znana, ma Zardy i na prawdę ładnie brzmi na nich i wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.