Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
theodor

Powrót Króla

Polecane posty

Oględziny rzeczoznawcy odbębnione, Wycena TU zrobiona, więc przyszedł czas na realizację projektu.

Motocykl rozebrany. Części poweryfikowane. Na szczęście nic więcej nie okazało się uszkodzone niż z wierzchu było widać.

Poza oczywistymi zmianami designu będą poczynione głęboko posunięte zmiany w mechanice silnika i zawieszeń.

W miarę postepowania prac będę sie chwalił co bardziej spektakularnymi zmianami. :D Tak czy inaczej zamysł całości póki co pozostanie tajemnicą.

Jedno jest pewne. Król jest tylko jeden i oto powraca!!! :twisted:

post-88-1366036640,375_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No Maestro !

Informuj, chwal się - ja jestem bardzo ciekawy co Ci po głowie chodzi.

Życzę pełnego sukcesu i zadowolenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

znam zarys projektu i jesli wszystko zostanie zrealizowane tak jak Theo mówi to szykuje sie konkurencja dla Radicali :D powodzenia, choć na tor bedzie go szkoda wg mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TheO!

3mam kciuki, a niemal co dzień będę zaglądał w ten wątek...

Jestem strasznie Ciekaw co od końca się zaczyna i właśnie się rodzi...

 

poniżej wzór do nienaśladowania...

debut8.jpg

ducati-monster-custom.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No mam nadzieję że nikt mnie nie posądza o chęć popełnienie takiego gówwna :shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gówno nie gówno, ale na pewno wyjątkowe - o gustach sie nie dyskutuje. mi sie podobają w kwestii pomyslu i formy, choc zwolennikiem chopperow nie jestem wcale a wcale

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak czy inaczej zamysł całości póki co pozostanie tajemnicą. Jedno jest pewne. Król jest tylko jeden i oto powraca!!! :twisted:

 

A jakże, wraca, jak zwykle w swoim stylu :D Narzędzie specjalne gotowe do akcji!

S6003848.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nowa jednoosobowa kanapa wraz ze stelazem pomocniczym? - juzwiadomo jakiego koloru bedzie rama :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O teraz to w końcu wygląda na konktretnie zmodyfikowaną konstrukcję ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Póki co trwają mało spektakularne fotograficznie prace silnikowe. Typu relacja luzów, wymiana uszczelnień, korekta kształtu kanałów w głowicach itp.

 

Zdradzę za to jedną rzecz. W planach był monowahacz ale nigdy nie miałem przekonania do mono w monsterach. Zostaje klasyczny dwuramienny wahacz, co nie znaczy że seryjny :D Poza tym klasyczny jest lżejszy :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podocierane przylgnie zaworów wymienione uszczelniacze na trzonkach i wałkach. Skorygowane luzy zaworowe. Głowice wyszkiełkowane i polakierowane. Teraz czekają na montaż.

post-88-1366036652,8754_thumb.jpg

post-88-1366036653,0909_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przyszedł czas na montaż lekkiego aluminiowego koła zamachowego.

Standart - 1850gr

Light - 530gr

Nawet w środku silnik będzie piękny

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

post-88-1366036653,4318_thumb.jpg

post-88-1366036656,0748_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zalety to lepsza dynamika silnika. Szybsza reakcja na gaz.

Wady to mniejszy moment w zakresie niskich obrotów, mniejsza elestyczność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zalety to lepsza dynamika silnika. Szybsza reakcja na gaz.

Wady to mniejszy moment w zakresie niskich obrotów, mniejsza elestyczność.

 

Generalnie stosowane częściej w silnikach 4V niż 2V, to chyba ze względu na i tak "słaby dół" 4V w porównaniu np z silnikiem DS.

 

W naszym klubie z tego co nam wiadomo lekki zamach ma Szeryf naszego klubu w swoim 998, chwali sobie od momentu wszczepienia do silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj przyszedł czas na montaż lekkiego aluminiowego koła zamachowego.

Standart - 1850gr

Light - 530gr

Nawet w środku silnik będzie piękny

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Cześc! A jak cenowo to wygląda!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześc! A jak cenowo to wygląda!

 

Lekki zamach to wydatek 590zł z przesyłką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wykonałem projekt i zlecam wykonanie adapterów pozwalających na montaż torowych setów z SBK do monstera.

Np takich :twisted:

post-88-1366036659,3636_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.