martini 34 Napisano Luty 18, 2011 Theo ! ! To bedzie mega masakra! jak to miażdżąco wygląda, to koniec ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 18, 2011 To dopiero poczatek, który mam nadzieję nie zdradza zarysu całosci. Jest kilka pomysłów w trakcie realizacji które będą prawdziwą bombą :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Luty 18, 2011 pięknie nam tu skrzydła rozwijasz theo, teraz to już z górki. czekamy na kolejną porcję niuów z waszego monster-garage'u ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wilu 0 Napisano Luty 19, 2011 Theo twoja robota to coś pieknego :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Luty 19, 2011 Finał jest tak blisko, że to chyba ostatnie zdjęcia jakie można pokazać... 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 19, 2011 Finał jest tak blisko, że to chyba ostatnie zdjęcia jakie można pokazać... 8-) Dokładnie. Następne fotki całego projektu dopiero po ukończeniu. Może najwyzej jakieś smakołyki stylistyczne warte pokazania, a nie zdradzające całosci tu wrzucę. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Luty 19, 2011 byłem, widziałem, pośliniłem się, potwierdzam :D - moto będzie sliczne :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Luty 23, 2011 Finał jest tak blisko, że to chyba ostatnie zdjęcia jakie można pokazać... 8-) Dokładnie. Następne fotki całego projektu dopiero po ukończeniu. Może najwyzej jakieś smakołyki stylistyczne warte pokazania, a nie zdradzające całosci tu wrzucę. ;) no tak! na meetingu chyba oka z niego nie spuszcze;) powiedz cos o silniku, jakiej mocy sie spodziewasz i dlaczego? jaki moment? no i kiedy smigniesz na hamownie potwierdzic przypuszczenia? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 23, 2011 Co do silnika Fabrycznie S4 ma 101KM na silniku. Modyfikacje które były do tej pory dały 120KM i 117Nm na kole. Był to przelotowy wydech arrowa, wysokoprzepływowy wkład K&N i modyfikowany airbox oraz soft ECU. Teraz dodałem wysokokompresyjne tłoki. Z fabrycznego 11,5-1 jast 12,8-1. lekka korekcja kanałów w głowicach, lekkie koło zamachowe. Dojdzie zupełnie nowy kompletny układ wydechowy. Lekki zamach spowoduje przesuniecie momentu w wyższy rejestr obrotów, więc nie spodziewam się mocnego dołu. Parametry zewnętrzne charakterystyki sa póki co trudne do przewidzenia. Jest to pierwszy nam znany fizycznie, tak zaawansowany projekt w kwestii mechaniki silnikowej jednostki desmoquattro. Nieśmiało liczę na 130-135KM na kole i ponad 120Nm. Pomiar na hamowni planuję zrobić po "ułozeniu" silnika. Około 1tys km od odpalenia. Próby te zdeterminują decyzję co do zapiecia PCIII na jednostce sterujacej. Do tego dochodzą zmiany w mechanice podwoziowej. Póki co ich kierunek i zakres trzymam w tajemnicy. generalnie chcę łoić <font color='red'>[desmo]</font> testastrettom :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Luty 24, 2011 generalnie chcę łoić [desmo] testastrettom :twisted: To dorób jeszcze coś do łojenia, wiadomo będziesz zawsze z tej dobrej strony, z tyłu :twisted: :twisted: :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
plpt 0 Napisano Luty 24, 2011 Z taki zapałem ( funduszami ) , to czekam aż zamontujesz turbinę :twisted: Nie wiem czy ktoś już montował do S4, ale chyba najwyższy czas :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wilu 0 Napisano Luty 24, 2011 o ile dobrze pamietam Theo ma do tego ostrzejsze wałki rozrządu i tytanowe zawory. coż moge powiedzieć... NIECH MOC BEDZIE Z TOBĄ :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Luty 24, 2011 ach te bajki i marketing........ zawory nie są tytanowe a i walki raczej tez seria Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Luty 24, 2011 Zaprawdę powiadam Wam, słuchajcie lkrencika, on Wam prawdę powie :angel: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Luty 24, 2011 ach te bajki i marketing........zawory nie są tytanowe a i walki raczej tez seria Te Yesus? No! Pamiętasz jak na tej ziemii po mega imprezie coś Nam odbiło i założyliśmy takie kółko Rybackie? No , nie a co? Te, Oni to dalej ciągną.......buhahaha - tak powstaja legendy i mity :evil: :evil: :evil: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wilu 0 Napisano Luty 24, 2011 wiec wydawalo mi sie ze to slysze, cholera ale głowa :crazy: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 24, 2011 Zawory tytanowe być nie mogą. Wymagałoby to wymiany prowadnic i gniazd zaworowych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Luty 24, 2011 Zawory tytanowe być nie mogą. Wymagałoby to wymiany prowadnic i gniazd zaworowych. Czyli znaczy ze mogą :mrgreen: Hm czyzby to znaczyło ze z tytanami testastretty nie masz szans i mozesz napawać się jedynie wonia zacnej spaliny :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 24, 2011 Tytanowe zawory ma jedynie wersja R SBK. Ja "walczę" w klasie potworów :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Luty 24, 2011 To znaczy ze poczciwa testastretta evolucione z 1098 nie ma tytanów.......? A CBR ma.....? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 24, 2011 Dokładnie. Tytanowe zawory z 6mm trzonkami zamiast 7mm ma dopiero 1098R. Po prostu desmodromika rozrządu pozwala na stosowanie standardowych materiałów. Japonia musi walczyć z bezwładnością zaworów zmniejszaniem masy. Zawory w rzeczywistości nie poruszają się na tyle szybko by standard w ducati był jakimś konstrukcyjnym zaniedbaniem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wilu 0 Napisano Luty 24, 2011 a co z wałkami masz standart czy jak?? z tego co pamietam, w zegrzu mowiles cos o ostrych wałkach o ile mnie pamiec nie myli Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 24, 2011 Wałki są na pewno akcesoryjne. Niestety nie mają żadnych cechowań. Nie mam natomiast pewności czy jest to performance, więc nie chcę bezwzględnie stwierdzać że tak jest. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Luty 24, 2011 a co z wałkami masz standart czy jak?? z tego co pamietam, w zegrzu mowiles cos o ostrych wałkach o ile mnie pamiec nie myli A czy to było w nocy przy "marchewach"? :D Theo wtedy sporo opowiadał.. :mrgreen: :mrgreen: :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Luty 24, 2011 teraz też sporo opowiada - np że marchewki sadził na rozgrzanym silniku :D rozgrzany to był Theo a nie monster :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach