Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
theodor

Powrót Króla

Polecane posty

To dopiero poczatek, który mam nadzieję nie zdradza zarysu całosci. Jest kilka pomysłów w trakcie realizacji które będą prawdziwą bombą :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pięknie nam tu skrzydła rozwijasz theo, teraz to już z górki. czekamy na kolejną porcję niuów z waszego monster-garage'u ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Theo twoja robota to coś pieknego :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Finał jest tak blisko, że to chyba ostatnie zdjęcia jakie można pokazać... 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Finał jest tak blisko, że to chyba ostatnie zdjęcia jakie można pokazać... 8-)

Dokładnie. Następne fotki całego projektu dopiero po ukończeniu. Może najwyzej jakieś smakołyki stylistyczne warte pokazania, a nie zdradzające całosci tu wrzucę. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

byłem, widziałem, pośliniłem się, potwierdzam :D - moto będzie sliczne :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Finał jest tak blisko, że to chyba ostatnie zdjęcia jakie można pokazać... 8-)

Dokładnie. Następne fotki całego projektu dopiero po ukończeniu. Może najwyzej jakieś smakołyki stylistyczne warte pokazania, a nie zdradzające całosci tu wrzucę. ;)

 

no tak!

na meetingu chyba oka z niego nie spuszcze;)

 

powiedz cos o silniku, jakiej mocy sie spodziewasz i dlaczego? jaki moment?

 

no i kiedy smigniesz na hamownie potwierdzic przypuszczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do silnika

Fabrycznie S4 ma 101KM na silniku. Modyfikacje które były do tej pory dały 120KM i 117Nm na kole. Był to przelotowy wydech arrowa, wysokoprzepływowy wkład K&N i modyfikowany airbox oraz soft ECU.

Teraz dodałem wysokokompresyjne tłoki. Z fabrycznego 11,5-1 jast 12,8-1. lekka korekcja kanałów w głowicach, lekkie koło zamachowe. Dojdzie zupełnie nowy kompletny układ wydechowy.

Lekki zamach spowoduje przesuniecie momentu w wyższy rejestr obrotów, więc nie spodziewam się mocnego dołu. Parametry zewnętrzne charakterystyki sa póki co trudne do przewidzenia. Jest to pierwszy nam znany fizycznie, tak zaawansowany projekt w kwestii mechaniki silnikowej jednostki desmoquattro. Nieśmiało liczę na 130-135KM na kole i ponad 120Nm.

Pomiar na hamowni planuję zrobić po "ułozeniu" silnika. Około 1tys km od odpalenia. Próby te zdeterminują decyzję co do zapiecia PCIII na jednostce sterujacej.

 

Do tego dochodzą zmiany w mechanice podwoziowej. Póki co ich kierunek i zakres trzymam w tajemnicy.

 

generalnie chcę łoić <font color='red'>[desmo]</font> testastrettom :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

generalnie chcę łoić [desmo] testastrettom :twisted:

To dorób jeszcze coś do łojenia, wiadomo będziesz zawsze z tej dobrej strony, z tyłu :twisted: :twisted: :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z taki zapałem ( funduszami ) , to czekam aż zamontujesz turbinę :twisted: Nie wiem czy ktoś już montował do S4, ale chyba najwyższy czas :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o ile dobrze pamietam Theo ma do tego ostrzejsze wałki rozrządu i tytanowe zawory. coż moge powiedzieć...

NIECH MOC BEDZIE Z TOBĄ :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ach te bajki i marketing........

zawory nie są tytanowe a i walki raczej tez seria

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ach te bajki i marketing........

zawory nie są tytanowe a i walki raczej tez seria

Te Yesus? No!

Pamiętasz jak na tej ziemii po mega imprezie coś Nam odbiło i założyliśmy takie kółko Rybackie? No , nie a co?

Te, Oni to dalej ciągną.......buhahaha

- tak powstaja legendy i mity :evil: :evil: :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiec wydawalo mi sie ze to slysze, cholera ale głowa :crazy:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawory tytanowe być nie mogą. Wymagałoby to wymiany prowadnic i gniazd zaworowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zawory tytanowe być nie mogą. Wymagałoby to wymiany prowadnic i gniazd zaworowych.

 

Czyli znaczy ze mogą :mrgreen:

Hm czyzby to znaczyło ze z tytanami testastretty nie masz szans i mozesz napawać się jedynie wonia zacnej spaliny :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tytanowe zawory ma jedynie wersja R SBK. Ja "walczę" w klasie potworów :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To znaczy ze poczciwa testastretta evolucione z 1098 nie ma tytanów.......?

A CBR ma.....?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Tytanowe zawory z 6mm trzonkami zamiast 7mm ma dopiero 1098R. Po prostu desmodromika rozrządu pozwala na stosowanie standardowych materiałów. Japonia musi walczyć z bezwładnością zaworów zmniejszaniem masy. Zawory w rzeczywistości nie poruszają się na tyle szybko by standard w ducati był jakimś konstrukcyjnym zaniedbaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a co z wałkami masz standart czy jak?? z tego co pamietam, w zegrzu mowiles cos o ostrych wałkach o ile mnie pamiec nie myli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wałki są na pewno akcesoryjne. Niestety nie mają żadnych cechowań. Nie mam natomiast pewności czy jest to performance, więc nie chcę bezwzględnie stwierdzać że tak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a co z wałkami masz standart czy jak?? z tego co pamietam, w zegrzu mowiles cos o ostrych wałkach o ile mnie pamiec nie myli

 

A czy to było w nocy przy "marchewach"? :D

 

Theo wtedy sporo opowiadał.. :mrgreen: :mrgreen: :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

teraz też sporo opowiada - np że marchewki sadził na rozgrzanym silniku :D

rozgrzany to był Theo a nie monster :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.