Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
theodor

Powrót Króla

Polecane posty

No nieee. Chciałbym uniknąć skojarzenia z próba zrobienia sbk z monstera.

Motocykl poza tym że ma sprawnie jeździć po torze, musi nadal być po prostu fajnym,oryginalnym projektem. Nie może udawać czegoś, czym nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli o mniejszy kąt wystarczy obrócić manetkę gazu aby uzyskać okreslony kąt uchylenia przepustnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

To jest popularne nawet wśród młodzieży na stjuningowanych skuterach, a ludziska pierwsze słyszą :?: :shock:

 

 

Joke :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3/4 ?

tak

szybki rollgaz, yeaahhh!!!

Dopiero teraz? ; ) :P

Póki sie nie wie po co jest coś potrzebne to bez sensu to montować. A jak standardowy podzespół zaczyna przeszkadzać wówczas jest dopiero czas na pewne zmiany.

 

To tak samo jak z np regulowanymi setami. Jak ktoś nie wie po co jest regulacja i jak należy z niej skozystać to nie ma sensu montaż takich setów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3/4 ?

tak

szybki rollgaz, yeaahhh!!!

Dopiero teraz? ; ) :P

Póki sie nie wie po co jest coś potrzebne to bez sensu to montować. A jak standardowy podzespół zaczyna przeszkadzać wówczas jest dopiero czas na pewne zmiany.

 

To tak samo jak z np regulowanymi setami. Jak ktoś nie wie po co jest regulacja i jak należy z niej skozystać to nie ma sensu montaż takich setów.

he he he racja. Przekonałem się i dowiedziałem, że wiele ładnie wygladających setów tylko wyglada lub tylko drogo kosztuje a fabryczne bija je na łeb!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kwestia wzrostu.

 

Wada fabrycznych jest ta śmieszna kulka na końcu stopki, na której strasznie się but ślizga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

A ja w ramach ostrzeżenia pozwolę sobie napisać iż nie polecam krótkiego (szybkiego) gazu do jazdy na co dzień, wymyślono to na tor i używanie rolgazu którego właściwy zakres pracy to 1,5cm nie jest łatwe, wygodne i co ważne bezpieczne w jeździe na co dzień po drogach, koleinach, tarkach przed światłami etc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A ja w ramach ostrzeżenia pozwolę sobie napisać iż nie polecam krótkiego (szybkiego) gazu do jazdy na co dzień, wymyślono to na tor i używanie rolgazu którego właściwy zakres pracy to 1,5cm nie jest łatwe, wygodne i co ważne bezpieczne w jeździe na co dzień po drogach, koleinach, tarkach przed światłami etc.

juz nie chce!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W monsterze, przy jego jednolinkowym sterowaniu przepustnicą wymiana pierścienia zajmuje ze 2 minuty i to łącznie z regulacją luzu na lince. Więc jak zechce mi się, co żadkie, pojeździć po mieście to zawsze mogę wrócić do oryginału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
W monsterze, przy jego jednolinkowym sterowaniu przepustnicą wymiana pierścienia zajmuje ze 2 minuty i to łącznie z regulacją luzu na lince. Więc jak zechce mi się, co żadkie, pojeździć po mieście to zawsze mogę wrócić do oryginału.

 

 

No tak możesz to zrobić w przysłowiową chwilę.

Jak ktoś będzie się upierał może też tak śmiga po ulicy choć według mnie nie jest to przyjemne i czasem może być powodem niebezpiecznej sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

To tak samo jak z np regulowanymi setami. Jak ktoś nie wie po co jest regulacja i jak należy z niej skozystać to nie ma sensu montaż takich setów.

Po prostu obstawiałem, że Ty już z niego korzystasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stelaż do torowej owiewki niemal gotowy. Pozostało zrobić jeden uchwyt, ale wymaga to spotkania się w czasie i przestrzeni całego motocykla i migomatu.

 

I chyba obrotek z shiftlightem i wyswietlaczem biegów zamontuję do stelaża zamiast do górnej półki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Theo, tak na zachęte kilka fotek choć jak widzę werwy ci nie brakuje.

post-968-1366037687,325_thumb.jpg

post-968-1366037687,3838_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ha!!!

 

Stelaż pozwolił spasować ze sobą laminat i szybę. Łatwo nie było. Laminat tak sobie wykonany. Nawet linia podziału z formy nie jest na geometrycznym środku czachy.

 

Całość łączona ze sobą oczywiście szybkozłączkami D.

 

Stelaż przeszedł ewolucję na etapie projektowania i w końcu został mocno zredukowany w formie i wykonany ze stali nierdzewnej. Waga i tak poniżej 2kg, a ewentualna naprawa w warunkach polowych dużo łatwiejsza niż w przypadku aluminium.

 

Pozostało zrobić uchwyt do główki ramy i czacha idzie do lakierowania + pola numeru startowego.

post-88-1366037694,249_thumb.jpg

post-88-1366037694,4324_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Ciekawe jak będzie wyglądała zamontowana.

 

Zacna robota, nic tylko wiony czekać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

Piękna robota Theo :!: :clap: :thumbup:

 

Nie myślałeś o zrobieniu kilku egzemplarzy ;)

 

...chyba, że Twój model jest zbyt zindywidualizowany pod Twoją maszynę :ugeek:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście mogę taki stelaż i modyfikację czachy zrobić pod każdego monstera. z tym ze taka modyfikacja nie ogranicza sie jedynie do montazu czachy.

Jakby ktos był chetny to zapraszam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.