Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
cuba

monster S4

Polecane posty

a co to znaczy komplet z ECU ?

no i ktore z tych wymienionych maja najwiekszego basa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za same końcówki owalne wysoko wieszane carbonowe Termi 960262AAA musisz liczyć 4000zł

Za same końcówki owalne nisko wieszane carbonowe Termi 96007700B musisz liczyć 3700zł

Za zestaw końcówek Termi wraz z nowym komputerem Performance i filtrem powietrza 96424602B musisz dać 5800zł

 

To w kwestii wydechów Termignoni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Za same końcówki owalne wysoko wieszane carbonowe Termi 960262AAA musisz liczyć 4000zł

Za same końcówki owalne nisko wieszane carbonowe Termi 96007700B musisz liczyć 3700zł

Za zestaw końcówek Termi wraz z nowym komputerem Performance i filtrem powietrza 96424602B musisz dać 5800zł

 

To w kwestii wydechów Termignoni.

 

spoko, czy jestes w stanie mi takowe zalatwic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Engine Central Unit

Centralna jednostka sterująca odpowiedzialna za czas wtrysku i zapłon. Do wydechów termi występuje ECU z odpowiednia mapą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A za taki wydech, jak na zdjęciach i dedykowany do Twojego rocznika, czyli 96424902B powinieneś się przygotować na wydatek 7000zł.

 

Więc jeśli ceny nowych uginają Twoje kolana to proponuję szukać tańszej alternatywy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Engine Central Unit

Centralna jednostka sterująca odpowiedzialna za czas wtrysku i zapłon. Do wydechów termi występuje ECU z odpowiednia mapą.

 

Electronic Control Unit, misiaczku 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Engine Central Unit

Centralna jednostka sterująca odpowiedzialna za czas wtrysku i zapłon. Do wydechów termi występuje ECU z odpowiednia mapą.

spoko i dziekuje, no i wstyd mi troche ze nie mam pojecia heh... 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gówno prawda. :D

 

Z kąd Ty żeś to Electronic wygrzebał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Theo. nowe wydechy sa z mapka ECU, a jak sie jej nie zmieni to co sie dzieje??

musi ona byc zmieniona?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A za taki wydech, jak na zdjęciach i dedykowany do Twojego rocznika, czyli 96424902B powinieneś się przygotować na wydatek 7000zł.

 

Więc jeśli ceny nowych uginają Twoje kolana to proponuję szukać tańszej alternatywy...

 

spoko nic sie nie dzieje, to tez do przezycia, tylko mozesz mi pokazac jak tokowy uklad bedzie wygladal i moze jeszcze jakas alternatywe ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Theo. nowe wydechy sa z mapka ECU, a jak sie jej nie zmieni to co sie dzieje??

musi ona byc zmieniona?

 

o wlasnie dobre pytanie 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gówno prawda. :D

 

Z kąd Ty żeś to Electronic wygrzebał?

 

Tak tak, miałem na myśli Engine a nie Electronic, chyba mi mózg mieli to klepanie magazynu do nowego systemu FK :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mapa powinna być zmieniona choć nie musi bezwzglednie. Po prostu należy się wówczas liczyć z pogorszeniem charakterystyki silnika. Pusty wydech powoduje zanik zjawisk falowych w układzie wydechowym. Dodatkowo ducati ma relatywnie długie współotwarcie. W efekcie przeloty na standardowym ECU powodują głównie spadek momentu obrotowego w zakresie niskich i srednich obrotów. Oraz zwiekszone nieco zuzycie paliwa. To drugie bierze sie głównie z tego ze na głosnych wydechach chętniej kręcimy prawym nadgarstkiem. :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Theo. nowe wydechy sa z mapka ECU, a jak sie jej nie zmieni to co sie dzieje??

musi ona byc zmieniona?

 

o wlasnie dobre pytanie 8-)

 

Wyłażą pająki zza obrazu i wciągają tam Monstera :twisted:

A ja wiem czego Darek sie boi, ale nie powiem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Theo. nowe wydechy sa z mapka ECU, a jak sie jej nie zmieni to co sie dzieje??

musi ona byc zmieniona?

 

o wlasnie dobre pytanie 8-)

 

Wyłażą pająki zza obrazu i wciągają tam Monstera :twisted:

 

spoko hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mapa powinna być zmieniona choć nie musi bezwzglednie. Po prostu należy się wówczas liczyć z pogorszeniem charakterystyki silnika. Pusty wydech powoduje zanik zjawisk falowych w układzie wydechowym. Dodatkowo ducati ma relatywnie długie współotwarcie. W efekcie przeloty na standardowym ECU powodują głównie spadek momentu obrotowego w zakresie niskich i srednich obrotów. Oraz zwiekszone nieco zuzycie paliwa. To drugie bierze sie głównie z tego ze na głosnych wydechach chętniej kręcimy prawym nadgarstkiem. :twisted:

 

Do tego w efekcie otwarcia dolotu i kominów masz zubożony skład mieszanki i warto by było podlać w to miejsce więcej wachy. A przez to, że układy wtryskowe w Ducati są stosunkowo "niemyślące" to załatwia ten temat nowa mapa na dołączanym ECU do każdego zestawu kominowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mapa powinna być zmieniona choć nie musi bezwzglednie. Po prostu należy się wówczas liczyć z pogorszeniem charakterystyki silnika. Pusty wydech powoduje zanik zjawisk falowych w układzie wydechowym. Dodatkowo ducati ma relatywnie długie współotwarcie. W efekcie przeloty na standardowym ECU powodują głównie spadek momentu obrotowego w zakresie niskich i srednich obrotów. Oraz zwiekszone nieco zuzycie paliwa. To drugie bierze sie głównie z tego ze na głosnych wydechach chętniej kręcimy prawym nadgarstkiem. :twisted:

 

mam przerobke wydechu dolnego orginalnego u siebie, podobno czrodziej Maciej z Wroclawia, a teraz Poznan go dłubał, to dolny wydech przelotwoka, potwor chodzi super...

ale zakladam gorne termi. uzywki, musze zmieniac ta mapke?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A z kąt wiesz że chodzi super. Miałes go na hamowni przed montazem przelotów i po. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok czy Ty jestes w stanie zalatwic mi taki wydech ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla podsumowania - w długim horyzoncie czasowym latanie na zbyt ubogiej mieszance może prowadzić do szybszego zużycia elementów typu gniazda zaworowe, zawory, pierścienie czy też same tłoki, ale to już w skrajnych wypadkach omawianego tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.