Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
desmofighter

rizoma vs streetfighter

Polecane posty

z uwagi ze w mojej ulubionej czesci forum ostatnio cisza - ciekawostka,

po zamontowaniu rizomowej kieraty w moim streetfighterze biedak wyglada jak po heinego-medina... dlaczego nikt nie ostrzega :(

zbieram datki na rehabilitacje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeca zawsze możesz wrócić do oryginału, więc na co Ci datki :lol: Miej pretensje do tego co Ci sprzedał kierę bez uprzedniego zwymiarowania 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dwie fotki:

na pierwszej zgodnie ze skala na kierownicy (0) co w tym przypadku jest nonsensem ale zakladam ze skala jest uniwersalna i w innych sprzetach cos daje

na drugiej opuszczona maksymalnie jak to mozliwe ( poza namalowana skale ) i nadal sie wznosi a nie opada jak w serii ( widac kierownica nie ma byc tuningowym zamiennikiem serii tylko elementem zmieniajacym geometrie motocykla )

pomijam fakt ze jest zdecydowanie szersza co w moim przekonaniu pogarsza wlasciwosci uzytkowe ale przedewszystkim wlasciwie uniemozliwia jej montaz ( no chyba ze ktos chce na przewodach cos zagrac jak na gitarze ) oraz brakuje w niej otworow kotwiczacych elementy montowane na niej

w sumie to odczucie mam jakbym na sile probowal zalozyc kierownice od roweru albo moze od innego motocykla a juz napewno nie elementu dedykowanego i to jeszcze renomowanej firmy

wlosi chyba poszli na skroty i jeden model kiery postanowili wrzucic do wszystkich nakedow a to zdaje sie zbyt duze uproszczenie

post-591-1366036729,487_thumb.jpg

post-591-1366036729,6718_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pomijam fakt ze jest zdecydowanie szersza co w moim przekonaniu pogarsza wlasciwosci uzytkowe ale przedewszystkim wlasciwie uniemozliwia jej montaz ( no chyba ze ktos chce na przewodach cos zagrac jak na gitarze ) oraz brakuje w niej otworow kotwiczacych elementy montowane na niej

w sumie to odczucie mam jakbym na sile probowal zalozyc kierownice od roweru albo moze od innego motocykla a juz napewno nie elementu dedykowanego i to jeszcze renomowanej firmy

wlosi chyba poszli na skroty i jeden model kiery postanowili wrzucic do wszystkich nakedow a to zdaje sie zbyt duze uproszczenie

 

Oczywiście, że brakuje w niej otworów kotwicznych, bo te wykonuje się we własnym zakresie, jak w przypadku każdej uniwersalnej kierownicy. Bo jest to uniwersalna kierownica, która w żadnym wypadku nie jest dedykowana jedynie do StreetFigter-a - w poniższym linku masz wszystko, co dedykowane - nie znajdziesz tutaj kierownicy, a jedynie widać ją na zdjęciach: http://www.rizoma.com/Prodotti/Prodotti ... =3&IDSez=2

 

Jak już powiedziałem wcześniej - pretensje możesz mieć jedynie do siebie bądź osoby, która Ci to sprzedała bez wcześniejszego uprzedzenia o zaletach i wadach takiego rozwiązania :oops:

 

P.S. Szerokie wiosło w motocyklach typu streetfighter jest czymś jak najbardziej pożądanym, ale to tylko moje subiektywne zdanie 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A kupowałeś jako dedykowaną do streetgightera?

Poza tym kierownic nie kupuje się przez Internet, tak jak butów. Bardzo trudno zgrać kierownicę z motocyklem "na oko".

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musieli w tym linku który podesłałeś jest na foto streetfighter właśnie z kierownicą rizoma i z tego co widzę jeżeli będzie zamontowana pod tym kątem to przy maksymalnym skręcie walisz centralką od kierunków lub startera o zbiornik paliwa ( sprawdzone bo jak montowaliśmy ją w streetfighterze o którym mowa tak się dzieje ) , dlatego też trzeba ją dość wysoko unieść co wygląda dziwnie na moto , pomijam fakt że położenie dłoni na kierownicy też robi się mało ergonomiczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temat można ratować poprzez jedynie poprzez dodanie wyższego uchwytu, np Ducabike +8mm do góry i dwie pozycje "oddalenia" od kierującego. No albo pozostaje sprzedanie kierownicy i powrót do oryginału 8-)

DSCN0139.jpg

DSCN0329.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chcemy uniknąć adaperów , sugerowaliśmy się zdjęciami na których kierownica "pasuje" , także oddajemy bo układ mamy dobry ze sprzedającym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
http://www.rizoma.com/Prodotti/zoomCloseUp.cfm?IMG=/IMG/CloseUp/1_ducati_STREETFIGHTER_big.jpg

ale tu ewidentnie jest taka kierownica jak ma Theodor w swoim S4, lub miał.

 

22 zewnętrzna, 28,6 wewnątrz.

 

Oczywiście, tylko że u Theo też trzeba było dostroić ogranicznikami skrętu tak by przełączniki zespolone nie dotykały zbiornika. Jak ze wszystkim uniwersalnym - trzeba przymierzyć i sprawdzić czy będzie pasowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim podziałka poprzeczna służy do ustawienia równo kierownicy w riserach. Podziałka pionowa to bardziej zabieg stylistyczny. Przecież w zależności od riserów i geometrii zawieszenia, a więc kąta płaszczyzny półki inaczej będzie kierownica ustawiona. Wg mnie kierownica wygląda najlepiej i jest najbardziej ergonomicznie ustawiona gdy płaszczyzna tworzona przez przegięcia rury kierownicy jest równoległa do osi rury zawieszenia.

Inna sprawa że prywatnie uważam że street ma fabrycznie kierownicę za krótką i wręcz rzuca się to w oczy zaburzając proporcje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dla wyjasnienia chce przedwszystkim wyjasnic ze watek zalozylem glownie po to by podzielic sie spostrzezeniami jakie mam przy zmianie kieraty w streecie, nie mam absolutnie do nikogo pretensji i nie czuje sie oszukany, wrecz przeciwnie ciesze sie z nowego doswiadczenia gdyz dotad kompleksowo tuningowalem inne pojazdy i jak widac czlowiek musi uczyc sie nadal :)

 

co do przemyslanych i pewnych zakupow to chyba nie powinno dziwic nikogo ze kupilem kierownice nie widzac jej wczesniej na streecie bo szaczerze mowiac gdybym chcial dzis kupic calego streeta i wczesniej choc zobaczyc go w realu, nie mowiac juz o odbyciu jazdy testowej, byloby to nie mozliwe a co dopiero prosic sprzedawce rizomy by przed zakupem zaprezentowal mi ja na motocyklu takim jak moj i najlepiej jeszcze w kilku kolorach...a mieszkam raczej w duzym miescie, swoja droga ciekawe co bym sie na forum dowiedzial ;)

 

jezeli przyjmiemy ze szersza kierata ma jakies zalety to ja oczywiscie szanuje takie zdanie natomiast ja uzytkuje motor glownie w miescie i jestem zainteresowany zwezaniem a nie poszerzaniem sprzeta zwlaszcze ze w tym przypadku byloby to dobre 5cm, zastanawiam sie tez czy w sprzecie jednak bardziej przypominajacym superbike niz nakeda sensowne jest rozkladanie szeroko rak i prostowanie sylwetki, w streecie kierownica faktycznie jest wyjatkowo niska i waska ale to wlasnie tez przekonuje mnie ze to nie przypadek,

 

mozna sie wiec zastanowic po diabla wogole cos zmieniac... no ale co poradze skoro to takie przyjemne cos sobie kupic a poza tym srebrna mi sie nie podoba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mozna sie wiec zastanowic po diabla wogole cos zmieniac... no ale co poradze skoro to takie przyjemne cos sobie kupic a poza tym srebrna mi sie nie podoba :)

 

To prawda - szeroka kiera nie ułatwia jazdy w korkach, ale za to jak pewnie człowiek się czuje w trakcie wheelie 8-)

 

No i fakt - przy cenie FatBar-a rizomy ciężko to trzymać na stanie we wszystkich kolorach. Ja osobiście trzymam czarną, tak na wszelki wypadek jak by ktoś chciał przymiarkę zrobić :twisted:

 

Zawsze możesz oryginalną poanodować na czarno i będzie git, ale tak czy inaczej pomyślał bym o zmianie uchwytu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zawsze możesz oryginalną poanodować na czarno i będzie git, ale tak czy inaczej pomyślał bym o zmianie uchwytu.

 

 

mysle wlasnie o anodzie serii tylko nie mam niestety dobrej mety, kiedys to juz robilem w przypadkowym i anoda zaczela zlazic i przebarwiac sie na granat :/

 

jaki uchwyt masz na mysli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kierata odebrana od anody, czarna nie wyszla ale srebrna tez nie jest wiec pozostaje sie tylko cieszyc ze znow jest za co chwycic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kierata odebrana od anody, czarna nie wyszla ale srebrna tez nie jest wiec pozostaje sie tylko cieszyc ze znow jest za co chwycic :)

 

Gratuluję i współczuję jednocześnie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kierata odebrana od anody, czarna nie wyszla ale srebrna tez nie jest wiec pozostaje sie tylko cieszyc ze znow jest za co chwycic :)

 

 

Dlatego balem sie anodowac elementy z mojej Duki. Panowie - ktorzy maja zaklad niedalego ul. Glownej przestrzegali mnie, ze nie zawsze wyjdzie gdy aluminium ma utwardzajace domieszki. Pozostaje teraz cienki czarny 'proszek'?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cienki czarny proszek - cienki pomysł. a Nie myślałeś o lakierowaniu u lakiernika? czasami efekt lepszy niz proszek a sporo ciensza warstwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.