theodor 2 Napisano Listopad 8, 2011 Prawidłowa konserwacja napędu to nie tylko smarowanie ale i mysie. Ale nie zbaczajmy z tematu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Billy 0 Napisano Listopad 8, 2011 tak jeszcze kilka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Listopad 8, 2011 Układ wydechowy to MASAKRA!! Megamajstersztyk :shock: ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Listopad 8, 2011 Ależ on jest .... włoski :o :clap: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Listopad 8, 2011 :o :D :oops: Miażdży Nie można sie oprzeć ......... muszę go mieć... No i znowu Włosi pokazali . Szach mat. Ha ha ha Lusterka i sety wek i na tor......... oby sie tylko nie psuł ... :lol: :lol: :lol: Co do smarowania łańcucha to o suchym smarze nie słyszeliście? odkąd używam zapomniałem co to zasmarkana felga i pół tyłu...Polecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
davidson 1 Napisano Listopad 8, 2011 SUPER zdjęcia!! ;) Dzięki Billy! :clap: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Listopad 8, 2011 Co do smarowania łańcucha to o suchym smarze nie słyszeliście? odkąd używam zapomniałem co to zasmarkana felga i pół tyłu...Polecam Coś♦ tam słyszałem ale za mało :? Zastanawiałem sie nad tym ustrojstwem ale wiekszość odradzała - akurat ta wiekszość co nie miała o tym pojecia :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
makaron 0 Napisano Listopad 9, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=wnThgttzGks http://www.youtube.com/watch?v=xE3TBS4Jn0g Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 9, 2011 W Wersji jedynie słusznej na tor wygląda ...........................................................................................każdy może wstawić swoje ohy i ahy. GENIALNY!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Billy 0 Napisano Listopad 9, 2011 Co do smarowania łańcucha to o suchym smarze nie słyszeliście? odkąd używam zapomniałem co to zasmarkana felga i pół tyłu...Polecam Coś♦ tam słyszałem ale za mało :? Zastanawiałem sie nad tym ustrojstwem ale wiekszość odradzała - akurat ta wiekszość co nie miała o tym pojecia :D jakitaki i myślę że to coś pomoże http://www.forum.docpoland.com/viewtopic.php?f=131&t=3226&hilit=smarowanie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 9, 2011 Dziś prześledziłem Szygułowe dane 1199 i nie wiem czy zwróciliście uwagę ale fabrycznie sprzęt toczy się na oponie 200/55/17, poniżej umieszczam tabelkę z podstawowymi danymi aktualnych modeli: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 9, 2011 W Wersji jedynie słusznej na tor wygląda ...........................................................................................każdy może wstawić swoje ohy i ahy. GENIALNY!!! a mi sie jakoby mniej podoba. przód bajeczny tajemniczy ale tył japońsko-aprilowsko- cośtamtowaty!!!! co do smaru profi dry lube zajebisty jest Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 9, 2011 Z naocznej relacji, ponoć 1199 jest malutki gabarytowo. Jak zabawka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo77 0 Napisano Listopad 9, 2011 konkurencja dla Osiołka ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bundes 0 Napisano Listopad 9, 2011 Piękna sztuka. Warta grzechu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Listopad 9, 2011 A gdzie będzie nóżka boczna w wersji "cywilnej"? - Tej z wielkimi lustrami?? Przykręcona do wydechu? :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tiber 0 Napisano Listopad 9, 2011 Stopke widac np na ostatniej focie wklejonej na poprzedniej stronie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marshal 0 Napisano Listopad 9, 2011 Już zazdroszczę tym co byli, są i będa na targach. Jeśli jeździć będzie równie wyjebiście co wygląda, a na to się zapowiada, to konkurencja musi się zabrać ostro do roboty. Głęboka studzienkaaaa, głęboko kopanaaaa, a na dnie studzienki japonia jee..bana :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Listopad 10, 2011 Tak sobie oglądałem, patrzyłem...próbując się określić, podoba się czy nie? Ogólnie stylistycznie podoba się, lecz niektóre rozwiązania nie podobają mi się i tyle... Zauważyłem pewne nawiązanie stylem do Ferrai Enzo ( chyba tak się zwało?)... Mam nadzieję tylko, że w wyścigach będzie nadal brylować... Pozdr. J-999 P.S. Takie małe spostrzeżenie mój 999 wygląda przy Panigale jak smutny kłapouch :mrgreen: , ale i tak go wolę :lol: ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Listopad 10, 2011 "trochę" fotek dzięki koledze z amm fashion :D http://desmosilesia.pl/forum/viewtopic. ... dadf5#8837 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Billy 0 Napisano Listopad 10, 2011 to co jednak jest 2-osobowa.???? :o :o :shock: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 11, 2011 Według odwiedzających salon EICMA 2011 Ducati 1199 Panigale zostało wybrane najładniejszym motocyklem na targach, drugie miejsce przypadło MV Aguscie F3 675. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Furious 0 Napisano Listopad 11, 2011 Zauważyliście ?? Panigale bez S nie ma oświetlenia LEDowego z przodu :( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 12, 2011 Byłem, widziałem, siedziałem - jest mniej więcej jak współczesna 600tka. Dużo mniejsza niż 1198. Generalnie jak się patrzy na oba motocykle stojące obok siebie, to nie można oprzeć się wrażeniu, że design zapoczątkowany przez 1098 odszedł do "lamusa" dukatowej klasyki. Nowa 1199 jest kwintesencją włoskiej stylistyki. Co do jakości wykonania - jak zwykle ostre nie wykończone krawędzie plastików, którymi można się pociąć, delikatna mora na lakierze, itp itd :D Mi osobiście nie podoba się wygląd felg w wersji "S", na szczęście "zwykła" ma bardzo fajny wzór, nawiązujący do klasyki. Teraz tylko czekać na możliwość objechania sztuni :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach