Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
rostwor

The new 1199 Panigale is coming!

Polecane posty

Prawidłowa konserwacja napędu to nie tylko smarowanie ale i mysie.

Ale nie zbaczajmy z tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:o :D :oops:

Miażdży

Nie można sie oprzeć ......... muszę go mieć...

No i znowu Włosi pokazali . Szach mat. Ha ha ha

Lusterka i sety wek i na tor......... oby sie tylko nie psuł ... :lol: :lol: :lol:

Co do smarowania łańcucha to o suchym smarze nie słyszeliście? odkąd używam zapomniałem co to zasmarkana felga i pół tyłu...Polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do smarowania łańcucha to o suchym smarze nie słyszeliście? odkąd używam zapomniałem co to zasmarkana felga i pół tyłu...Polecam

 

 

Coś♦ tam słyszałem ale za mało :? Zastanawiałem sie nad tym ustrojstwem ale wiekszość odradzała - akurat ta wiekszość co nie miała o tym pojecia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

W Wersji jedynie słusznej na tor wygląda ...........................................................................................każdy może wstawić swoje ohy i ahy.

 

GENIALNY!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do smarowania łańcucha to o suchym smarze nie słyszeliście? odkąd używam zapomniałem co to zasmarkana felga i pół tyłu...Polecam

 

 

Coś♦ tam słyszałem ale za mało :? Zastanawiałem sie nad tym ustrojstwem ale wiekszość odradzała - akurat ta wiekszość co nie miała o tym pojecia :D

 

jakitaki i myślę że to coś pomoże http://www.forum.docpoland.com/viewtopic.php?f=131&t=3226&hilit=smarowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Dziś prześledziłem Szygułowe dane 1199 i nie wiem czy zwróciliście uwagę ale fabrycznie sprzęt toczy się na oponie 200/55/17, poniżej umieszczam tabelkę z podstawowymi danymi aktualnych modeli:

 

2012ducatisuperbikespec.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W Wersji jedynie słusznej na tor wygląda ...........................................................................................każdy może wstawić swoje ohy i ahy.

 

GENIALNY!!!

a mi sie jakoby mniej podoba. przód bajeczny tajemniczy ale tył japońsko-aprilowsko- cośtamtowaty!!!!

co do smaru profi dry lube zajebisty jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z naocznej relacji, ponoć 1199 jest malutki gabarytowo. Jak zabawka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A gdzie będzie nóżka boczna w wersji "cywilnej"? - Tej z wielkimi lustrami?? Przykręcona do wydechu? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już zazdroszczę tym co byli, są i będa na targach.

Jeśli jeździć będzie równie wyjebiście co wygląda, a na to się zapowiada, to konkurencja musi się zabrać ostro do roboty.

 

Głęboka studzienkaaaa, głęboko kopanaaaa, a na dnie studzienki japonia jee..bana :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie oglądałem, patrzyłem...próbując się określić, podoba się czy nie?

 

Ogólnie stylistycznie podoba się, lecz niektóre rozwiązania nie podobają mi się i tyle...

Zauważyłem pewne nawiązanie stylem do Ferrai Enzo ( chyba tak się zwało?)...

Mam nadzieję tylko, że w wyścigach będzie nadal brylować...

Pozdr. J-999

P.S. Takie małe spostrzeżenie mój 999 wygląda przy Panigale jak smutny kłapouch :mrgreen: , ale i tak go wolę :lol: ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Według odwiedzających salon EICMA 2011 Ducati 1199 Panigale zostało wybrane najładniejszym motocyklem na targach, drugie miejsce przypadło MV Aguscie F3 675.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Byłem, widziałem, siedziałem - jest mniej więcej jak współczesna 600tka. Dużo mniejsza niż 1198. Generalnie jak się patrzy na oba motocykle stojące obok siebie, to nie można oprzeć się wrażeniu, że design zapoczątkowany przez 1098 odszedł do "lamusa" dukatowej klasyki. Nowa 1199 jest kwintesencją włoskiej stylistyki. Co do jakości wykonania - jak zwykle ostre nie wykończone krawędzie plastików, którymi można się pociąć, delikatna mora na lakierze, itp itd :D Mi osobiście nie podoba się wygląd felg w wersji "S", na szczęście "zwykła" ma bardzo fajny wzór, nawiązujący do klasyki. Teraz tylko czekać na możliwość objechania sztuni :twisted:

IMG_0108.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.