Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

cinek78

zimowe grzebanko ;-) MTS 1200

Polecane posty

zimowego grzebanka ciąg dalszy.... :mrgreen:

ostatnio zamontowałem podgrzewane manetki - jak to kogoś interesuje to podchodzą zamienniki - takie jak na foto(oczywiście bez sterownika i 80%kabli)

DSCI0108.JPG

- pracują na tym samym napięciu co ori , z tym jednak problemem że aktywowanie funkcji podgrzewanych manetek trzeba zrobić z pozycji komputera diagnostycznego - czyli 3 razy "enter" i cieplutko... :lol: pozostaje zamontowanie innych kostek podłączeniowych i wszystko działa...

przy okazji grzebania przy kierownicy zamontowałem akcesoryjne klamki - w pełni regulowane i "pod kolor" :lol: - powiem tak ; naprawdę warto - moim zdaniem skok ori dźwigni sprzęgła był za mały - teraz nie ma tego problemu - sprzęgło "bierze" od połowy skoku...

DSCI0113.JPG

 

przyszła też wykonywana dla mnie przedłużka przedniego błotnika ; napisze tak::: montaż prosty, skutecznie ochroni przedni cylinderek z wydechem , ale estetyka ... hmmm jak komu się podoba , ja nie mam większych zastrzeżeń , ale mogło by być estetyczniej Z drugiej strony za 70 zł nie ma co wymagać ;)

DSCI0112.JPG

 

ostatnim zamontowanym elementem jest olejarka . zdecydowałem się na elektrycznie zasilaną , ze sterowaniem przy kierownicy. to ostatnie bardzo się przydaje jak się zmieniają warunki atmosferyczne lub zmienia się temperatura (góry) :

DSCI0109.JPG

 

zbiorniczek dałem w narzędziówce:

DSCI0110.JPG

 

a sam element smarujący wykonałem sam ( jest to prototyp który już w przyszłym tyg. będzie wykonany estetycznie :mrgreen: ) , jego zadaniem jest smarowanie łańcucha z dwóch stron, czyli zgodnie z najnowszymi rozwiązaniami... wstępne testy w grudniu już przeszedł i smarowanko się sprawdziło....

DSCI0111.JPG

 

jeszcze kilka rzeczy zostało do zainstalowania , ale czekam na dostawę... chyba przed sezonem się uda :lol: :lol: 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chłopaki z KAPPY przysłali mi w końcu szybę :

DSCI0120.JPG

w konfrontacji z ori jest : wyższa, szersza i górna część jest profilowana... powinna ładnie odchylać strugę powietrza :)

DSCI0119.JPG

zamontowałem też centralny kufer:

DSCI0118.JPG

DSCI0117.JPG

kufer posiada ładna czerwona nakładke na górnej pokrywie , ale jest zdemontowana - została zamówiona czerwona, ale jednak jest inny odcień niz duczka -nakładka poszła do lakierni :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia "zabawka" - SW MOTECH- naprawde polecam kawał porządznej rury + bardzo precyzyjne wykonanie . wszystko idealnie wykonane , pasuje w ori otwory do tego przeznaczone, montaż zajmuje ok. 30 min. ;)

DSCI0158.JPG

DSCI0157.JPG

DSCI0156.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie .. Prawie jak goldłing.. Trochę ciężkawe? Nie wierzysz we własne siły? :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciężkie = odporne/trwałe :D :D

nie chodzi o brak wiary , ale o doświadczenie które zdobyłem w kilku poprzednich podróżach.... MTS ma u mnie pełnić funkcję motocykla do dalekiej turystyki i tak go doposażyłem... waga w tym przypadku to drugorzędna kwestia, bo po doładowaniu kufrów i mojego sadła :oops: i tak nie ma to znaczenia :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No gmole są przednie !! naprawdę zajebiste!!

ale o tym kodzie ! szokowa sprawa, kup MTSa i nie zapytaj, to chocki klocki, można go zmieniać wg. uznania? "pod użytkownika"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak- możesz zmienić to we własnym zakresie jeśli znasz stary PIN - jeśli nie to pod komputer , reset pin i wbijasz swój nowy ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z racji że sporo jeżdżę po mieście i w cyklu miejskim , postanowiłem posłuchać kolegów z anglojęzycznego forum i zamontowałem przednia zębatkę i 1 ząb mniejszą.... i był to strzał w przysłowiowa dziesiątkę :)

plusy:

-zniknęło denerwujące przy ruszaniu szarpanie - teraz można ruszyć jak skuterkiem - bez gazu....

-znacznie lepszy, gładki start

- przejeżdżanie między autami na np. 2 biegu nie stanowi problemu

-w korku jazda bez dodawania gazu - moto dawniej mi szarpało i musiałem jechać na pół-sprzęgle

 

minusy;

- pewnie większe nieco spalanie - ale nie jest to pewnikiem bo silnik "mniej się męczy"

 

nie występuje (tego się najbardziej obawiałem) pionowanie motocykla na 3 biegu. 1 i 2 standard :mrgreen:

generalnie polecam tą zmianę bo ładnie "wygładza" agresywną charakterystykę tego silnika ale tylko na "dole" - góra nadal ostra jak skalpel :mrgreen: :lol: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  cinek78 napisał:
z racji że sporo jeżdżę po mieście i w cyklu miejskim , postanowiłem posłuchać kolegów z anglojęzycznego forum i zamontowałem przednia zębatkę i 1 ząb mniejszą.... i był to strzał w przysłowiowa dziesiątkę :)

plusy:

-zniknęło denerwujące przy ruszaniu szarpanie - teraz można ruszyć jak skuterkiem - bez gazu....

-znacznie lepszy, gładki start

- przejeżdżanie między autami na np. 2 biegu nie stanowi problemu

-w korku jazda bez dodawania gazu - moto dawniej mi szarpało i musiałem jechać na pół-sprzęgle

 

minusy;

- pewnie większe nieco spalanie - ale nie jest to pewnikiem bo silnik "mniej się męczy"

 

nie występuje (tego się najbardziej obawiałem) pionowanie motocykla na 3 biegu. 1 i 2 standard :mrgreen:

generalnie polecam tą zmianę bo ładnie "wygładza" agresywną charakterystykę tego silnika ale tylko na "dole" - góra nadal ostra jak skalpel :mrgreen: :lol: :lol:

 

 

Osz Ty pomysłowy !!

Bardzo dobra opcja, ja nawet o czymś takim nie pomyślał bym... hmm... Qrcze, teoretycznie można to zrobić w każdym miejskim ducacie, w którym występuje dręczenie kierownika w korkach... Kosztem V-max i paliwa na trasie rzecz jasna, ale za to właśnie w mieście oszczędniej będzie, ale w trybie "korki" oczywiście...

Gratuluje !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  Cytat
Kosztem V-max i paliwa na trasie rzecz jasna

paliwo - wyjdzie w praniu - myślę że bedzie róznica 2-3 setek, albo wogóle ... moc przekazywana na koło jest większa , tym samym używasz mniej "gazu" żeby uzyskać efekt jaki był na ori konfiguracji... nie zdziwie się wcale jak na miescie bedzie nawet mniej palił , na trasie może trochę wiecej bo i obroty silnik bedzię miał wieksze przy taj samej prędkości...

 

prędkośc v-max - nic się nie zmieni , jak nie bedzie czasem wyższa... generalnie moja multa na max prędkości miała ok. 70% obrotów - więcej nie była w stanie wykrecić (brak mocy) - teraz z racji że koło tylne dostało grastis :mrgreen: kilka koników to powiedzmy max bedzie przy 85-90% obrotów lub... ma taki zapas mocy że zamknie obrotomierz i max bedzie większy :lol: - też wyjdzie w praniu.... niestety nie ma aury zeby przetzstować na lotnisku MTS-a bo i wiatr silny i co chwilę kapie z nieba...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak w rowerku, im mniejsze przełożenie z przodu, tym większa moc na kole, ale mniejsza prędkość... ;)

myślę że się możesz zdziwić przy próbie osiągnięcia Vmax :D będzie z 10kmh/mniej niż na ori.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  martini napisał:
No i to spalanie... Szokowa sprawa, jak tu jechać do OKOŁA ;) świata... :D z cysterna w zabezpieczeniu chyba...

OJ LITEROWKA SIE WKRADLA....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiec już mogę napisać...max na 6 biegu 258 - ktoś patrzył na ori ile pójdzie??? nie pamiętam, ale chyba do 250 nie dociągało.... spalanie przy ostrej jeździe - tak jak był - ok. 8,1-8,4 ... jeszcze pozostaje spr. przy ekonomicznym traktowaniu czy tez spalanie będzie zachowane czy może jednak jest większe... napisze jak zbadam temat... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj spr. ekonoma - tu już niestety plusów nie ma - 5,8-6,0 - czyli ok. 0,5 lita więcej - ale jestem w stanie tyle przyjąć na klatę w imię lepszej trakcji.... :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moje to właśnie sw motech-y ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czesc!

Takie male zapytanko mam :)

Ile trzeba miec kasy na te wszystkie bajery, tzn zeby miec przygotowana Multistrade do dalekich wyjazdow...

Pozdro!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  pocisk79 napisał:
Czesc!

Takie male zapytanko mam :)

Ile trzeba miec kasy na te wszystkie bajery, tzn zeby miec przygotowana Multistrade do dalekich wyjazdow...

Pozdro!

 

Jeśli nie masz kufrów oryginalnych ok3500zł, akcesyjne (KAPPA) tańsze, większe, ok 2500...

+ reszta ok 4500tysie na pierdółki jakie już tutaj Cinek zamontował, HOT manety, osłonki, gmole, szyba, olejarka. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Osobiście uważam że wersji Touring nic nie brakuje by odbywać dalekie podróże i nie wymaga ona dodatkowych inwestycji - choć też nie znam nikogo kto do Ducata by czegoś tam nie dołożył. ;)

Do tej pory w podróże motocyklowe ruszałem sprzętami które na pokład zabierały szczoteczkę do zębów i kartę kredytową -gotówka zajmowała już zbyt dużo miejsca ;)

W momencie gdy przesiadłem się na MTS z fabrycznym zestawem kuferków do tej pory nie zabrakło mi miejsca, wygody, ochrony przed wiatrem itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się z Darkiem, jeśli są kufry, jest już możliwość wypadów turystycznych, w ciepłe pochodne dni... Reszta to tylko rzeczy pomocne i przyatne, ale nie konieczne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Generalnie marzy mi sie taka sztuka jak ma krl....ale mysle ze nie tylko mnie sie marzy :)

Znalazlem gdzies tu na forum fotki sprzeta krl z dopiskiem ze bedzie zakladal jeszcze jakies zabawki :)mozesz pokazac jak teraz fura wyglada?bo ciekawym jestem co do takiego wypasionego carbonowego konia mozna jeszcze zapodac :) do tego modelu kufry sa w cenie czy trzeba dokupowac?bo chyba tez sa w innym malowaniu niz zwykla multi..

Szukam narazie na necie podobnego modelu multi, ale cioezko cos znalesc...oczywiscie w dobrej kasie :)

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.