Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
krl

Monstera EVO & Fresco Exhaust

Polecane posty

Widzę, że można na Ciebie liczyć :mrgreen:

 

Tak się nieśmiało zastanawiam nad wymianą na coś, te wyglądają ciekawie, ale na razie najbardziej podoba mi się GP M2 od SC-PROJECT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Widzę, że można na Ciebie liczyć :mrgreen:

 

Tak się nieśmiało zastanawiam nad wymianą na coś, te wyglądają ciekawie, ale na razie najbardziej podoba mi się GP M2 od SC-PROJECT.

 

 

No tak SC-Project to także mój faworyt choć ta pojedyncza sztuka od Fresco też jest si i do tego za normalną kasę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Znasz cenę?

 

 

Tak jak są ułożone zdjęcia od góry

wersja pierwsza 655 eur.

wersja druga 380 eur.

 

Wysyłka do Polski 39 eur.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
A od SC-PROJECT 370€ i wysyłka 25€.

 

 

 

Tak więc i w jednym i w drugim przypadku ceny są na przyzwoitym poziomie.

 

Pozostaje tylko dokonać zakupu. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Mają naprawdę głęboki basowy dzwięk.

 

Mam filmik z Monsterem 1100 i z S4RS, choć filmik nie oddaje całkowicie brzmienia ale mogę polecić sam także robię u nich wydech na zamówienie do STF-a

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie mam podobną koncepcję związaną z Fresco :)

czy w tym przypadku stosuję się inny filtr pow i resztę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
zdecydowanie mam podobną koncepcję związaną z Fresco :)

czy w tym przypadku stosuję się inny filtr pow i resztę?

 

 

 

Jeżeli zmienisz sam tłumik końcowy to nie ma takiej konieczności, jeżeli natomiast chcesz montować kompletny układ to byłoby wskazane wymienić filtr i ECU lub założyć PC, NE lub BA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"założyć PC, NE lub BA." - znaczy kompas he he :)

 

 

spoko , dziękuje za info . w sprawię szczegółów pozwolę sobie PW bo wyjdę na dyletanta :)

a grają interesująco btw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdecydowanie mam podobną koncepcję związaną z Fresco :)

czy w tym przypadku stosuję się inny filtr pow i resztę?

 

 

 

Jeżeli zmienisz sam tłumik końcowy to nie ma takiej konieczności, jeżeli natomiast chcesz montować kompletny układ to byłoby wskazane wymienić filtr i ECU lub założyć PC, NE lub BA.

 

Nawet w przypadku wymiany samej końcówki, modyfikacja powinna poprzedzać wizyta na hamowni. Tak naprawdę jaka kolwiek modyfikacja, nawet sama wymiana filtra powietrza na wysokoprzepustowy, powinna odbywać sie w oparciu o hamownię...

 

Już nie pierwszy raz wspominam, że nasze kombinacje są warte nic bez stosownej weryfikacji. Boleję coraz bardziej nad tym, że nie mamy "rolki" w serwisie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet w przypadku wymiany samej końcówki, modyfikacja powinna poprzedzać wizyta na hamowni. Tak naprawdę jaka kolwiek modyfikacja, nawet sama wymiana filtra powietrza na wysokoprzepustowy, powinna odbywać sie w oparciu o hamownię...

 

Król monsterów hamownie widział ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już nie pierwszy raz wspominam, że nasze kombinacje są warte nic bez stosownej weryfikacji. Boleję coraz bardziej nad tym, że nie mamy "rolki" w serwisie...

 

Cóż , nie pozostaje nic innego jak ją zorganizować.!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet w przypadku wymiany samej końcówki, modyfikacja powinna poprzedzać wizyta na hamowni. Tak naprawdę jaka kolwiek modyfikacja, nawet sama wymiana filtra powietrza na wysokoprzepustowy, powinna odbywać sie w oparciu o hamownię...

 

Król monsterów hamownie widział ? :D

 

Widział, nie raz. Zanim Kędzior stwierdził że ma to w doopie i wyjechał do Irlandii.

 

 

 

 

Cóż , nie pozostaje nic innego jak ją zorganizować.!

 

Jak masz luźne 30000zł na podstawową wersję polskiego Grundmaster-a, to chętnie przyjmę... Z organizacją nie widzę problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widział, nie raz. Zanim Kędzior stwierdził że ma to w doopie i wyjechał do Irlandii.

No to pochwalcie się chociaż wykresem, bo jeden z największych tematów na forum ;)

A że Kędzior się stracił... przykre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widział, nie raz. Zanim Kędzior stwierdził że ma to w doopie i wyjechał do Irlandii.

No to pochwalcie się chociaż wykresem, bo jeden z największych tematów na forum ;)

A że Kędzior się stracił... przykre.

 

Chodziło o odniesienie od punktu wyjścia w kwestii wprowadzanych zmian, a nie patrzenie na dane peak-owe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdecydowanie mam podobną koncepcję związaną z Fresco :)

czy w tym przypadku stosuję się inny filtr pow i resztę?

 

 

 

Jeżeli zmienisz sam tłumik końcowy to nie ma takiej konieczności, jeżeli natomiast chcesz montować kompletny układ to byłoby wskazane wymienić filtr i ECU lub założyć PC, NE lub BA.

 

Nawet w przypadku wymiany samej końcówki, modyfikacja powinna poprzedzać wizyta na hamowni. Tak naprawdę jaka kolwiek modyfikacja, nawet sama wymiana filtra powietrza na wysokoprzepustowy, powinna odbywać sie w oparciu o hamownię...

 

Już nie pierwszy raz wspominam, że nasze kombinacje są warte nic bez stosownej weryfikacji. Boleję coraz bardziej nad tym, że nie mamy "rolki" w serwisie...

 

Z tą hamownią przy montażu samej końcówki wydechu to nie widzę większego sensu. Kupując produkt markowy nie trzeba się o to martwić. Większość firm o wyrobionej renomie projektuje pod konkretny model wszystko testując i sprawdzając także na hamowni. Dlatego m.in. jest taka różnica w cenie między powiedzmy Akrapovič, a produktem no name.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet w przypadku wymiany samej końcówki, modyfikacja powinna poprzedzać wizyta na hamowni. Tak naprawdę jaka kolwiek modyfikacja, nawet sama wymiana filtra powietrza na wysokoprzepustowy, powinna odbywać sie w oparciu o hamownię...

 

Król monsterów hamownie widział ? :D

A z racji że re(wolucja) monstera trwa nadal to w tym sezonie trzeba będzie jakąś hamownie dopaść kilkukrotnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
zdecydowanie mam podobną koncepcję związaną z Fresco :)

czy w tym przypadku stosuję się inny filtr pow i resztę?

 

 

 

Jeżeli zmienisz sam tłumik końcowy to nie ma takiej konieczności, jeżeli natomiast chcesz montować kompletny układ to byłoby wskazane wymienić filtr i ECU lub założyć PC, NE lub BA.

 

Nawet w przypadku wymiany samej końcówki, modyfikacja powinna poprzedzać wizyta na hamowni. Tak naprawdę jaka kolwiek modyfikacja, nawet sama wymiana filtra powietrza na wysokoprzepustowy, powinna odbywać sie w oparciu o hamownię...

 

Już nie pierwszy raz wspominam, że nasze kombinacje są warte nic bez stosownej weryfikacji. Boleję coraz bardziej nad tym, że nie mamy "rolki" w serwisie...

 

Z tą hamownią przy montażu samej końcówki wydechu to nie widzę większego sensu. Kupując produkt markowy nie trzeba się o to martwić. Większość firm o wyrobionej renomie projektuje pod konkretny model wszystko testując i sprawdzając także na hamowni. Dlatego m.in. jest taka różnica w cenie między powiedzmy Akrapovič, a produktem no name.

 

 

 

 

Rolka to naprawdę nie tyle fajna sprawa a raczej stawiałbym ją w formie konieczna.

Faktyczne najdrobniejsze zmiany typu Końcowy tłumik mogą wprowadzić zarówno efekty pożądane jak i te zdecydowanie mniej pożądane i rolka to momentalnie weryfikuje.

 

Choć najważniejsze to kwestia startowa zaczynając cokolwiek robić należało by wiedzieć od jakiego momentu zaczynamy.

 

Piszesz że markowi producenci testują swoje produkty na rolce i masz rację tylko zakłada się przy tym pewien standard czyli to że dany model cec$#$#ą jakieś parametry początkowe mieszczące się między określonymi cyferkami- a co jeżeli będzie to odbiegać od średniej w fabryce także zdarzają się wpadki.

 

Przykładem może być mój STF kupując go z założeniem że będzie szykowany do wyścigów został sprawdzony na hamowni i okazało się że jest najsłabszym fabrycznym STF-em jaki został sprawdzony i różnica była dość znaczna bo do najmocniejszego fabrycznego STF-a brakowało mu ponad 10 koni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdecydowanie mam podobną koncepcję związaną z Fresco :)

czy w tym przypadku stosuję się inny filtr pow i resztę?

 

 

 

Jeżeli zmienisz sam tłumik końcowy to nie ma takiej konieczności, jeżeli natomiast chcesz montować kompletny układ to byłoby wskazane wymienić filtr i ECU lub założyć PC, NE lub BA.

 

Nawet w przypadku wymiany samej końcówki, modyfikacja powinna poprzedzać wizyta na hamowni. Tak naprawdę jaka kolwiek modyfikacja, nawet sama wymiana filtra powietrza na wysokoprzepustowy, powinna odbywać sie w oparciu o hamownię...

 

Już nie pierwszy raz wspominam, że nasze kombinacje są warte nic bez stosownej weryfikacji. Boleję coraz bardziej nad tym, że nie mamy "rolki" w serwisie...

 

Z tą hamownią przy montażu samej końcówki wydechu to nie widzę większego sensu. Kupując produkt markowy nie trzeba się o to martwić. Większość firm o wyrobionej renomie projektuje pod konkretny model wszystko testując i sprawdzając także na hamowni. Dlatego m.in. jest taka różnica w cenie między powiedzmy Akrapovič, a produktem no name.

 

 

 

 

Rolka to naprawdę nie tyle fajna sprawa a raczej stawiałbym ją w formie konieczna.

Faktyczne najdrobniejsze zmiany typu Końcowy tłumik mogą wprowadzić zarówno efekty pożądane jak i te zdecydowanie mniej pożądane i rolka to momentalnie weryfikuje.

 

Choć najważniejsze to kwestia startowa zaczynając cokolwiek robić należało by wiedzieć od jakiego momentu zaczynamy.

 

Piszesz że markowi producenci testują swoje produkty na rolce i masz rację tylko zakłada się przy tym pewien standard czyli to że dany model cec$#$#ą jakieś parametry początkowe mieszczące się między określonymi cyferkami- a co jeżeli będzie to odbiegać od średniej w fabryce także zdarzają się wpadki.

 

Przykładem może być mój STF kupując go z założeniem że będzie szykowany do wyścigów został sprawdzony na hamowni i okazało się że jest najsłabszym fabrycznym STF-em jaki został sprawdzony i różnica była dość znaczna bo do najmocniejszego fabrycznego STF-a brakowało mu ponad 10 koni.

 

Myślę, że nawet jeśli producentowi trafi się do przymiarki najsłabszy egzemplarz z danego modelu/rocznika to zrobi on produkt, który poprawi charakterystykę czy osiągi, a nie odwrotnie. Poza tym często są testowane dwa czy więcej egzemplarzy danego modelu. Naprawdę nie jestem skłonny do takiego pedantyzmu jeśli chodzi o montaż samej końcówki wydechu zaznaczam markowego producenta do maszyny cywilnej. Całkiem odmiennie przedstawia się sprawa modyfikacji całego układu, czy też przystosowania motocykla na tor. Tu hamownia jest niezbędna. Ale w tym wątku nie o tym przypadku....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Kurcze, fajne te Fresco i jaki maja wybor!

 

 

Ano fajne i pięknie grają do tego nie rujnują kieszeni. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.