Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
krl

DUCATI 750 TT1

Polecane posty

zastanawia mnie jedynie to mokre sprzęgło, oryginalnie jest suchar z tłoczkiem w deklu

zawieszenia przód i tył od SS, koła i hamulce również.....

Jest to jedynie replika

 

po za tym jest super,

bardzo fajne moto chociaż faktycznie nasz rynek jeszcze nie dorósł do takich motocykli.

 

Jak by ktoś chciałmto jest do sprzedania niedrogo w Wa-wie 750s

można z niego coś podobnego wystrugać

post-243-1366037990,4875_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Śliczności...

Rama i wahacz( brakuje dolnego zastrzału) wygląda jak Ducati TT1 z 1985 roku Virginio Ferrari na którym zwyciężył we włoskiej motocyklowej Formule 1....

Wtedy różnie wyglądały sprzęgła, wczesne F1 miały mokre, późniejsze suche, podobnie w wyścigach...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Być może tak było, natomiast ja się z tym nie spotkałem przewalajac zdjęcia z epoki :lol:

ale również zauważyłem, że na deklu napisy DUCATI były czcionką GIUGARO.

Myślę, że w tym przypadku do budowy użyto po prostu nowszego silnika z lat 90 tak samo jak zawieszeń, hamulców itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silnik - starszy typ Pantahowy, popatrz na lewy dekiel ( inny altek) i gaźniki ( odwrócone)...wahacz od nowszych typów...

Mnie rama fascynuje, ponieważ tylko na jednym zdjęciu mam taką ( podobną) ramę...

Starszy typ TT1 nie miał zastrzałów obok główki ramy, miał prawie kąt ramy pod zbiornikiem ( a nie jak Ferrari Replica, szerzej rozstawione + blaszany zastrzał) + jeszcze parę drobiazgów...

 

Z tym, że kiedyś znalazłem gdzieś we włoskich ogłoszeniach firmę, która robiła ramę + nadwozie ala Ferrari Replica, sprzedawała to bez silnika i bez elektryki czyli sama rama + plastiki...

 

Pozdr. J-999

 

http://www.nydesmo.com/750_tt1_a.html

 

To co w zadupku wystaje na zdjęciach to górna część akumulatora, wtedy jeszcze musiały stać :-)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mmmmmm... :)

Piękny motocykl ! Też mam zdjęcia tego egzemplarza na kompie. :)

Marzy mi się, żeby kiedyś "wystrugać" coś w ten deseń. Ale szkoda na to tego starego SS-a. Za oryginalny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak by co to jest do wzięcia....

tel do właściciela 504558650 Andrzej

moto ma nowy napęd, paski, stalowe przewody, coś tam jeszcze ale nie pamiętam

jak ktoś zainteresowany to niech dzwoni i dopyta....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0
Jak by co to jest do wzięcia....

tel do właściciela 504558650 Andrzej

moto ma nowy napęd, paski, stalowe przewody, coś tam jeszcze ale nie pamiętam

jak ktoś zainteresowany to niech dzwoni i dopyta....

Dobrze kojarzę, że to Twój były moto :?: :)

 

Tak z czystej ciekawości, wiesz ile +/- Andrzej może za niego chcieć :?:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie był mój..., Andrzej to pisarz (starszy Pan) który kupił motocykl w Niemczech gdzie pracuje, ale mieszka w Wa-wie na saskiej kępie.

Motocykl zarejestrowany w Hamburgu i na takich blachach jeździ ma wazny TUV czy jak to się tam nazywa :shock:

W każdym razie jest możliwość oględzin i testu w Warszawie

myślę, że jak położysz 6000 to ci go sprzeda, a może i nawet za 5000?,

ale tego nie wiem

w każdym razie motocykl jest w jego posiadaniu od 3 lat,

kosztował prawie 2000 euro i w sumie doinwestował w kilka rzeczy.....

Moto w sumie jest fajne ale starszy Pan sobie z nim nie radzi i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie problemy z oponą z tyłu ( z przodu podejdzie od Cebeerek 900), regulatorem napięcia i zbyt bogatą mieszanką na wolnych....

ale może się mylę...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opony udało się kupić nowe z jakiegoś magazynu

Nowe znaczy nie używane ;)

, ale 160/60/16 to faktycznie problem bo już ich nie produkują ale rozwiązania tego problemu trzeba szukać

w zagranicznych forach clasycznych ducati

największy problem jest z regulacją webera, brakuje fachowców, wiedzy i doświadczenia w tym temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Firma Golden Tyre podobno wypuściła oponę do maxiskuterów, o odpowiednim rozmiarze, kwestia tylko, czy będzie dostępna w Polsce i za ile???

Ja mam Avon Azaro, ale było dużo problemów z montażem, może w końcu będzie lepsza opcja???

W Ryśkowym Paso Ltd jest nie jeżdżona Michelin, ale kiepsko wygląda...

Co do gaźników, sprawa niełatwa, można pokusić się o głośny full wydech + sportowy filterek, ale to też tylko półśrodek..ja narazie daję radę, a jak się bardziej zużyją, podobiera się dyszki z rozpylaczami i się zobaczy...

Czasem trafiają się oryginalne bebechy od Webera...

Co do regulatora napięcia mam chyba firmy Dyna, tylko w instrukcji montażu był błąd, kabelki miejscami pozamieniane, ale może to akurat tylko mój regler tak ma...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tym motocyklu regulator pracuje bez zarzutu, w sumie to wymaga regulacji webera.

Z tego co wiem to drugiego kompletnego z kolektorami ma w zapasie.

ale z tymi oponami to mu podpowiem tym bardziej, że co dwa tygodnie jest w Hamburgu więc sobie zwiezie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.