theodor 2 Napisano Październik 30, 2013 Chłodnica okazała się nienaprawialna, trzeba nowy rdzeń wykonać. Nie, nie będzie to showbike, wszystko co robię jest uwarunkowane technicznie, a przy okazji niech będzie estetyczne. Jak nie mogę być najszybszy, to chociaż ładny na torze. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Październik 30, 2013 (edytowany) Jak nie mogę być najszybszy, to chociaż ładny na torze. ;) Ładny to może być co najwyżej Twój motocykl :twisted: Edytowano Październik 30, 2013 przez musieli Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 30, 2013 Ładny to może być co najwyżej Twój motocykl :razz: bo my jednościom jesteśmy :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Groszek 8 Napisano Październik 30, 2013 A czym/jak czyściłeś kolektory? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 8, 2014 Udało się zdobyć takie urządzenie, poprzednik modelu Racing. W kolektory wydechowe są własnie wspawywane gniazda pod sondy szerokopasmowe i będzie pisana indywidualna mapa dla mojego silnika. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Marzec 9, 2014 Dobry wstęp do wyciskania z silnika kolejnych KM ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
motokofeina.pl 0 Napisano Marzec 9, 2014 Udało się zdobyć takie urządzenie, poprzednik modelu Racing. W kolektory wydechowe są własnie wspawywane gniazda pod sondy szerokopasmowe i będzie pisana indywidualna mapa dla mojego silnika. Stary ale jary RB3. Bedzie mozna w zaplonie pogrzebac :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 13, 2014 Zmiana koncepcji stylistycznej. Jak to ładnie ujął Morham, z bombowca robimy myśliwiec. Owiewki Radicala ida na handel, a przynajmniej w odstawkę. Mam nadzieję że sie uda skończyć przed pierwszą wizyta na torze. Oczywiście performance mechaniczny i elektroniczny trwa równolegle. :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamo 1 Napisano Marzec 18, 2014 W kolektory wydechowe są własnie wspawywane gniazda pod sondy szerokopasmowe i będzie pisana indywidualna mapa dla mojego silnika. Oddzielnie każdy cylinder ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Marzec 19, 2014 w wspólną rurę :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 19, 2014 He he, no inaczej nawet się nie da przy oryginalnym układzie. W 999 są zupełnie dwa niejako oddzielne układy wydechowe, nigdzie sie nie łączą nawet. Poza tym strojenie dla kazdego cylindra osobno ma większy sens. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamo 1 Napisano Marzec 19, 2014 Chodzilo mi o strojenie czy mapa będzie optymalizowana pod kątem kżadego z cylindów (inne parametry dla pionowego, inne dla poziomego)? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 19, 2014 tak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Marzec 19, 2014 Chodzilo mi o strojenie czy mapa będzie optymalizowana pod kątem kżadego z cylindów (inne parametry dla pionowego, inne dla poziomego)? Jedna mapa dla 2 cylindrów w 999/749 to największy błąd jaki można popełnić. Popatrz jak wygląda kolektor wydechowy :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamo 1 Napisano Marzec 19, 2014 Jedna mapa dla 2 cylindrów w 999/749 to największy błąd jaki można popełnić. Popatrz jak wygląda kolektor wydechowy :) Zgodzę sie jeżeli chodzi o stockowy kolektor, a co z aftermarketowymi? Czy generalnie strojąc ducati bierzesz poprawkę na cylinder pionowy/poziomy? Jak duże sa różnice w parametrach obu cylindrów? Czemu akurat rapid bike? PC nie obsługuje dwóch sond czy kaprys? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 19, 2014 Sprawa jest prosta, mam Rapidbike'a, a Motocofeina z Nadarzyna ma narzędzia do strojenia. Najlepsze rozwiązanie jakie w tej chwili jest do dyspozycji. Do pełnego układu jest inna mapa, ale jak to w praktyce wygląda odpowie tylko pomiar AFR osobny dla każdego cylindra. A poniżej nowe sprzęgło antyhoppingowe. Z mozliwością regulacji momentu hamującego wg preferencji kierowcy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xyntR 2 Napisano Marzec 20, 2014 To Twoje sprzęgło będzi mi się śniło teraz po nocach ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Marzec 20, 2014 A poniżej nowe sprzęgło antyhoppingowe. Z mozliwością regulacji momentu hamującego wg preferencji kierowcy. Tzn. jak? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 20, 2014 W tym antyhoppingu nie ma spider spring'a tylko zestaw 6 sprezyn. Majac zestaw sprezynek o roznej twardosci mozna dowolnie regulowac moment zadzialania antyhopa, a wiec i moment hamujacy. Taka wymiana zajmuje doslownie 2 minuty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Marzec 20, 2014 (edytowany) W tym antyhoppingu nie ma spider spring'a tylko zestaw 6 sprezyn. Majac zestaw sprezynek o roznej twardosci mozna dowolnie regulowac moment zadzialania antyhopa, a wiec i moment hamujacy. Taka wymiana zajmuje doslownie 2 minuty. Dziwne, zmieniajac na miekie sprezyny zmieniasz tez docisk w ''normalnym'' kierunku dzialania sprzegla. Mi to nie bardzo bangla. Normalnie, jak pisales mozna zmieniac/ zmniejszas ilosc sprezyn pod hub-em lub zmiejszajac wysokosc packa ale docisk zprezyn zostaje taki sam (wkladajac podkladki lub innej wysokosci szklanki - przyklad z race pack dla zx10r, ktory w swojej ex zastosowalem) by sprzeglo sie nie slizgalo przy ostrym przyspieszaniu. Nie bardzo cos tu lapie :roll: Czy piszesz o jakis innych sprezynach nie widocznych na zdjeciu, nie tych dociskajacych tarcze, tak? Edytowano Marzec 20, 2014 przez xxtreme Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 20, 2014 No tak, widoczne sa normalne sprezyny. Pod spodem sa takie mniejsze pelniace te role co spider spring. Potem wrzuce fote bez docisku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Marzec 20, 2014 O to teraz Boryna :wink: :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 20, 2014 O proszę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Marzec 20, 2014 No ciekawe rozwiazanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 25, 2014 Gniazda pod sondy wspawane. W przyszłym tygodniu strojenie motocykla. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach