Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
theodor

3x9=666

Polecane posty

Chłodnica okazała się nienaprawialna, trzeba nowy rdzeń wykonać.

 

Nie, nie będzie to showbike, wszystko co robię jest uwarunkowane technicznie, a przy okazji niech będzie estetyczne. Jak nie mogę być najszybszy, to chociaż ładny na torze. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak nie mogę być najszybszy, to chociaż ładny na torze. ;)

 

Ładny to może być co najwyżej Twój motocykl :twisted:

Edytowano przez musieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ładny to może być co najwyżej Twój motocykl :razz:

bo my jednościom jesteśmy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Udało się zdobyć takie urządzenie, poprzednik modelu Racing.

W kolektory wydechowe są własnie wspawywane gniazda pod sondy szerokopasmowe i będzie pisana indywidualna mapa dla mojego silnika.

post-86319-0-86537100-1394297279_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Udało się zdobyć takie urządzenie, poprzednik modelu Racing.

W kolektory wydechowe są własnie wspawywane gniazda pod sondy szerokopasmowe i będzie pisana indywidualna mapa dla mojego silnika.

Stary ale jary RB3. Bedzie mozna w zaplonie pogrzebac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmiana koncepcji stylistycznej.

Jak to ładnie ujął Morham, z bombowca robimy myśliwiec. Owiewki Radicala ida na handel, a przynajmniej w odstawkę.

Mam nadzieję że sie uda skończyć przed pierwszą wizyta na torze.

 

Oczywiście performance mechaniczny i elektroniczny trwa równolegle. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W kolektory wydechowe są własnie wspawywane gniazda pod sondy szerokopasmowe i będzie pisana indywidualna mapa dla mojego silnika.

Oddzielnie każdy cylinder ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

He he, no inaczej nawet się nie da przy oryginalnym układzie. W 999 są zupełnie dwa niejako oddzielne układy wydechowe, nigdzie sie nie łączą nawet. Poza tym strojenie dla kazdego cylindra osobno ma większy sens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzilo mi o strojenie czy mapa będzie optymalizowana pod kątem kżadego z cylindów (inne parametry dla pionowego, inne dla poziomego)?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Chodzilo mi o strojenie czy mapa będzie optymalizowana pod kątem kżadego z cylindów (inne parametry dla pionowego, inne dla poziomego)?  

Jedna mapa dla 2 cylindrów w 999/749 to największy błąd jaki można popełnić. Popatrz jak wygląda kolektor wydechowy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedna mapa dla 2 cylindrów w 999/749 to największy błąd jaki można popełnić. Popatrz jak wygląda kolektor wydechowy :)

Zgodzę sie jeżeli chodzi o stockowy kolektor, a co z aftermarketowymi? Czy generalnie strojąc ducati bierzesz poprawkę na cylinder pionowy/poziomy? Jak duże sa różnice w parametrach obu cylindrów?

 

Czemu akurat rapid bike? PC nie obsługuje dwóch sond czy kaprys?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest prosta, mam Rapidbike'a, a Motocofeina z Nadarzyna ma narzędzia do strojenia. Najlepsze rozwiązanie jakie w tej chwili jest do dyspozycji.

 

Do pełnego układu jest inna mapa, ale jak to w praktyce wygląda odpowie tylko pomiar AFR osobny dla każdego cylindra.

 

 

A poniżej nowe sprzęgło antyhoppingowe. Z mozliwością regulacji momentu hamującego wg preferencji kierowcy.

 

 

 

 

post-86319-0-40220800-1395262967_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To Twoje sprzęgło będzi mi się śniło teraz po nocach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

A poniżej nowe sprzęgło antyhoppingowe. Z mozliwością regulacji momentu hamującego wg preferencji kierowcy.

 Tzn. jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tym antyhoppingu nie ma spider spring'a tylko zestaw 6 sprezyn. Majac zestaw sprezynek o roznej twardosci mozna dowolnie regulowac moment zadzialania antyhopa, a wiec i moment hamujacy. Taka wymiana zajmuje doslownie 2 minuty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tym antyhoppingu nie ma spider spring'a tylko zestaw 6 sprezyn. Majac zestaw sprezynek o roznej twardosci mozna dowolnie regulowac moment zadzialania antyhopa, a wiec i moment hamujacy. Taka wymiana zajmuje doslownie 2 minuty.

Dziwne, zmieniajac na miekie sprezyny zmieniasz tez docisk w ''normalnym'' kierunku dzialania sprzegla. Mi to nie bardzo bangla.

Normalnie, jak pisales mozna zmieniac/ zmniejszas ilosc sprezyn pod hub-em lub zmiejszajac wysokosc packa ale docisk zprezyn zostaje taki sam (wkladajac podkladki lub innej wysokosci szklanki - przyklad z race pack dla zx10r, ktory w swojej ex zastosowalem) by sprzeglo sie nie slizgalo przy ostrym przyspieszaniu.

 

Nie bardzo cos tu lapie  :roll:

Czy piszesz o jakis innych sprezynach nie widocznych na zdjeciu, nie tych dociskajacych tarcze, tak?

Edytowano przez xxtreme

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak, widoczne sa normalne sprezyny. Pod spodem sa takie mniejsze pelniace te role co spider spring. Potem wrzuce fote bez docisku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gniazda pod sondy wspawane. W przyszłym tygodniu strojenie motocykla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.