cinek78 124 Napisano Marzec 25, 2017 masz starszy model silnika - może tego nie uściśliłem...U Ciebie jest jeden MAP-sensor, który nie odpowiada za balans przepustnic. Najnowsze silniki już mają 2 i tam będzie problem... Dla najnowszych jednostek jest to nie odpowiednie... ale też zadziała. Hipol będzie za gęsty - w zimne dni nie będziesz miał smarowania. Jeśli latasz tylko w ciepłych rejonach to pewnie się sprawdzi... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mrymek 0 Napisano Marzec 25, 2017 Dzięki za wiedzę, którą się dzielisz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wxm 4 Napisano Kwiecień 1, 2017 Odpada kategorycznie!!! - ten model jest sterowany podciśnieniowo , czyli MAP-sensory zwariują... To dla mnie relikt do gaźnikowców. Dla moto na szprycy nie nadaje się... Do olejarki używam full syntetyku 0W-60.... Ogarnia pełen zakres temperatur... Cinek masz scottoilera ? Czy inne rozwiązanie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Kwiecień 1, 2017 Nie - ja mam elektroniczne sterowanie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wxm 4 Napisano Kwiecień 2, 2017 Nie - ja mam elektroniczne sterowanie... Ale scott e system czy coś innego ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Kwiecień 2, 2017 Polska manufaktura ;-) http://www.motooiler.pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FLASH 6 Napisano Sierpień 17, 2017 Dołącze sie do tematuNajpierw zrobiłem, pużniej znalazłem tematU mnie wygląda to tak:Szczotka zrobiona ze szczotki do zamiatania, zbiorniczek ze złomu od hamulcy z jakiegoś samochodu. Troche mały ale starcza i tak na 3000 km. Olej leje pełny syntetyk silnikowy bo zpraktykowany mam w innych maszynach i nie zmienia tak gestości przy zmianie temperaturWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Sierpień 17, 2017 Doskonala robota! Brawo, mój puszcza w mniej niz sekunde, 2 krople raz na 1min 15s po kropli na o stronę lancucha... Sa wibracje, wiec one mają wpływ na dozowanie. Łańcuch czysty, jest mokry, nie kapie z niego, nie pryska na kolo i felge, jedynie przy malej zebatce sie brudzi... Ale totalnie bez obsługowy jest. Musisz u siebie znaleźć ten optymalny punkt wlasnie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Sierpień 17, 2017 Szczoteczka to chyba za dług nie przeżyje... I obawiam się o ten gumowy przewód przy kolektorze wydechowym (przedostatnia fota) - nie za blisko? Elektronikę zabezpiecz przed wilgocią...Montaż pod siedzeniem tego nie gwarantuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FLASH 6 Napisano Sierpień 17, 2017 Szczoteczka to chyba za dług nie przeżyje... I obawiam się o ten gumowy przewód przy kolektorze wydechowym (przedostatnia fota) - nie za blisko? Elektronikę zabezpiecz przed wilgocią...Montaż pod siedzeniem tego nie gwarantuje.Szczoteczka przejechała jakieś 8tys. I jest ok, wiadomo że nosi jakieś ślady użytkowania ale jest ok. toche ją podgiołem do góry aby ocierała sie o kolo lancuchowePrzewód gumowy jest nad łańcucgem i do kolektora ma jakieś 5cm także jak sie nie wyrzaża na desmoarmagedonie to jest ok. Vo do elektroniki się zgodze bo tak zrobiłem ale i tak na noce przykrywam całe moto a i tak w bieszczadach jak było 3 dni deszczu fo zamiąkł mi przycisk startera i sam zapalałTakże elektryki z promu kosmicznego nie będę komentował. Dzieki za cenne uwagiWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FLASH 6 Napisano Marzec 8, 2018 Dziś ósmy marca wiec pomyślałem o swojej <font color='red'>[desmo]</font>....Najpierw wysłałem żonę do spa aby nie dulczała a poźniej wziąłem się do pracy. A przy okazji poprawiłem umiejscowienie włącznikówWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Marzec 8, 2018 Moja, właśnie się doczekać nie może wyjazdu do spa... Tak więc JMG Motocykle szykuj tam zabiegi i kuracje :) bo być może w przyszłym tygodniu(jak aura pozwoli) przybywamy!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Marzec 8, 2018 Wszystko gotowe!!! czekam już w boksie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
harnas 1 Napisano Marzec 8, 2018 9 godzin temu, FLASH napisał: Dziś ósmy marca wiec pomyślałem o swojej <font color='red'>[desmo]</font>.... Najpierw wysłałem żonę do spa aby nie dulczała a poźniej wziąłem się do pracy. A przy okazji poprawiłem umiejscowienie włączników Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro gdzie taka mate żelową zakupiłeś?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FLASH 6 Napisano Marzec 8, 2018 gdzie taka mate żelową zakupiłeś??http://sklep.mwmoto.pl/pl/p/Mata-zelowa-Moto-Gel-rozmiar-35x25-cm-%2C-grubosc-1cm%2C-MG35251170/39Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kris3m 19 Napisano Marzec 9, 2018 A co jest na ostatnim zdjęciu, czyżby podgrzewany fotel ?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
FLASH 6 Napisano Marzec 10, 2018 Dnia 9.03.2018 o 07:47, kris3m napisał: A co jest na ostatnim zdjęciu, czyżby podgrzewany fotel ?? Wkładka żelowa eliminuje podgrzewanie kanapy, a co do włączników to dolny od świateł dziennych/przeciwmgłowych, a drugi powstał aby podłączyć awaryjne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Październik 15, 2018 Rozstałem się z MIVVem Suono, już na dobre, niestety szmelc rozlatuje się na nitach, nitonakrętkach... Szukałem jakiegoś solidnego wydechu, za rozsądną cenę, bez nadmiaru karbonu, najlepiej w stali nierdzewnej, marzył mi się termis, ten : Jednak cenowo mnie średnio interesował, a definitywnie wykluczył go kolektor, a w zasadzie sposób w jaki się on kończy w mojej mts. Wtedy rozpoczynałem poszukiwania mniejszego wydechu, który założę na adapter jaki wykonałem kiedyś na czas serwisu (naprawy) mivva, po jakimś czasie wybór padł na wydech polskiej produkcji, gdzie fabryka jest ok 30km od Wadowic, gdzie mieszkam... Dominator Co ciekawe, jest mimo iż jest mniejszy od Mivv'a, jest cichszy, ma przyjemniejsze brzmienie, jeżdżę bez stoperów i a od ok 100km/h już go i tak nie słyszę... Co nie oznacza że nie sieje terroru w okół siebie. ;) W sumie jestem z niego bardzo zadowolony, już 4000km nakręciłem na nim i trzyma się bardzo dobrze, wcześniej nic nie pisałem, ponieważ obawiałem się właśnie tego, że wydech na 800zł rozleci się w ciągu kilku tysi, a tymczasem 4tysie za mną o on nadal bez szwanku, gdzie Mivv miał już luźne nity... Tak wiec stosunek jakości do ceny, jest nie porównywalnie korzystniejszy, niż np. MIVV A wygląda to tak: 1 Redjasper zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Październik 16, 2018 Polak jednak potrafi ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kris3m 19 Napisano Październik 16, 2018 Mój sąsiad ma dwie Yamaszki 09 i 07 . 07 chodziła jak elektrowóz , wysłał wydech do polskiej firmy Edhaust i ..... efekt przeszedł moje oczekiwania wykonanie ok , brzmi tak że myślałem z początku że na Dukata zmienił ( dźwięk rasowej V2 ) no i cena - coś około 550 z przesyłką !! Potwierdza się że Polacy potrafią !!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Czerwiec 2, 2019 Modyfikacja sterowania zawieszeniem, czyli osławiony Ohlins Upgrade dla multistrady 1200 Od początku sezonu pojeździłem troszkę na starym mod. dziś rano zmieniłem SCU sterowania zawszeniem, operacja bardzo prosta i trwa do 1 godz. Po pierwszej jeździe, nasuwa się pytanie, dlaczego tak długo zwlekałem, ale byłem głupi. nie chodzi tu, że nie od początku sezonu skoro komp wyjąłem z pod choinki, ale o te lata kiedy to zjeżdżałem bez tej modyfikacji. To najważniejsze plusy + +moto mniej podatne na nurkowanie przy hamowaniu, z większych prędkości +nie buja się przy przyspieszaniu +prowadzi się zdecydowanie pewniej w zakrętach o na nierównościach +prawdopodobnie zaoszczędzę na częstotliwości wymiany uszczelniaczy lag ;) (do tej pory 3 w ciągu 25tysi km.) +moto obniżyło się delikatnie, pewniej stoję na ziemi siedząc na nim +nie muszę grzebać w ustawieniach by coś zmieniać, na czym i tak kompletnie się nie znałem, wiec tego nie robiłem i jeździłem na fabrycznych parametrach +staje się komfortowe kiedy trzeba, przy prędkościach 50kmh, ale natychmiast reaguje na manetkę i przyspieszanie najpoważniejszy minus - BRAK Polecam każdemu kto togo nie zrobił, a może, warto, wrażenia są naprawdę zdumiewające. 1 Redjasper zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach