linekr 0 Napisano Styczeń 12, 2014 Witajcie bracia i siostry. Zastanawiam się czy nie zrobić przelotowych wydechów. Chciałbym zrobić to sam, żeby się pobawić, ale nie wiem jak to zrobić. Ma ktoś pojęcie. Jakie są konsekwencje takiego kroku dla silnika. Może ktoś ma szczegółowe wytyczne??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blejz23 0 Napisano Styczeń 12, 2014 podpinam sie pod pytanie , mam wszystko seryjne , czy wyciagneicie dbkillerow zmusza do jakis modyfikacji ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adrian 0 Napisano Styczeń 12, 2014 bez kompa sie nie obejdzie.Trzeba przechamowac moto i ustawic sklad mieszanki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Styczeń 12, 2014 przeszukaj forum - masa tekstu poszła na ten temat - sam możesz jedynie mechaniczne tematy zrobić - reszta musi być poparta pomiarami AFR... Jeśli masz na myśli patroszenie ori wydechów to jest człowiek w Polsce który za przyzwoitą kasę robi to , ale późniejsze dogranie elektroniki po nowe "środowisko" pracy to już wyższa szkoła jazdy.. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
siman 0 Napisano Styczeń 12, 2014 Kiedyś miałem Honde VT 500 z przerobionymi (przelotowymi) wydechami, i nikt nie mógł mi wyregulować gaźników pod te wydechy, przy większych prędkościach motocykl przerywał a poziom pływaka w komorze pływakowej gaźnika był ustawiono dużo wyżej niż mówił manual. Przy ustawieniach fabrycznych , motocykl dławił się już poniżej 100 km/h. Ja bym się w takie rozwiązania już nie bawił. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
johnnyb88 0 Napisano Styczeń 12, 2014 http://docpoland.com/temat/13153-przeloty-i-nie-r%C3%B3wna-praca-silnika/?hl=przelot#entry195123 http://docpoland.com/temat/12576-filtr-kndolot-powiet-a-wtryskecu-powietrze-kontra-ciecz/?hl=przelot#entry185971 http://docpoland.com/temat/7840-wydechy-edhaust/?hl=przelot#entry144933 po przestudiowaniu wszytsko powinno być jasne :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Frencci 5 Napisano Styczeń 12, 2014 Sa magicy zajmujacy sie przerobkami a takze wiele przepisow w necie ale sama przerobka bez regulacji reszty to chyba pomylka. Kiedys to popelnilem w 998 ale motocykl stracil znaczne 'dół'. Szybko je sprzedalem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Styczeń 12, 2014 Kiedyś miałem Honde VT 500 z przerobionymi (przelotowymi) wydechami, i nikt nie mógł mi wyregulować gaźników pod te wydechy Pamiętam, jak kiedyś dawno temu w moim gaźnikowym XX-sie wymieniłem wydechy na dłubanie i filtr powietrza na K&Na - 3 albo 4 razy musiałem wyciągać gaźniki aby dojść do ładu z poziomami... A i tak nie było idealnie. Masakra. Nie polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość siwy Napisano Styczeń 12, 2014 Znam kogos, kto bez problemu doreguluje do otwartych wydechow. Ale niestety w Norymberdze. Inna sprawa jest maly sens takiej operacji, wynik w sumie nie adekwatny do calego "zachodu". Lepiej dobrac do motocykla ladnie grajace akcesorjne wydechy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
linekr 0 Napisano Styczeń 14, 2014 ok. dzięki Panowie, mam teraz pomroczność jasną w głowie i pewnie poszukam akcesoryjnych puszek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 14, 2014 Przypominam że akcesoryjny wydech również jest przelotowy i nadal wymaga ingerencji w ustawienia silnika by prawidłowo pracował. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Raxon 1 Napisano Styczeń 14, 2014 Właśnie chciałem to napisać. Mam dedykowane Remusy, po których założeniu nie było kalibracji. Co jakiś czas mam strzał w rurę a i dół obrotów jakiś taki.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
johnnyb88 0 Napisano Styczeń 14, 2014 Właśnie chciałem to napisać. Mam dedykowane Remusy, po których założeniu nie było kalibracji. Co jakiś czas mam strzał w rurę a i dół obrotów jakiś taki.... a jeździsz z db kilerami czy bez? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Raxon 1 Napisano Styczeń 14, 2014 Bez Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
johnnyb88 0 Napisano Styczeń 14, 2014 a jak masz założone db to tez są takie objawy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Raxon 1 Napisano Styczeń 14, 2014 Trudno mi powiedzieć bo nie posiadam ich w ogóle. Wiem tylko tyle, że występujące objawy są prawdopodobnie owocem nigdy (!) nie wykonanej regulacji przez poprzedniego właściciela.Moim skromnym zdaniem zabawa z wydechami=obowiązkowe korekty. W innym wypadku to karygodne zaniedbanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
siman 0 Napisano Styczeń 14, 2014 A co jak się kupi używane wydechy , bez filtra powietrza pod te wydechy ? Jest problem później regulacją ? Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
motokofeina.pl 0 Napisano Styczeń 14, 2014 A co jak się kupi używane wydechy , bez filtra powietrza pod te wydechy ? Jest problem później regulacją ? Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu Tapatalka Strojenie mieszanki paliwowo powietrznej wykonuje sie do komponentow zainstalowanych w motocyklu. Nie ma czegos takiego jak filtr powietrza dedykowany pod konkretny wydech. Mozesz miec filtr wysokoprzepustowy a wydech stock albo na odwrot - filtr stock a wydech aftermarket. Mozesz tez miec dowolna konfiguracje filtra aftermarket firmy A, B lub C i to samo z wydechem - dowolna firma. Do danej konfiguracji dolot/wydech stroi sie silnik. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
norbico 0 Napisano Marzec 6, 2014 wtrącę się - mam przelotowe carbony, po zakupie moto ( przyprowadzony z Itali ) pojechałem do servisu prosiłem o sprawdzenie co też ciekawego nabyłem , mechanik stwierdził że jest wszystko ok , szacunek dla mechanika bo wpuścił na warsztat i wyjaśnił co by było ja by moto było katowane , ale coś z mieszanką mu nie pasowało i zmienił ustawienia , wyjechałem z servisu i brak mocy , strzelanie w tłumik i zawrotka do servisu, wrócił do ustawień poprzednich i próba , wszystko jest ok moc i praca na 6. wynika z tego że poprzedni właściciel ustawił go pod przelotowe tłumiki , przy zakupie moto dostałem też orginalne tłumiki - inaczej się zachowuje na carbonach a inaczej na orginałach , więc zmiana tłumików napewno wymaga regulacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
markiz78 0 Napisano Maj 20, 2014 Witam Jak w temacie, pierwszy sezon na moto. Nabyłem Monstera 695, jest na wydechach termignoni bez db killerów i praktycznie przy każdym odpuszczaniu manetki z wyższych obrotów głośno strzela. Z tego co widzę zmienione są tylko puchy bo reszta układu jest fabryczna, filtr też. Czy to są normalne objawy? Silnik nie pracuje nie równo, na moje ucho i oko reszta jest ok oprócz tego strzelania.Powinienem zmienić filtr na K&N np? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Maj 20, 2014 Pytanie, jaki masz komputer. Sonda siedzi w kolektorze czy jest usunięta??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
markiz78 0 Napisano Maj 20, 2014 Sonda siedzi w kolektorze a jaki mam komputer to nie wiem Z tego co widzę to zmienione są tylko puszki na carbonowe termignoni. Dźwięk jest rewelacyjny, te strzały też mi generalnie nie przeszkadzają ale nie wiem czy to tak ma być. Jak sprawdzić jaki jest komputer? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Maj 21, 2014 Wrzuć fotki kompa, jest pod zbiornikiem przy akumulatorze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Maj 21, 2014 Nie chcę się mądralować, ale kiedyś mi się poluzowały śruby mocujące kolektor w poziomym cylindrze. Gratis dostałem takie strzały przy zamykaniu manetki, że aż wstyd było jeździć. Może zacząć sprawdzanie od spraw najbardziej prozaicznych ? ;) Darek, jako wyższy level experience może uznawać, że to właściciel już sprawdził ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klopsik 2 Napisano Maj 21, 2014 Hm może żeby nie otwierać nowego tematu to zapytam tutaj - Do zrobienia przelotowych tłumików czy ogólnie zmiany wydechów w S2R 800 wypadałoby pozbyć się katalizatora, który swoją drogą brzydko wygląda :) - moje pytanie - lepiej jest przerobić aktualny układ czy majstrować nowy? Czy ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć na co zwrócić uwagę lub ewentualnie ktoś możne zna kogoś kto się tym zajmuje? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach