GrzesiekP 1 Napisano Luty 23, 2015 Witam. Już jakiś czas temu kupiłem Ducata 1098 z 2008r ale dopiero wczoraj miałem pierwszą dłuższą przejażdżkę. Motorek jest super, jeździ się świetnie ale 2 razy zdarzyło się że silnik sam zgasnął. Pierwszy raz ok 3 min po odpaleniu jeszcze przed domem, a drugi raz gdy się zatrzymałem przed światłami na skrzyżowaniu i wrzuciłem luz. Motor w obu przypadkach od razu zapalił bez problemu ale trochę mnie to zastanawia. Ktoś z Was ma może pomysł w czym tkwi problem?? Dzięki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Luty 25, 2015 Do serwisu z nim. Przyczyn może być wiele, zła mapa, regulator napięcia, ciulate paliwo, etc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo999 0 Napisano Luty 25, 2015 Jaką masz wartość wolnych obrotów ? Przy schodzeniu z obrotów przy redukcji strzela w wydech ? Dobrze by było podpiąć pod kompa, może zapisało jakiś błąd. Nie wiem też, czy 1098 nie ma przypadkiem opcji odczytania błędu przez licznik , niech się wypowiedzą użytkownicy tego modelu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Luty 25, 2015 ... a może po prostu zatankuj świerzego paliwa? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Banita 0 Napisano Luty 25, 2015 Ma możliwość odczytu z licznika. Pod warunkiem, że błąd się pokaże -zaświeci się kontrolka. Co do strzelania -mi strzela, a jest wszystko dobrze ;) Jedź do serwisu. Jedyne co możesz sam zrobić to diagnostyka przez jpdiag. Choć niekoniecznie coś zobaczysz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GrzesiekP 1 Napisano Luty 25, 2015 Na liczniku żaden błąd nie wyskakuje, nie strzela też z wydechu. Może rzeczywiście problem tkwi w starym paliwie. Podjadę na dniach na serwis bo i tak mam do wymiany napęd. Zastanawiam się tylko czy zaufać serwisowi Liberty Motors na Łapuszańskiej czy od razu jechać do chłopaków z MotoManiax? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Luty 26, 2015 Wszystkie 1098 miały "wezwanie do serwisu" na wymianę mapy w ECU, właśnie ze względu na takie przypadki - nagłe gaśnięcie przy niskich prędkościach obrotowych. Podobnie jest w M695, w każdym z powyższych przypadków sprawdzamy u nas jaka jest mapa, i wiecie co? W 90% przypadków mapy nie są wymienione, mimo że motocykle bywały w aso, nie tylko polskich... Oczywiście wymiana mapy dotyczy tylko oryginalnego ECU, jeśli jest już Ducati Performance to nie ma tego problemu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Luty 26, 2015 Pierwsze to zresetuj TPS. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Luty 26, 2015 Czyli odwiedź serwis Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo999 0 Napisano Luty 26, 2015 Ma możliwość odczytu z licznika. Pod warunkiem, że błąd się pokaże -zaświeci się kontrolka. Co do strzelania -mi strzela, a jest wszystko dobrze ;) Jedź do serwisu. Jedyne co możesz sam zrobić to diagnostyka przez jpdiag. Choć niekoniecznie coś zobaczysz. Poczytaj w necie na temat strzałów w tłumik, wydech a zobaczysz, że nie jest wszystko dobrze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Banita 0 Napisano Luty 26, 2015 Czyli hamownia kłamie, serwis się nie zna, bo w necie jest napisane... ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Quartt 0 Napisano Luty 28, 2015 Skontaktuj się z DRY ( Borysem) z Desmosilesii, on rozgryzał własne 10 ki z podobnymi objawami Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Luty 28, 2015 10-tki Dry są u Artura w AP-moto. Byłem przy tym jak go odstawiał to nie wspominał ,coś o sprzegle mówił..... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Quartt 0 Napisano Luty 28, 2015 Franz, ten temat Suchy rozgryzał 2 lata temu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Quartt 0 Napisano Luty 28, 2015 Dla podpowiedzi: http://desmosilesia.pl/forum/viewtopic.php?t=1529 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Luty 28, 2015 Acha to nie wiedziałem ...... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GrzesiekP 1 Napisano Luty 28, 2015 Panowie nie byłem jeszcze na serwisie, ale właśnie wróciłem z kolejnej przejażdżki i nie obyło się bez kolejnej przygody. Na początku wszystko było spoko, moto raz zgasło na światłach i od razu odpaliło. Po paru kilometrach zatrzymałem się na parkingu i zgasiłem silnik. Po ok. 2 minutach zapaliłem silnik i moto zgasło po ok 5 sekundach. Kolejna próba odpalenia się już nie powiodła. Rozrusznik chwilę kręcił a potem rozłączał tak jakby brakowało prądu. Ale to nie koniec niespodzianek. Przy kolejnej próbie odpalenia zaświeciły się: żółta kontrolka od silnika i rezerwy paliwa. Z silnika zaczął się wydobywać dźwięk szybkiego cykania, tak jakby jakiś przekaźnik się cały czas szybko włączał i wyłączał, rozrusznik natomiast w ogóle nie kręcił. Ponowne włączenie stacyjki i to samo. A potem kompletna cisza... Tak jakby w ogóle nie było prądu. Nawet zegary się nie odpalały. NIC!!! Zadzwoniłem po Żonę żeby po mnie przyjechała autem. Podpiąłem moto na kable do samochodu i od razu zapalił jakby nigdy nic. Wróciłem pod dom, zgasiłem silnik i znowu odpaliłem bez problemu. Nie wiem kurna o co tu chodzi ale są niezłe jaja. :wtf: :wtf: :wtf: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Quartt 0 Napisano Luty 28, 2015 A odnosząc się do App Moto, to wczoraj miedzy innymi stal tam też moj S2r :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Badrian 0 Napisano Marzec 1, 2015 Może akumulator już do wymiany poprostu? Dobrze jak byś miał pożyczyć od kogoś jakiś sprawny i sprawdzić czy będzie tak samo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GrzesiekP 1 Napisano Marzec 1, 2015 Akumulator jest nowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Quartt 0 Napisano Marzec 1, 2015 Panowie nie byłem jeszcze na serwisie, ale właśnie wróciłem z kolejnej przejażdżki i nie obyło się bez kolejnej przygody. Na początku wszystko było spoko, moto raz zgasło na światłach i od razu odpaliło. Po paru kilometrach zatrzymałem się na parkingu i zgasiłem silnik. Po ok. 2 minutach zapaliłem silnik i moto zgasło po ok 5 sekundach. Kolejna próba odpalenia się już nie powiodła. Rozrusznik chwilę kręcił a potem rozłączał tak jakby brakowało prądu. Ale to nie koniec niespodzianek. Przy kolejnej próbie odpalenia zaświeciły się: żółta kontrolka od silnika i rezerwy paliwa. Z silnika zaczął się wydobywać dźwięk szybkiego cykania, tak jakby jakiś przekaźnik się cały czas szybko włączał i wyłączał, rozrusznik natomiast w ogóle nie kręcił. Ponowne włączenie stacyjki i to samo. A potem kompletna cisza... Tak jakby w ogóle nie było prądu. Nawet zegary się nie odpalały. NIC!!! Zadzwoniłem po Żonę żeby po mnie przyjechała autem. Podpiąłem moto na kable do samochodu i od razu zapalił jakby nigdy nic. Wróciłem pod dom, zgasiłem silnik i znowu odpaliłem bez problemu. Nie wiem kurna o co tu chodzi ale są niezłe jaja. :wtf: :wtf: :wtf: dałem Ci linka wyżej, czytałeś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GrzesiekP 1 Napisano Marzec 1, 2015 Tak, dzięki. Poczytałem ale i tak podjadę do serwisu bo potrzebuję opinii fachowca czy nie władowałem się na minę kupując ten moto. Dla odmiany dzisiaj pojeździłem ok. godzinki po mieście i wszystko było OK. Żadnych problemów:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Marzec 1, 2015 zacznij od wyczyszczenia klem ( w tym połączenia kabla masowego z nadwoziem/silnikiem) , Jak to nie przyniesie pozytywnego rezultatu, to aku do wymiany- masz oberwaną celę, która raz łączy , raz nie... Powodzenia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matekboss 25 Napisano Kwiecień 16, 2018 Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu bo mam podobny problem. W moim desmoquattro jakoś pod koniec tamtego sezonu jak było chłodniej silnik zaczął czasem gasnąć przy dojeżdżaniu do ronda/świateł. Sytuacja wyglądała tak że przy ruszaniu ostro spod świateł gdy dojeżdżałem do następnego żeby się zatrzymać silnik schodził z wysokich obrotów z zamknięta manetką i w momencie wysprzęglenia potrafił zgasnąć(czasami towarzyszy temu niewielkie kichnięcie), po tym odpala bez problemu. Silnik gaśnie tylko i wyłącznie w takiej sytuacji, gdy ruszę powoli spod świateł.i dochodzi do maks. 4-5 tys obrotów jest ok, wysprzęglam i silnik pracuje normalnie. Mocy nie stracił, pali elegancko na zimnym jak i na ciepłym, pełny serwis desmo 4 tys km temu. Posiadam przelot Termignoni z ECU DP i otwartym airboxem. Co może być przyczyną tego zjawiska ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Kwiecień 16, 2018 CO (AFR ) do regulacji - dochodzi do zubożenia mieszanki ( doładowanie dynamiczne.) Podnieść o 1-3% i będzie git. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach