Bejrut 0 Napisano Marzec 22, 2015 Witam. Chciałbym zamontować do 620 chłonicę oleju z S2R. Da radę? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Marzec 22, 2015 Da radę, pamiętaj tylko o zaworze kierunkowym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Byku 0 Napisano Marzec 29, 2015 Da radę, pamiętaj tylko o zaworze kierunkowym. Pisząc zawór kierunkowy, masz na myśli te łączenia miedzy przewodami a silnikiem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Marzec 30, 2015 Mam na myśli tą blaszkę po prawej, którą montujesz pod filtrem oleju. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Byku 0 Napisano Kwiecień 4, 2015 wwk, a co się stanie jak nie będzie tej części? Wiesz może gdzie te część można kupić? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
johnnyb88 0 Napisano Kwiecień 5, 2015 http://www.ducatimonsterforum.org/index.php?topic=22449.30 tu masz poradnik, jakbyś miał z czyms problem. nie wiem czy kupujesz używki czy nowe, jak coś to ściągnij manual parts np do monstera 1000 i sprawdz cenę wszystkich potrzebnych rzeczy u dealera. no albo szukaj częsci z rozbitych monsterów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Byku 0 Napisano Czerwiec 2, 2015 Dzięki johnny! już sobie zamówiłem i wszystko pięknie działa ;;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kkrzysiekk 1 Napisano Styczeń 22, 2017 Odkopuję Zanabyłem w bardzo dobrych pieniądzach chłodnicę oleju do M750 i M900. Z kompletem węży i podkładek, wraz z pokrywą zaworów przygotowaną do montażu chłodnicy. U mnie w monsterze jest już zamontowany zawór kierunkowy, co więcej, moja wersja ma podgrzewane komory w gaźniku. Moje pytanie, bo nie mam termometru, do ilu dobije stopni mi olej w upalne letnie dni? Czy to ma sens montować chłodnicę? Nie mam przymusu, najwyżej odsprzedam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zrywka 0 Napisano Styczeń 22, 2017 Jakby nie była ci potrzebna, to ja chętnie odkupię. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kucaty 0 Napisano Styczeń 23, 2017 Na dobrą sprawę mój 620 w upalny dzień w korku dochodzi do 121 i ni hu hu więcej. Ale jak ktoś sobie życzy to niech montuje chłodnicę :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kkrzysiekk 1 Napisano Styczeń 24, 2017 Na dobrą sprawę mój 620 w upalny dzień w korku dochodzi do 121 i ni hu hu więcej. Ale jak ktoś sobie życzy to niech montuje chłodnicę :) Dzięki kumplu. Właśnie nie mam termometru, więc nie mam jak sprawdzić. Korek- masz na myśli tempo parady ulicznej? :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kucaty 0 Napisano Styczeń 25, 2017 Dzięki kumplu. Właśnie nie mam termometru, więc nie mam jak sprawdzić. Korek- masz na myśli tempo parady ulicznej? :) Jakoś nie zczaiłem, że chodzi "o ten" termometr ^^" Mam na myśli filtrowanie między samochodami z przystaniem jak się zatka. Nigdy nie jechałem w paradzie więc nie mam porównania Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redjasper 53 Napisano Luty 6, 2017 Krzysiek zerknij na Facebooka do Dawid Czyż - właśnie wrzucił info, że chce sprzedać wężę itp. Odkopuję Zanabyłem w bardzo dobrych pieniądzach chłodnicę oleju do M750 i M900. Z kompletem węży i podkładek, wraz z pokrywą zaworów przygotowaną do montażu chłodnicy. U mnie w monsterze jest już zamontowany zawór kierunkowy, co więcej, moja wersja ma podgrzewane komory w gaźniku. Moje pytanie, bo nie mam termometru, do ilu dobije stopni mi olej w upalne letnie dni? Czy to ma sens montować chłodnicę? Nie mam przymusu, najwyżej odsprzedam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kkrzysiekk 1 Napisano Luty 6, 2017 @Redjasper: Ale ja właśnie mam chłodnicę ze wszystkim do montażu. I w sumie nie będzie i potrzebna :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wretched 0 Napisano Luty 6, 2017 A ma ktoś może info jakie temperatury oleju w wiatrołapach są na porządku dziennym a kiedy trzeba się zacząć martwić że ma już za gorąco ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 9, 2017 Granica bezpieczeństwa to 170-180*C Zresztą przegrzanie jest sygnalizowane zapaleniem napisu HOT w prawym wyświetlaczu zegarów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sacrosaint 2 Napisano Luty 9, 2017 mam inne pytanie, ale tez związane z temp.: czy do czujnika temp w pokrywie poziomego cylindra (coś takiego: https://home.kpn.nl/duran103/pics/wts05%20v4.pdf) można podłączyć jakieś zegary lub jakąś diodę ostrzegawczą? Ewentualnie jaki zestaw czujnik-wskaźnik temp. mógłbym założyć w m900? te wkręcane zamiast korka wlewu to się raczej do niczego nie nadają :) filtr siatkowy z czujnikiem z s2r itp. podejdzie? czy może jakiś trójnik przy wężach chłodnicy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 9, 2017 ale po co? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sacrosaint 2 Napisano Luty 9, 2017 Zresztą przegrzanie jest sygnalizowane zapaleniem napisu HOT w prawym wyświetlaczu zegarów po to (nie mam wyświetlacza na napis HOT) oraz aby móc odczytać aktualną temperaturę oleju. pytam z ciekawości :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach