Mrowa 0 Napisano Marzec 28, 2017 Witam, na dniach będę się zabierał do wymiany sprzęgiełka rozrusznika, ponieważ już praktycznie co chwilę zamiast kręcić słychać, że rozrusznik się ślizga... Mam pytanko czy ktoś to wykonywał samodzielnie? Chodzi mi bardziej o jakieś praktyczne porady czy zwrócić na coś szczególną uwagę, ponieważ poglądowo wiem co i jak :) i druga sprawa czy kupował ktoś same łożysko np, na ebayu albo czy jest opcja gdzieś w PL to dostać w przystępnej cenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kkrzysiekk 1 Napisano Marzec 28, 2017 Masz narzędzia? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mrowa 0 Napisano Marzec 28, 2017 Masz narzędzia? Narzędzia mam, chyba że potrzeba coś specjalistycznego, bo z tego co widziałem to chyba da radę zrobić wszystko w warunkach warsztatowych, ewentualnie dorobić ściągacz do pokrywy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matekboss 25 Napisano Marzec 28, 2017 W przystępnej cenie możesz dostać ori od KTM. Musisz jednak rozebrać i odwrócić wałeczki bo w KTM obraca się w przeciwną stronę, ale i tak gra warta świeczki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mrowa 0 Napisano Marzec 29, 2017 W przystępnej cenie możesz dostać ori od KTM. Musisz jednak rozebrać i odwrócić wałeczki bo w KTM obraca się w przeciwną stronę, ale i tak gra warta świeczki. No właśnie pisałem wczoraj do Ciebie na priv bo znalazłem gdzieś Twój post, czy orientujesz się dokładnie od jakiego KTM (LC4 ?) i z którego rocznika albo numer części? Znalazłem na necie do Ducati za 59 euro co chyba też jest spoko ceną ale jak do KTM byłaby np. połowa tego to pewnie, że lepiej się pobawić ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 29, 2017 Sugerowałbym zaznajomic sie na początek z wartością momentu dokręcania nakrętki koła zamachowego, a potem skonfrontować chęci z możliwościami ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mrowa 0 Napisano Marzec 29, 2017 Z tego co widziałem w manualu to 270 Nm, chyba że jestem w błędzie ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 30, 2017 tak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matekboss 25 Napisano Marzec 30, 2017 Numer katalogowy to 58440026000 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mrowa 0 Napisano Marzec 30, 2017 Ok super dzięks ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Student 0 Napisano Marzec 30, 2017 Panowie potrzebuje pomocy przy wymianie rozrusznika w Monsterku S4RS. jak sie do tego zabrac, jakies tutoriale lub cos podobnego ? Wyczytalem w manualu ze to kupa roboty ,i nie wiem od czego zaczac. Rozrusznik dzaila poprawnie ,ale wymiana konieczna bo pin zardzewial i przegnil ;( jezeli ktos ,cos dzikuje z gory. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 31, 2017 Większość manuali znam na pamięć, ale nie pamietam uwagi o kupie roboty ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Student 0 Napisano Marzec 31, 2017 Dla jednego moze byc kupa dla innego pierdniecie :mrgreen: A tak do rzeczy theodor , jak sie zabrac za to ? :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 1, 2017 Trzeba oprócz wiedzy mieć klucz dynamometryczny w wymaganym zakresie wskazań, ściągacz do pokrywy alternatora oraz blokadę koła zamachowego która pozwoli odkręcić a potem właściwie dokręcić nakrętkę. Jak ktoś myśli ze zrobi to przy pomocy klucza udarowego to niech nawet nie próbuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mrowa 0 Napisano Kwiecień 1, 2017 A blokada kosza sprzeglowego nie wystarczy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arecki 9 Napisano Kwiecień 1, 2017 Student, Do wymiany samego rozrusznika nie potrzeba demontować koła zamachowego jedynie zdjąć lewą pokrywę silnika (dwie śruby są w środku) a więc będziesz potrzebował jedynie ściągacz http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NzIyMDIwNQ==&t=ducati Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
picek 38 Napisano Kwiecień 2, 2017 Do rozrusznika nie, ale sprzęgło kierunkowe jest za kołem alternatora. Więc ściągnąć go trzeba i dopiero wtedy zobaczysz ile zł wyparuje. Ja musiałem kupić 3 rzeczy: koło alternatora, sprzęgło ( wałeczki) i ten pierścień pod te wałki. Ale to mi Maciej z Poznania robił. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Student 0 Napisano Kwiecień 2, 2017 Dżysas to sporo tego , a ja tylko rozrusznik chce wyjac :roll: Arecki dzięki za link do sciągacza Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Student 0 Napisano Kwiecień 26, 2017 Panowie chcailem sie jeszcze zapytac o czesc 2 mojego problemu , mianowicie o Strater. Problem taki ze pin do ktorego sie podlacza mase na rozruszniku ulegl korozji, przegniciu i odpadl :( :( Sam rozrusznik pracuje bez zarzutu , ale niestety nie wiem czy moge wymienic sam ten PIn czy caly rozrusznik? Gdzie szukac czesci (niestety w Larsson nie maja) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach