Beres 5 Napisano Wrzesień 7, 2018 Witam ponownie, Napiszcie prosze, jakie macie (jeśli macie) gmole w Mtsie 1260. Po "odbudowie" założyć chce i na ośki i na moto a w akcesoriach do Mts1260 nie ma. RB Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kris3m 19 Napisano Wrzesień 8, 2018 Ja mam od 1200s DVT i pasują idealnie plus halogeny . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kris3m 19 Napisano Wrzesień 8, 2018 dawidk 1978 ja mam spore odstępy między kufrem a tłumikiem i wahaczem , coś musisz mieć nie tak zamontowane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Beres 5 Napisano Wrzesień 8, 2018 2 godziny temu, kris3m napisał: Ja mam od 1200s DVT i pasują idealnie plus halogeny . Dzięki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dawidk1978 5 Napisano Wrzesień 9, 2018 Po zgłoszeniu do serwisu, okazało się, że jest akcja serwisowa na poprawienie tłumika względem prawego kufra. Byłem na serwisie w sprawie lewego kufra, który obciera o wachacz. Testy trwały trzy dni. Okazało się, że OBCIERA. Nie wierzyli oczywiście. Mój kolega też ma 1260 i też obciera. Zobaczcie u siebie. Gdyby nie odebrał moto z "zerowym" przebiegiem to myślałbym, że po wypadku. Powiem szczerze, że dostaję szału bo do końca sezonu wg mnie nie znajdą rozwiązania. To grubsza sprawa. Najtaniej wg. mnie przerobić kufer. Czekam na rozwiązanie od fabryki.... Licznik 8400.... pojeździłbym jeszcze. Kris3m jaką masz końcówkę VIN? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kris3m 19 Napisano Wrzesień 10, 2018 Ja mam wydech termika to mogę nawet całą rękę wsadzić ale rzeczywiście od strony wahacza mam przerwą do kufra przy dużym obciążeniu około 2mm, rys nie ma ale jest za mała.VIN 02873 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dawidk1978 5 Napisano Wrzesień 10, 2018 1 godzinę temu, kris3m napisał: Ja mam wydech termika to mogę nawet całą rękę wsadzić ale rzeczywiście od strony wahacza mam przerwą do kufra przy dużym obciążeniu około 2mm, rys nie ma ale jest za mała.VIN 02873 No właśnie, u mnie wyszło po Rumunii. Kufry załadowane i dosyć nierówne drogi.... Ja mam późniejszy VIN 4687 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kris3m 19 Napisano Wrzesień 11, 2018 Sprawdziłem dziś w serwisie dwa vin-y MTS 1260 i nie ma żadnej akcji serwisowej na tłumik. Patrząc na Twoje zdjęcia dawidk 1978 został on źle zamontowany np przy dokładaniu pakietu touring. Wystarczy poluzować obejmę i lekko skręcić w lewo ( wyprostować ) pozdr Kris Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dawidk1978 5 Napisano Wrzesień 11, 2018 Nic to niestety nie daje, wydech od wibracji wraca na miejsce. Tam jest takie wycięcie. Pomaga ręczne nagięcie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Asty 34 Napisano Wrzesień 11, 2018 Pytanie: czy kufry i system montażu owych, pozostał taki sam, jak w poprzedniej multi-1200 DVT? Czy jest inny? Bo zastanawia mnie skąd ta wkurzająca " przypadłość" obcierania. Może zmieniając długość wahacza "inżyniery" nie pomyśleli o kufrach-o ile te same zostały, co poprzednio-i dlatego obcierają? Czy to zwykła fuszerka i lenistwo składających nową multi 1260 jest?! Co sądzicie ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dawidk1978 5 Napisano Wrzesień 11, 2018 Asty masz rację, kufry i mocowanie jest to samo co w poprzedniej Multi. Pojeździli trochę po Italii a tam nikt nie zwrócił uwagi. Większość nawet nie zauważy. Wahacz dłuższy i obciera. Czekam na rozwiązanie z Ducati. Wg mnie najtaniej dla nich to zmienić obudowę kufra, dać wcięcie w tym miejscu na dwa cm. Ja już znam 3 motocykle z tą przypadłością.... 1 Asty zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Wrzesień 11, 2018 9 godzin temu, kris3m napisał: został on źle zamontowany np przy dokładaniu pakietu touring. Wystarczy poluzować obejmę i lekko skręcić w lewo ( wyprostować ) pozdr Kris Nie pomoże - przerobiłem już temat błędnego montażu. Na razie dostałem nową osłonę , ale jej nie montuje bo... powtórzy się to samo co z poprzednią. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kris3m 19 Napisano Wrzesień 11, 2018 Cholera , czyli lepiej zamontować wydech akcesoryjny, co do wahacza to nie jest to tylko obudowa kufra a elem. nośny - kufry nam wymienią ? :)) . Nie przetestowali pod obciążeniem ? W poprzedniej Multi nie zauważyłem tego problemu a też miałem pierwsze wydanie. 1 Asty zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dawidk1978 5 Napisano Wrzesień 14, 2018 ciągle czekam na odpowiedź inżynierów z Ducati, wahacz coraz bardziej porysowany. Ciekawe czy wymienią na gwarancji.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dawidk1978 5 Napisano Wrzesień 14, 2018 Co do tłumika pomaga wygięcie górnej rury w kierunku moto, poddaje się. U mnie już jest ok Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dagon_smith 7 Napisano Maj 9, 2019 (edytowany) Witam Odgrzeje trochę temat. Na dniach mam odbierać moją 1260s, mam pytanie czy przy odbiorze mam na coś zwrócić uwagę jeśli chodzi o montaż kufrów (bocznych i centralnego) i gmoli. Boczne są podobno montowane w fabryce bo to wersja Touring ale centralny i gmole już ma montować serwis Liberty Edytowano Maj 9, 2019 przez dagon_smith Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Asty 34 Napisano Maj 10, 2019 (edytowany) Najwięcej to kris3m, Cinek i dawidk 1978 i inni, co posiadają nową 1260S mogą napisać, ale pewnie już poczytałeś: sprawdź, jaki odstęp boczne kufry po założeniu mają od tłumika i wahacza, bo jak dojdzie obciążenie i pasażerka a odległość mała, to mogą obcierać. Jak na razie, to Bolonia nie widzi w tym problemu, chociaż w serwisach mają z tym do czynienia i swoje sposoby. Po 1-szym tysiącu naciąg łańcucha sprawdź koniecznie, co do montażu gmoli-pewnie tourotecha będę montowane, to kuknął bym, czy mniej więcej-podkreślam to słowo -odległości od prawej i lewej owiewki nie różnią się znacznie a jedynie minimalnie, chociaż zależeć to będzie od dokładności montażu owiewek(patrz zdjęcia-nowy motocykl z kartonu wypakowany i wyciągnij wnioski sam-na szczęście "niemój") Włosi uważają, że na naszych drogach po kilku tysiącach ułożą się same. Zwróć też uwagę przy wersji Turing, czy założą Ci przedłużenie, chlapacz, (w czarnym kolorze) przedniego błotnika(mi w 1200S Turing nie założyli ale dali na szczęście ) Warto to mieć założone, bo nie chlapie tak w deszczy na chłodnicę, itp. Posprawdzaj wypełnienia i owiewki, czy nie są gdzieś luźne-zwłaszcza te czarne plastiki, co przy wyświetlaczu symetrycznie są zamocowane -ja miałem pourywane zaczepy przy powyższych). Więcej nie pamiętam, powodzenia i pochwal się zdjęciami. P-z Edytowano Maj 10, 2019 przez Asty 1 dagon_smith zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dagon_smith 7 Napisano Maj 13, 2019 Dzięki za te uwagi, trochę mnie te zdjęcia zaniepokoiły:) mama nadzieje że w mojej będzie ok. Trochę się przeciąga odbiór bo od 2 tygodni czekają na pakiet urban, w piątek powiedzieli mi że włosi dopiero 21 maja go wyślą więc pewnie odbiorę go tylko z gmolami a kufer centralny i resztę pakietu dołożą jak przyjadę na przegląd po 1000 km. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Beres 5 Napisano Maj 18, 2019 (edytowany) Witam kolegów, Na rozpoczęciu sezonu w Płocku, byli dziś chłopaki z CERBOLu z Poznania z hamowanią. Więc sprawdziłem moją multi, w załączeniu wykresy. Jest mniej niż podaje fabryka, ale ja laik nie znam się, może się ktoś mądrzejszy wypowie? Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ustawiony był tryb Touring na pelną moc i pełne jej oddawanie. Edytowano Maj 18, 2019 przez Beres Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dagon_smith 7 Napisano Maj 18, 2019 A tryb touring to wtedy nie jest silnik na średnik ustawieniu? 3 godziny temu, Beres napisał: Witam kolegów, Na rozpoczęciu sezonu w Płocku, byli dziś chłopaki z CERBOLu z Poznania z hamowanią. Więc sprawdziłem moją multi, w załączeniu wykresy. Jest mniej niż podaje fabryka, ale ja laik nie znam się, może się ktoś mądrzejszy wypowie? Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ustawiony był tryb Touring na pelną moc i pełne jej oddawanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dagon_smith 7 Napisano Maj 18, 2019 Odebrałem w piątek w końcu w piątek moja nową Multi, co prawda bez połowy wyposażenie bo to dojedzie za około 2 tygodnie pewnie:) Co do kufrów to jak mi ją pierwszy raz przyprowadzili to wyglądało to tak samo jak na zdjęciu u Dawida powyżej, więc mówię że tak nie powinno być bo osłona obetrze tłumik, po obejrzeniu stwierdzili że mocowanie kufra jest źle zamontowane (prawe po lewej i odwrotnie) po zamianie jest już ok zdjęcie poniżej. 1 Asty zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Asty 34 Napisano Maj 18, 2019 Nie odpuszczaj bo sam będziesz musiał poprawiać. 8 godzin temu, Beres napisał: Witam kolegów, Na rozpoczęciu sezonu w Płocku, byli dziś chłopaki z CERBOLu z Poznania z hamowanią. Więc sprawdziłem moją multi, w załączeniu wykresy. Jest mniej niż podaje fabryka, ale ja laik nie znam się, może się ktoś mądrzejszy wypowie? Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ustawiony był tryb Touring na pelną moc i pełne jej oddawanie. Najwięcej to Cinek 78 na ten temat pewnikiem wie, szkoda, że nie w trybie sport a to, że mniej jak fabryka podaje, to oczywiste i to składnik wielu czynników. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Asty 34 Napisano Maj 18, 2019 5 godzin temu, dagon_smith napisał: Odebrałem w piątek w końcu w piątek moja nową Multi, co prawda bez połowy wyposażenie bo to dojedzie za około 2 tygodnie pewnie:) Co do kufrów to jak mi ją pierwszy raz przyprowadzili to wyglądało to tak samo jak na zdjęciu u Dawida powyżej, więc mówię że tak nie powinno być bo osłona obetrze tłumik, po obejrzeniu stwierdzili że mocowanie kufra jest źle zamontowane (prawe po lewej i odwrotnie) po zamianie jest już ok zdjęcie poniżej. A o którym mocowaniu piszesz? Pewnie o dolnym, tam gdzie gumowa nakładka, która wchodzi w otwór w dolnej części kufra. Da się to pomylić? Chyba nie, pewnie podkładki, dystanse podłożyli, może coś "wymodelowali". Moim zdaniem przyczyna leży w tym, że system mocowania kufrów pozostał taki sam, jak w 1200S a został wydłużony wahacz. O ile owiewki delikatne różnice mają, to się nie martw, same się ułożą po iluś tam przejechanych kilometrach. Niemniej wkurzające to czekanie na akcesoria, jednak pozostaje się cieszyć i jeździć, docierać. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dawidk1978 5 Napisano Maj 19, 2019 11 godzin temu, Asty napisał: A o którym mocowaniu piszesz? Pewnie o dolnym, tam gdzie gumowa nakładka, która wchodzi w otwór w dolnej części kufra. Da się to pomylić? Chyba nie, pewnie podkładki, dystanse podłożyli, może coś "wymodelowali". Moim zdaniem przyczyna leży w tym, że system mocowania kufrów pozostał taki sam, jak w 1200S a został wydłużony wahacz. O ile owiewki delikatne różnice mają, to się nie martw, same się ułożą po iluś tam przejechanych kilometrach. Niemniej wkurzające to czekanie na akcesoria, jednak pozostaje się cieszyć i jeździć, docierać. Pozdrawiam Pojeździj trochę. Kontroluj tą szczelinę. U mnie wymienili wahacz, plastiki. Dodali podkładki pod sety. Ducati dalej nie ma żadnego rozwiązania. Nabrali wody w usta. Zupełnie przy okazji założyłem full termi :) 1 Asty zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dagon_smith 7 Napisano Maj 19, 2019 (edytowany) 12 godzin temu, Asty napisał: A o którym mocowaniu piszesz? Pewnie o dolnym, tam gdzie gumowa nakładka, która wchodzi w otwór w dolnej części kufra. Da się to pomylić? Chyba nie, pewnie podkładki, dystanse podłożyli, może coś "wymodelowali". Moim zdaniem przyczyna leży w tym, że system mocowania kufrów pozostał taki sam, jak w 1200S a został wydłużony wahacz. O ile owiewki delikatne różnice mają, to się nie martw, same się ułożą po iluś tam przejechanych kilometrach. Niemniej wkurzające to czekanie na akcesoria, jednak pozostaje się cieszyć i jeździć, docierać. Pozdrawiam tak dziś na spokojnie to oglądam to nie da się tych mocowań pomylić więc ewidentnie jakaś ściema:) ale powiedzieli że jak się będzie coś dziać to będą to na gwarancji robić, będę ich za słowo trzymał:) Dawid i jak ten nowy wydech? dużo głośniejszy od seryjnego? Seryjny wydaje mi się bardzo głośny PS. Dziwna sprawa już mogę pisać normalnie posty ale ten z działu pochwal się nadal czeka na moderatora:) Edytowano Maj 19, 2019 przez dagon_smith Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach