Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
martini

Awaryjny silnik 950?

Polecane posty

Mechanik niestety nie był zbyt rozmowny, ale uchylił rąbka tajemnicy, mówiąc iż zatarł się silnik, niestety nie jest w stanie stwierdzić czy silnik padł z winy użytkownika, czy była to wadliwa sztuka tego motoru w tym egzemplarzu... Nie zdradził również szczegółów uszkodzeń, Moto jest na gwarancji producenta. 

IMG_20181003_161219.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może dlatego , że te silniki są niedogrzane ... W moim nie mogę dogrzać silnika powyżej 60 stopni , w serwisie powiedzieli , że tak ma być , bo duża chłodnica ble ble ...ale nie jestem przekonany . Według mnie termostat jest nie taki jaki powinien być . I nie wiem jak temu zaradzić ... Normalna temperatura pracy silnika powinna być tak 80 - 90 stopni , a nie 60 ...

Edytowano przez Jacek S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak temat nie dogrzania jest znany, niestety, OEM termostaty są do duszy... Wszyscy zmianiamy na akcesoryjne, ale już nie są dostępne, który później się otwiera, u mnie 82'C.

Radzę Ci zmienić termostat. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

We wro też podobny przypadek - panewka padła...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W mojej 950, przy jeździe miejskiej temperatura skacze w zakresie 80-100. W cieplejsze dni leci powyżej 100 i wtedy już chłodnica ma co robić. W takie dni jak dziś, przy temperaturach około 17-18 stponi i chillowej jeździe pozamiejskiej oscyluje przy 65-70 stopni.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem swiezym wlascicielem czerwone baby multi i strasznie mnei martwi ten termostat....

Czy macie Panowie namiary na aftermarketowy regulator ?

wole go wymienic jak moto nowe niz jak kolega powyzej musiec oddac maszyne do serwisu.

 

z gory dziekuje za linki albo nazwy i symbole to reszte namierze sam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temat znany w MTS 1200S a i w 1260S też. Jest na forum kolega Tomek G, który alternatywne termostaty ogarnia, napisz do niego, może jeszcze ma, rozlicza się w żabich skórkach :8_laughing: i warto wymienić, silnik dogrzany, itp.  Przejrzyj ten post :

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia ‎19‎.‎02‎.‎2019 o 23:27, marcinnowak77 napisał:

Jestem swiezym wlascicielem czerwone baby multi i strasznie mnei martwi ten termostat....

Czy macie Panowie namiary na aftermarketowy regulator ?

wole go wymienic jak moto nowe niz jak kolega powyzej musiec oddac maszyne do serwisu.

 

z gory dziekuje za linki albo nazwy i symbole to reszte namierze sam 

marcinnowak77 Gizzy sprzedaje swój "pomidorowy" patrz tutaj: https://docpoland.com/forums/topic/18672-temperatura-silnika-w-chłodniejsze-dni/?page=3  odpowiedź w/w i jak coś, to się skontaktuj, jeżeli jeszcze nie kupiłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich Forumowiczów! 

Chciałbym trochę odświeżyć wątek.

Zastanawiam się nad zakupem Multistrady 950s z 2019 roku i ciekawi mnie czy nadal występują takie problemy z silnikami jak w tym wątku. słyszałem, że jakaś partia silników z początkowej produkcji tego modelu miała jakąś wadę przy pompie oleju i stąd te zatarcia.  Ale chyba to już nie dotyczy motocykli z 2019 roku. Jak sądzicie i jakie macie w tym temacie doświadczenia? Z góry dziękuję za wszelkie porady. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.