Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
żuk

MotoGP 2019

Polecane posty

Ależ się tasują. Pierwszy wyścig i takie zaskoczenie. Mocne Ducati na czele. Ale też ciśnie ostro Suzuki, największa dla mnie niespodzianka. Dovizioso na prowadzeniu, Miller też ze swoim Ducati początkowo w czołówce ale mała awaria i mocno w dół.

Ciekawy sezon się zapowiada.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyścig był mega, mnie zasmucił smutny po wyścigu Petrux, tak się zawiesił, jakby urwał mu się kontakt z rzeczywistością...

Za 3 tygodnie Argentyna, tam Hondy były mocne, będzie trudno...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

4 teamy (Aprilia / Honda / KTM / Suzuki)  zlozyly protest przeciwko Ducati ze wzgledu na ich zdaniem nieregulaminowa aerodynamike GP19 - "tarcza" na przednim kole i spoiler pod wahaczem. Niby niezmienne i stale "aero body" dotyczy owiewki glownej i blotnika, wiec elementy Ducati sa w innych obszarach, ale zobaczymy...  Wstepnie protest oddalony, ale powyzsze ekipy zlozyly odwolanie. Decyzja ma byc przed Argentyna....

Forza Ducati, w koncu czas na "MISSION WINNOW" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie się wydaje, że wszelkie tego typu zabiegi powinny być zgłaszane grubo przed weekendem wyścigowym. Czy są? Wiadomo, że już wcześniej sędziowie mieli się przyjrzeć elementom stosowanym przez Ducati, ale potrzebny był oficjalny protest. Jeżeli ta informacja jest prawdziwa to na moje oko to kpina. Sport, którym decydują setne sekundy nie może się kierować tego typu wytycznymi. Są wątpliwości badamy temat przed a nie „nie możemy nic zrobić dopóki nikt się nie upomni”.
Pomijając; mamy ładny przedsmak tego co będzie dalej. Osobiście wydaje mnie się, że nieprzewidywalne są pozycje 2. i 3. Niestety nie wierzę, by ktoś był w stanie zagrozić Marquezowi na 1. A szkoda... Ducati jest mocne ale na mecie wczorajszego wyścigu ewidentnie było widać jak M93 schował się w tunelu 04. Gdyby meta była 30m dalej myślę, że podium inaczej by wyglądało.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co by było gdyby - to gdybanie - wygrał Dovi - M93 miał 22 okrążenia by wygrać a tego nie zrobił.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ano. Oby tylko legalność rozwiązania Ducati została potwierdzona przy okazji  rozpatrywania protestu.  

Raz, że punkty, a dwa zawsze lepiej jak w trakcie sezonu konkurencja musi nadrabiać zaległości we wdrażaniu innowacyjnych patentów, a nie odwrotnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, klekot999 napisał:

Wyścig był mega, mnie zasmucił smutny po wyścigu Petrux, tak się zawiesił, jakby urwał mu się kontakt z rzeczywistością...

Za 3 tygodnie Argentyna, tam Hondy były mocne, będzie trudno...

Taaak Danilo wyglądał jakby zawiódł w decydującym o mistrzostwie momencie... a przecież ten sezon może być na prawdę dobry w jego wykonaniu. Patrząc na to jak się prezentował, testy przed sezonem i przez te kilka dni w Katarze - jest nadzieja że namiesza trochę w czołówce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a tak z innej beczki - kiedyś można było pooglądać i poczytać na temat budowy i parametrów motocykli GP szczególnie ciekawe były dla mnie GP500 i potem pierwsze czterosuwy.

Dzisiaj nigdzie nie umie znaleźć żadnych rzetelnych danych nawet w jakie systemy elektroniczne (pomijam wtrysk,zapłon..) wyposażone są obecne maszyny Moto GP. Niestety te same problemy widzę w mojej obecnej wiedzy w MŚ SB. Kiedyś żadna tajemnica jak działał wtrysk wody do układu wydechowego w motocyklu Doohana, ażeby modelować zjawiska falowe, a dzisiaj nawet nie wiem ile koni mają obecne maszyny GP, SB...   Źle mi się to ogląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie chce zdradzać konkurencji danych motocykli jest to na wagę wygranej nadal wszelkie klasy wyścigów motocykli w mistrzostwach świata ogląda się świetnie a już moto3 znakomicie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamieszania wokół Ducati ciąg dalszy. Inżynierowie F1 podważają nawet słuszność stosowania tego typu rozwiązań (spojler przy wahaczu). 

Słabiutko, że na takim poziomie zaawansowania motocykli i w ogóle stosowanego sprzętu przepisy są tak niedoprecyzowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz glowna rozgrywka toczy sie w ramach udowodnienia, czy ten spojlerek generuje 'downforce' - co jest niby zakazane, czy tez jak twierdzi Ducati sluzy jedynie chlodzeniu opony i oslanianiu jej od wody /zanieczyszczen. Gigi broni sie przed badaniami w tunelu aero, twierdzac, ze juz dane z telemetrii moga pokazac, ze opona w tym rozwiazaniu jest chlodniejsza, z tym ze to nie przeczy, ze byc moze dzieki generowanej lepszej przyczepnosci opona mniej sie slizga i stad jej nizsza temperatura...

Zaczely sie gierki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.