Jump to content

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Sign in to follow this  
Azzazello

Panigale V4S

Recommended Posts

Cześć

Właśnie zamówiłem Panigale V4S i chciałem się zapytać czego się po nim spodziewać? Przesiadam się z Diavela (chciałem spróbować Superbike zanim będę na to za stary i zostanie mi tylko chopper i kurtka z frędzlami). 

 

Jak prowadzenie, osiągi? - duża różnica w stosunku do Diavela? Zmiecie mnie z siodła? 

Na co zwracać uwagę, jak awaryjność?

Z góry dzięki za sugestie i porady

 

pozdrawiam

Azzazello

Share this post


Link to post
Share on other sites

W takim razie czeka cię raczej miła niespodzianka, ale swoją drogą zazdroszczę polotu że możesz obudzić się rano z pomysłem kupienia przecinaka za 100 kafli i nawet się nim nie przejechać :8_laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diavel & V4 = dwa inne światy.  Niby jaką odpowiedz chcesz usłyszeć , skoro nawet tym ostatnim prawie nikt nie jeździł...

Kupiłeś mega sportowy model. W mojej ocenie do jeżdżenia po ulicach bez sensu, ale ... kto bogatemu zabroni :8_laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po ulicach, jak po ulicach - bardziej krótki wypad rano na kawę na molo w Sopocie i po południu z powrotem do Warszawy. :) 
 

Ale masz sporo racji - torowiec ze mnie żaden. Byłem kilka razy na torach i nie byłem w tym najlepszy. A trochę za stary jestem na dogłębną naukę.  Sukcesów w tym obszarze raczej nie osiągnę.
 

Lubię szybką jazdę a w Diavelu jest to mało komfortowe ze względu na pozycję kierowcy i brak owiewki.

Poza tym Panigale strasznie mi się podoba wizualnie. Myślałem o BMW S1000RR, Aprilli RSV4 czy nawet nowej Suzuki Hayabusie - ale jednak Ducati to Ducati.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...i tak niech zostanie. Kupujemy sercem i oczami. Rano jak będziesz wchodził do garażu, to już na sam widok masz mieć banana na gębie, a później doznania maja tylko wzrastać!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale masz sporo racji - torowiec ze mnie żaden. Byłem kilka razy na torach i nie byłem w tym najlepszy. A trochę za stary jestem na dogłębną naukę.  Sukcesów w tym obszarze raczej nie osiągnę.
 
Lubię szybką jazdę a w Diavelu jest to mało komfortowe ze względu na pozycję kierowcy i brak owiewki.

Po pierwsze - gratki, bo moto zajebiste z wyglądu, postawić w salonie i miziać co rano ;-)

Po drugie - tory: tu nie chodzi o to, abyś tam ćwicząc został drugim Rossim, ale o to, abyś pewniej czuł się na moto, obojętnie, czy Diavelu, Pani, kredensie, czy GiejeSie. Sukces to zauważalny sam dla siebie progres, a nie za wszelką cenę miejsce na pudle ;-). Ścigaj się sam ze sobą, bo robisz to dla frajdy. Sorki za truizmy, ale nie ma zbyt dużego wieku do tego, aby miarę regularnie ćwiczyć na torach. Dopóki możesz się złożyć... Kris59 coś może o tym powiedzieć ;-).

Po trzecie - ...jak Diavel ma niewygodna pozycje do jazdy szybko na kawę na Monciak i nazad do Wawy, to sam nie wiem co powiedzieć o Pani? Skoro za stary jesteś na dogłębną naukę na torach, to czy Twój kręgosłup wytrzymie pozycję embrionalną na A2/A1 od stacji do stacji benzynowej :haha ;-)?

Po czwarte - podobnie do Ciebie kupiłem MTS, czyli bez wsiadania, macania, jazdy testowej itp. itd., ...ZAJEBIŚCIE mi się podobała i tyle. Macałem konkurencję S1000XR i wziąłem swoją Włoszczyznę w ciemno, więc zdecydowanie rozumiem takie podejście. Sercem i oczami, jak napisał Cinek.

Po piąte - banana na gębie za każdym razem!

Wysłane z pośrodku niczego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dyskusja po fakcie jest jałowa - podobał ci się kupiłeś inne sprawy nie są ważne.

Nie ma ludzi za starych na jazdy po torze czy raczej szkoleni,  jeżeli jeszcze dajesz radę w rożnych sytuacjach codziennych to jesteś w idealnej kondycji

Zapisz się na Californie .... zobaczysz jakie to łatwe

https://superbikeschool.pl/

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, gizzy napisał:

Po trzecie - ...jak Diavel ma niewygodna pozycje do jazdy szybko na kawę na Monciak i nazad do Wawy, to sam nie wiem co powiedzieć o Pani? Skoro za stary jesteś na dogłębną naukę na torach, to czy Twój kręgosłup wytrzymie pozycję embrionalną na A2/A1 od stacji do stacji benzynowej

Diavel ma świetną pozycję do 140 km/h. Powyżej jak się kładę (a nie mam owiewki) to mi łeb chce od szyi oderwać :). Powyżej 250km/h jestem w stanie jechać raptem pare minut 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Diavel ma świetną pozycję do 140 km/h. Powyżej jak się kładę (a nie mam owiewki) to mi łeb chce od szyi oderwać :). Powyżej 250km/h jestem w stanie jechać raptem pare minut 
Na Pani też to będzie parę minut ;-), jak pisałem wcześniej - od stacji do stacji ;-).

W 2018 jak jechałem na wakacje to na autostradzie w DE nasz rodak wracający na Wyspy na jakimś ryżopędzie na brytyjskich blachach na odcinku ok 350km trzy razy wyprzedził naszą puszkę. Musiał ciąć grubo +200, bo puszka miała 180, a obok tylko był śśśświiiiiiiist ;-)

Wysłane z pośrodku niczego

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 21.02.2021 o 15:35, gizzy napisał:

Na Pani też to będzie parę minut ;-), jak pisałem wcześniej - od stacji do stacji ;-).

W 2018 jak jechałem na wakacje to na autostradzie w DE nasz rodak wracający na Wyspy na jakimś ryżopędzie na brytyjskich blachach na odcinku ok 350km trzy razy wyprzedził naszą puszkę. Musiał ciąć grubo +200, bo puszka miała 180, a obok tylko był śśśświiiiiiiist ;-)

Wysłane z pośrodku niczego
 

Diavelu kasku dużo robi - i ta mała śmieszna owiewka. Oczywiście do pełnego momentu

Azzazello - jak mam chwilę to co roku staram się przynajmniej raz zrobić Californie - kilka razy bylem w rożnych konfiguracjach. Po zmianie motocykla fajna sprawa - jak to samo można zrobić inaczej

Edited by miki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 22.02.2021 o 22:10, miki napisał:

jak mam chwilę to co roku staram się przynajmniej raz zrobić Californie - kilka razy bylem w rożnych konfiguracjach. Po zmianie motocykla fajna sprawa - jak to samo można zrobić inaczej

A macie porównanie do szkoleń Duszana? Mam dylemat czy w tym roku zrobić szkolenie CSS czy Duszana właśnie.

PS. Sorry za offtop.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 9.03.2021 o 22:11, The Engineer napisał:

A macie porównanie do szkoleń Duszana? Mam dylemat czy w tym roku zrobić szkolenie CSS czy Duszana właśnie.

PS. Sorry za offtop.

Bylem na obu - i nie wielu innych.

Powiem w prost nie da się porównać. Duszan to raczej takie podszlifowanie w ramach rozprostowania kości na początku sezonu. CSS to szkoła i szkolenie które przewraca ci wiele w głowie. Szczególnie jeżeli jesteś na początku tej drogi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.