Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
grisza

Wymiana paskow w 749

Polecane posty

Doszły zamówione paski do S4 i S4R.W tym tygodniu zabieram się do wymiany. Czy powinienem zwrócić na coś szczególną uwagę , czy wszystko przebiega jak w 749?

 

Ja również wymieniam w tym tygodniu paski w Sport Classicu, zamówiłem je w Bielsku, dotarły na następny dzień do domku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A na nowych było ustawione na inbus 5mm

 

 

Gdzieś czytałem, że jeden cylinder ustawia się na imbus 5mm a drugi na 6mm... ostatnio sprawdzałem sobie z ciekawości co w paskach piszczy i też jest luźniej ... po przebiegu hmm 6 tysięcy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No a u mnie motocykl z 2007 a przebieg był przed wymianą niecałe 4000 i napięcie wynosiło 65 HZ dla każdego cylindra :o latały jak stare k...... To był ostatni dzwonek :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w RSie po 10000km pasek na cylindrze V 55Hz na H 65Hz, trzeba kontrolować wczesniej jednak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sami widzicie, co się dzieje z tymi paskami, dodam jeszcze, że jak pytałem o limit napięcia pasków do którego można spokojnie jeździć, to bezwzględnie należy je wymienić, gdy masz 60 Hz. Co by nie mówić, to napięcie paska, nawet jak piszą wczesniej koledzy spada o około 40 %, to nie jest mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No a u mnie motocykl z 2007 a przebieg był przed wymianą niecałe 4000 i napięcie wynosiło 65 HZ dla każdego cylindra :o latały jak stare k...... To był ostatni dzwonek :o

 

 

Dla 1098 minimalny naciąg jaki podaje instrukcja serwisowa to 70 Hz - dobrze że wymieniłeś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No a u mnie motocykl z 2007 a przebieg był przed wymianą niecałe 4000 i napięcie wynosiło 65 HZ dla każdego cylindra :o latały jak stare k...... To był ostatni dzwonek :o

 

 

Dla 1098 minimalny naciąg jaki podaje instrukcja serwisowa to 70 Hz - dobrze że wymieniłeś :)

czy dobrze wnoskuję - po napięciu pasków po wymianie i ew. sprawdzeniu po np. 2 godzinach pracy nie mozna juz "dociągać" pasków??? chodzi mi o to że np. jak paski sa przewidziane na np. 10 tysi a po 6 tysiach mam 50 Hz to co ??? moge dociągnąć do wymaganych 110Hz czy wymienic na nowe??? pytam , bo wywnoskowałem z tekstu, że są do wymiany mimo przebiegu jesli napęcie spadło poniżej min. , a producent podaje inaczej - wg. przebiegu w km??? i... już sam nie wiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowe paski nastawiamy na 110 Hz. Używane na 90 Hz. Wymiana po 24 000 albo 2 sezonach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno pytanie ; gdzie znajdę dane dla duczek co do naciągów pasków ??? pytam bo nabyłem profesjonalny tester do pasków , a nie posiadam danych... na chwilę obecna potrzebuje dla dwóch modeli: MTS 1200 i dla monsterka 696 -czyli swoich prywatnych ,żeby sobie przetestować :D ktoś podpowie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jeszcze jedno pytanie ; gdzie znajdę dane dla duczek co do naciągów pasków ??? pytam bo nabyłem profesjonalny tester do pasków , a nie posiadam danych...

 

Może jest jakaś baza , na pewno w serwisówkach znajdziesz . A czemu by nie stworzyć własnej bazy danych ? Tyle razy się temat powtarza . Jeżeli napięcie spada poniżej minimalnego bezwzględnie należy paski wymienić !

748/916/996 napięcie 110 Hz + - 5%

Poniżej Hipcio 1100

post-392-1366038515,935_thumb.jpg

post-392-1366038515,9999_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Może przydałby się dział Zrób To Sam ???. Wiem, że właściciele serwisów zachwyceni nie będą, ale podejrzewam też, ze mogą stracić co najwyżej 2 może 3 % klientów w tym kraju.

 

Wręcz może być odwrotnie, może to zwiększyć liczbę klientów, ale już nie na serwis tylko niestety na naprawę :mrgreen:

 

Można spać spokojnie :) My nie mamy problemu z klientami mimo baaardzo pokaźnego działu na forum mitsumaniaków.

Sami sie udzielamy tam i doradzamy a i tak wiekszość tematów kończy się na "eee, to ja przyjade".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

he he - jaki świat jest mały!!!!

działu na forum mitsumaniaków.

 

jmgmotocykle - mitsu outek II 2.2 - pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Szukałem programu o którym mowa w tym wątku "Courroies" niestety nie mogę go nigdzie znaleść w internecie. A linki zawarte w temacie są nieaktualne. Moglibyścię się Panowie podzielić tym programem ?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

EDIT:
Już dziękuję za pomoc.Znalazłem. Może komuś się przyda jeszcze link poniżej.

http://jpdiag.akress.com/

Edytowano przez dydek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Szukałem programu o którym mowa w tym wątku "Courroies" niestety nie mogę go nigdzie znaleść w internecie. A linki zawarte w temacie są nieaktualne. Moglibyścię się Panowie podzielić tym programem ?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

EDIT:

Już dziękuję za pomoc.Znalazłem. Może komuś się przyda jeszcze link poniżej.

http://jpdiag.akress.com/

 

Wielkie dzięki  :razz:  Naszukałem się tego w największych czeluściach internetu i same zdechłe linki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.