Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
xxtreme

1098s

Polecane posty

Dobra, przejdzmy dalej do modyfikacji :D

 

Po sezonie oczywiscie przyszla zima wiec poza nowymi kolami do wymiany poszedl lancuch z zebatkami. Oczywiscie 520.

Ten orginalny jakis .....taki malo wytrzymaly. O-ringi czy tam x-ringi bo nie wiem co bylo orginalne zaczely wypadac po 2 tysiacach mil :? Naciaganie tez dosyc czeste a oczywiscie smarowalem tak jak nalezy.

post-365-1366035996,7802_thumb.jpg

 

Dalej w ruch poszlo sprzeglo. Oczywiscie Rizoma bylo piekne ale na tor potrzebowalem czegos bardziej praktycznego a nie pieknego. Padlo na slippery clutch JHP. Troche dziwnie sie z nim jezdzi ale musze sie przyzwyczaic. Wazne, ze na torze nie bede musial myslec o przygazowkach przy redukcji a zajac sie innymi aspektami techniki jazdy 8-)

post-365-1366035998,0621_thumb.jpg

 

By sie mniej 4 litery slizgaly i bylo troche wygodniej doszlo siedzenie DP performance.

post-365-1366035999,3287_thumb.jpg

 

No i wszech obecne czesci karbonowe. Tylko nakladki dolozyly kilka gramow :lol:

post-365-1366036000,3984_thumb.jpg

 

Jeszcze klamki, ''nie lamiace '' sie, niby ;)

post-365-1366036001,6812_thumb.jpg

 

CDN :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No JHP porządna firma..., ale jak Ci się uda zamailuj do firmy Penske odnośnie zawieszeń, nieraz coś co jest dobre ma inną nazwę niż Ohlins...

Darek- to tzw "zwykłe" Ohlinsy..., oj coś czuję, że bez kupna choćby ramy z półkami od 1098 R się nie obejdzie, bo Kolega pewnie niesamowite czasy już kręci :clap: :thumbup: , kurde chciałbym kiedyś kibicować Polakowi na Ducati... Forza XXtreme!!!!!!

Pozdr. J-999

 

 

Ja tam wcale taki szybki nie jestem. To tylko zabawa i 1098s mam dopiero jeden sezon. Wiec ciagle sie go ucze mimo przejechania na nim 8 tys.mil.

Nie, nie.... nie wszystko na torze :lol:

Mysle, ze koniec tego sezonu powinien byc dobry bo mam juz zaplacone miejscowki na 8 TD jeszcze przed latem. A to dopiero bedzie polowa sezonu.

Licze, ze ok 15 torow(TD) powinienem zaliczyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0
Słyszałem, że ktoś miał problem ze zmianą opony, bo w jakiejś pipdówie bali się tykać takie koło... kowale to zmieniali, czy kto :?: :lol:

 

Kowalem raczej nie jestem, ale jak pierwszy raz miałem zmieniać oponę na carbonie, to najpierw szybciutko wysmarowałem maila do Dymag-a w UK co by mi szepnęli 2 słowa w temacie. Mimo, że powiedzieli co by się nie cackać to miałem pełne gacie widząc jak fela robi się "kwadratowa" na maszynie.

 

Więc się tutaj Boa nie wymandrzaj :twisted:

Eeee no musieli, troszkę naditerpretujesz... właśnie tym się różnisz od owych kowali, że zadzwoniłeś, napisałeś, popytałeś doświadczonych i zabrałeś się do rzeczy.

Rzeczeni "kowale" (no może deko za ostro pojechałem- przepraszam, jeśli to czyta ów pan :P ) po prostu odmówili zmiany gum.

 

Ale spoko, nie o tym temat.

 

A w temacie: czyli wychodzi na to, że pomimo iż taka felga na maszynie strasznie się gnie i wykręca, to jednak jest mega wytrzymała- tak :?:

Mam nadzieję, że na drodze nie robi się "kwadratowa" :o :?: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[Rzeczeni "kowale" (no może deko za ostro pojechałem- przepraszam, jeśli to czyta ów pan :P ) po prostu odmówili zmiany gum.

 

I chwała im za to. Jak sie czegos nie umie to się tego nie robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

XXtrem proponuję także, zestaw zębatek DP 5 i 6 biegu, oraz zestaw Ducati SprocketCarrier jakiekś fajnej firmy..., do tego Nemesis z wydechami Termignioni Only Race...Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XXtrem proponuję także, zestaw zębatek DP 5 i 6 biegu, oraz zestaw Ducati SprocketCarrier jakiekś fajnej firmy..., do tego Nemesis z wydechami Termignioni Only Race...Pozdr. J-999

 

Zobacz we wczesniejszym poscie. Zebatki z lancuchem juz mam i to dobre. Kilka zebatek do szybkiej wymiany, na testy, tez :D Lepszy ECU ....moze.

Co do silnika.... nie bardzo chce grzebac w silniku i skrzyni biegow. Juz to robilem w jednym japonczyku i wiem jak to sie konczy. Chce tez tym jezdzic po drogach (czasami) i po 3 latach eksploatacji, sprzedac z zamiarem kupna 1198s. Chociaz mysle o R. Tylko co ja zrobie z tymi wszystkimi czesciami jak wezme R-ke? Dlatego pasuje mi kupic 1198s, wywalic wszystko standartowe i zamontowac to co mam teraz w 1098s.

Moze ktos wie czy full system od 1098s bedzie pasowal do 1198s. Bo jeszcze o tym nie myslalem.

 

A... jakie zle/dobre doswiadczenie we wzmacnianiu silnika.....to taki ''off top'' ponizej: :lol:

post-365-1366036003,3243_thumb.jpg

post-365-1366036003,3779_thumb.jpg

post-365-1366036003,4459_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nemesis powinien dać radę...jeszcze znalazłem taką firmę Mychron( zegary race), TSracing...

Pozdr. J 999. P.S.

Do konkretu potrzeba 2 czujniki na wydechach + oddzielne mapowanie na każdy cylinder + po 2 świece na cylinder...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nemesis powinien dać radę...Do konkretu potrzeba 2 czujniki na wydechach + oddzielne mapowanie na każdy cylinder + po 2 świece na cylinder...

 

2 swiece? To juz pogarzsa sprawe bo ingerowac trzeba w glowice. Tutaj nie slyszalem by dokladanie drugiej swiecy bylo konieczne....?

Druga sprawa. Motec nie dziala z TC w 1198s lub 1098r a jezeli bym lepsze ECU zakladal do 1098s to chcialbym przeniesc je do przyszlego motocykla tak jak poprzednio pisalem. I chcialbym by TC dzialalo.

A znasz Enigma ECU? Slyszalem, ze jest tak dobre jak Motec ale wspolpracuje z TC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A... jakie zle/dobre doswiadczenie we wzmacnianiu silnika.....to taki ''off top'' ponizej: :lol:

[attachment=2]xx1200.jpg[/attachment]

[attachment=1]FCR.jpg[/attachment]

[attachment=0]wal 1.jpg[/attachment]

 

Wiedziałem, że z kądś znam Twój nick forumowy - kilka lat temu udzielałem się na dragbike.pl za czasów kiedy latałem XXem na 1/4 :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem o Enigmie, kiedyś od mego kolegi co zajmuje się naprawami i tuningiem aut ( np Opel Vectra zmierzone 502 KM), nazywa się Paweł Żychliński, ale jako, że temat aut nie interesuje mnie zupełnie, nie zagłębiałem się w temat...

co do świec no niestety głowica do przeróbki, no tak miał poprzerabiane 1098 R Baylisa, na dodatek miał zamocowane starego typu cewki...szukaj: Magneti Marelli Marvel 4...Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Wiedziałem, że z kądś znam Twój nick forumowy - kilka lat temu udzielałem się na dragbike.pl za czasów kiedy latałem XXem na 1/4 :lol:

 

 

No niemow, ze to ty, spotkalismy sie w Pruszczu Gd. i ty byles na X-ie i przegralem z toba w polfinalach bo mi zalal sie paliwem :lol: ?

 

Swiat jest maly :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, ja startowałem tylko w Warszawie, nigdy nie chciało mi się gnać gdzieś dalej. Ale na koncie mam skopanie <font color='red'>[desmo]</font> Szajbie, w prawdzie dlatego, że mu bieg nie wszedł :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to jedziemy dalej.

HM Quick Shifter. Montaz zajal jakas godzinke i zrobilem test. Ale zapie....la :lol:

 

Na tym, moje modyfikacje sie koncza (na razie w tym roku). Co jeszcze....nie wiem. Teraz zostalo trenowanie i wyciagniecie max. mozliwosci ze sprzeta.

W poniedzialek pierwsza proba na Silverstone. Oby nie padalo.

 

Pozdrawiam

Remi

 

post-365-1366036011,2983_thumb.jpg

post-365-1366036012,2417_thumb.jpg

post-365-1366036013,2719_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie niedawno wrociem z pierwszego w tym roku TD. Ogien byl niezly ale dopiero po poludniu. Na poczatku trzeba bylo oswoic sie ze zmianami na torze. Teraz to jest jazda. Tor jest naprawde szybki. Zlikwidowali szykane spowolniajaca przed prosta startowa i jest tam az za szybko :lol:

Bylo strasznie zimno ale sucho. Oponka ktora probowalem (Power Pure) ma w opisie: drogowa + okazjonalnie tory. Ale naprawde musi to byc okazjonalnie bo moim zdaniem na tor sie nie nadaje. Spodziewalem sie czegos dobrego. Toz Supercorsy SC mi sie szybciej nagrzewaly! A Micheliny sa drogowymi oponami. WTF? Ciagle uslizgi kola tylnego, ba nawet raz przodu i nie wiem sam jak to opanowalem :? Jak temperatura wzrosla bylo juz lepiej ale nie tak bym mogl jej ufac. Ja na nich nie bede juz jezdzil. Zostawie sobie je tylko na drogi w cieple dni lub sprzedam :cry: Na drogi, tam gdzie nie ma takich warjacji moze beda ok, ale nie na tor IMO.

Wracam wiec do Dunlopow i sprobuje tez Racetecki.

Co do motocykla. Bajka. Teraz to dopiero jezdzi po zakretach. Quick Shifter tez jest super sprawa. Ale najlepsze to slippery clutch (sprzeglo antyhoppingowe). Na poczatku z przyzwyczajenia robilem przygazowki przed redukcja ale jak tylko sie wjezdzilem redukowalem bez ceregieli nie wazne z jakiej predkosci, nawet raz przez pomylke do jedynki. Od razu czasy sie polepszyly i skupialem sie na innych sprawach. Teraz widze, ze z tanszych przerobek to powinno byc na pierwszym miejscu.

Na razie tyle.

Ps. Oczywiscie zdjec dobrych nie mam :(

Pozdrawiam

Remi

post-365-1366036018,4417_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety nic nie moge na ten temat powiedziec bo nie jezdzilem na 2CT.

Moge tylko porownac do Dragon Supercorsa lub Diablo Supercorsa BSB (oczywiscie drogowe mieszanki). Czasami mi sie zdazalo uzyc je na TD jak zaczynalem jezdzic i takich numerow nie robily. Mysle, ze na drodze nie bedzie wielkiej roznicy miedzy Pirelli a Michelin ale za to na torze ogromna.

Druga sprawa to jazda w deszcz. Raczej nie jezdzilem w zla pogode i tez nic na ten temat nie moge powiedziec. Wszystkie opony ktore uzywalem zawsze konczyly na torze i z tej perspektywy moge je najlepiej ocenic.

 

Jeszcze jedno. Wiekszosc chwali Supercorsy ale Micheliny maja rozne opinie (mowie o racingowych mieszankach teraz). Niektorzy chwala inni nie. Moze tak samo jest z drogowymi oponami :roll: Slyszalem kilku kolesi co strzasznie narzekali na uslizgi Power One i mowili, ze wiecej ich nie zaloza.

Ja na tor tylko bede uzywal Dunlopy D209/D211. Na tor + droge Racetec (zakupione lecz nie wyprobowane). Jak sie sprawdza Metzelery to przy nich pewnie zostane. Jak nie to powroce do Pirelli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mialem juz nic nie kupowac ale trafila sie powiedzmy okazja i zainwestowalem w tylny amortyzator. Teraz jest piekny Ohlins TTX DU788 + dodatkowa sprezyna 90Nm K-tech. Wiec koniec meczarni z ustawieniem preload-u i rebound-u :).

post-365-1366036031,2456_thumb.jpg

post-365-1366036032,1486_thumb.jpg

A i jeszcze wsadzilem GPS receiver bo juz mi sie nie chce ciagle naciskac przycisku do stopowania lap timera za kazdym okrazeniem. Niech to robia urzadzenia a ja zajme sie czym innym :lol:

post-365-1366036033,3793_thumb.jpg

 

:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

XX musisz denerwować ludzi? Właśnie wszyscy począwszy ode mnie zaślinili sobie monitory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ślińcie sobie co chcecie ja prawie obśliniłem w Mediolanie na targach Vyrusa na TTXach, ale powstrzymałem się bo Tommaso był tam pierwszy :-)

Musielak już sięgał po walizkę z kluczami, niby chciał naprawić ale na 100% chciał ... pożyczyć :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.