martini 34 Napisano Kwiecień 9, 2010 na co zwrócić uwagę przy zakupie monstera 800- 2003r ?? nie mialem wiele doczynienia z monsterami(w zasadie tylko je ogladalem), nie wiem na co zwrocic uwage przy zakupie, (nie pojade po niego sam, ale z osoba co wie cos na temat moto wiecej niz ja) ale chcialem zapytac na co szczegolnie trzeba patrzec w monsterach?? jakieś newralgiczne punkty?? jakie i gdzie moze kryc niespodzianki (te nie mile)?? gdzie zerknąć by sie dowiedziec czy nie byl uszkodzony?? mam czujnik laieru, jaka pownna byc warstwa lakieru na baku i ramie?? dzieki z góry za pomoc... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
linekr 0 Napisano Kwiecień 9, 2010 najlepiej to poproś kogoś z klubu, kogoś z Twojej okolicy żeby z Tobą podjechał. jazda próbna kogoś doświadczonego powinna lekko pomóc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Kwiecień 9, 2010 Generalnie kupno Ducata nie różni się od kupna Hondy. Szukasz oznak gleby, sprawdzasz papiery, musi dość równo pracować i łatwo na obroty wchodzić. Nie wiem czy M800 ma suche sprzęgło jeśli tak to czy nie grzechocze jak opentane bo może to oznaczać bliski jego koniec i potrzebę wymiany. Suche zużyte potrafi się też uślizgiwać z charakterystycznym "piśnięciem". No i szukaj oznak puszczania oleju zwłaszcza przy pionowym cylindrze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Kwiecień 9, 2010 Jedziesz kupic monstera, tak? Ogladasz, logladasz, ogladasz....widzisz napis DUCATI, nie kupuj!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 9, 2010 Obejrzyj szczególnie okolice główki ramy. Wszelkie większe przygody zostawiają ślady na ograniczniku skrętu przy dolnej półce. Lakierowanie ramy od razu rzuca się w oczy. Oryginalne nr ramy są wypalane elektrycznie dopiero po polakierowaniu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Romcio 0 Napisano Kwiecień 9, 2010 święta racja zabierz kogoś kto się zna a najlepiej co ma duca i niech się rychnie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Frencci 5 Napisano Kwiecień 9, 2010 Lub przyjedz na majowy meeting to wrocisz do 'Kremowkowa' jako mechnik Ducati :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Kwiecień 9, 2010 no i w kilka minut zrobiliście zemnie osobę, która (jak sie bedzie wydawało sprzedającemu) zna sie na tym czego szuka...:) dziękuje. a oto jeden... http://otomoto.pl/ducati-monster-s4-M1781138.html ale niestety jest za mocny jak dla mnie w tym momencie, wiec odpada, ale podoba mi sie... tym jestem zainteresowany... http://allegro.pl/show_item.php?item=985624915 to kolo Wrocławia... ale bede jeszcze kilka dni żmudnie przegladal ogloszenia... niestety nie znam nikogo z klubu z mojej okolicy, a meeting chyba we Włoszech sie odbywa co? jak dla mnie to zbyt odlegla perspektywa i w km i czasowo... a to fajna stronka o moto: http://www.bikez.com/motorcycles/ducati ... e_2003.php Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Kwiecień 10, 2010 Oto miejsca, którym musisz się szczególnie przyjrzeć: - rama, szczególnie główka ramy - wszelkie ślady nieoryginalnego spawania, szpachlowania- wygładzania spawów- obniżają cenę motocykla do 10% jego ogłoszeniowej wartości -przednie koło - przechylić na bocznej podstawce i pod przednią głowice podłożyć klocek- by przód był w górze- skrzywiona felga, tarcze- sprawdzić przymiarem bicie, sprawdzić klocki,grubość tarcz( zdefiniuje mniej więcej faktyczny przebieg) przy okazji - lagi czy proste - ślady na ogranicznikach - stelaż lampy- czy nie spawany- szczególnie w sprzętach które mają podkreśloną bezwypadkowość - długim , na 2,5 metra przymiarem, lub deską sprawdzić śladowość kół, jeśli nie trzyma śladu, a nie jest to spowodowane złym naciągiem łańcucha - cena spada do 10 % wartości - silnik może się pocić to normalne w powietrzakach, ale nie może się z niego lać... - sprawdzić sprzęgło, czy dobrze biegi chodzą małą rundkę po placu itp... Nawet jak nie masz znajomego mechanika, to do oglądania weź motocyklistę z dłuższym stażem, bo Ty zaaferowany kupnem, możesz czegoś nie zauważyć, niż tzw "chłodne oko" Najlepiej to nie jeździć po motocykl powyżej 200 km w jedną stronę, najwyżej dogadać się, że niech Tobie dowiozą w umówione miejsce( najlepiej jakiś zakład mechaniki motocyklowej- podejrzane, od razu mogą zrezygnować...) i oczywiście podkreślasz, że nic nie płacisz za transport, jak moto okaże się kaku... To chyba tyle, a tak wogóle, to stoi w Desmostodole Monster S4 RS, ale już sprzedany- idzie do Niemiec... Jest tylko 695 z 2008( 1045 mil- 18000- stoi w Warszawie w ShowBikes), no i Superbiki: 749 -2 sztuki( po ok. 18ooo- do uzgodnienia),999- 25000, 1098- 3 sztuki( 31000, 35000, 41000- ceny w zależnosci od wyposażenia i widzimisię sprzedającego, najtańszy to Ryśka czerwoniak) Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gajos 0 Napisano Kwiecień 10, 2010 Dokladnie tak jak klekot napisal z tym zakupem na odleglosc. Potwierdzam technike jako dzialajaca :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Kwiecień 10, 2010 A widzisz, napisałeś mi świetny podręcznik, po prostu ABC jeśli chodzi o zakup motocykla, do głowy by mi nie przyszły niektóre operacje... DZIĘKUJE !! Jak kupię to odwdzięczę się milionem fotek ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Romcio 0 Napisano Kwiecień 10, 2010 nooooooo trzymamy za słowo :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Kwiecień 11, 2010 Kasper ma Monstera S2 800 pytaj i działaj...Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nabassu 0 Napisano Maj 3, 2010 Po pierwsze Witam wszystkich! Pierwszy to moj post tu, pierwsze niebawem moto o ktore wlasnie chce zapytac. Jest to mianowicie Monster 620 2002 i 12500km. Ogladalem juz powierzchownie owego i wyglada niezle. Ma tylko jedna przygode. Otoz wzial i sie wlascicielowi wywalil przy wyladunku z przyczepy. Zlamane lusterko, pekniety wybierak biegow i szlif na koncowce manetki i klamki lewej. Wybieraj pekl, a nie sie zgial, wiec zostal wymieniony, lusterko tez, szlif zostal. We wtorek podjade z kolega ogarnietym zeby obejrzal moto jeszcze dokladnie, ale zapytam, bo mi sie przypomnialo teraz jak przeczytalem ten wątek. Czy to normalne, ze kierownica opiera sie o bak przy skrecie w lewo? Moze to skutek tego gruchniecia lewa strona? Pozdrawiam! Maciek (oby wlasciciel monstera 620) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Maj 3, 2010 Zaraz ktoś Cię wygoni do powitalni ;) Możliwe ze moto ma skrzywioną kierownicę. W dolnej półce są śruby do regulowania kąta skrętu koła. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nabassu 0 Napisano Maj 3, 2010 a juz nadrobilem w powitalni :) czyli kiera moze wymagac regulacji, niz powaznego zapewne? zobaczymy w czwartek. cena 11tys, chyba ok za ten przebieg i rok? 1 wł wloch, 2 wł kolega obecnego 3 własciciela. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Maj 3, 2010 Jeśli jest krzywa to do wymiany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Saren 0 Napisano Lipiec 7, 2010 Witam Pozwolę sobie podłączyć się do tematu i podpytać w kwestii suchego sprzęgła. dłubie po necie za pomocą wujka google mojego dobrego pasterza w poszukiwaniu odpowiedzi odnośnie tego jakie modele Duci miały suche sprzęgło w większości serwisów z danymi technicznymi występuje pod pozycją sprzęgło : brak danych :/ i kurczaki zupa. Chciałbym się doszkolić w tym temacie (przynajmniej teoretycznie bo na razie tylko na tyle mogę sobie pozwolić) by móc dokładniej określić czy dany egzemplarz ma suche sprzęgło czy też go nie posiada. Byłbym wdzięczny za wszelkie podpowiedzi jak laik ma odróżnić po wyglądzie czy jest suche sprzęgło czy mokre. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Lipiec 7, 2010 chodzi o monstery konkretnie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Saren 0 Napisano Lipiec 7, 2010 tak o Monstery :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Lipiec 7, 2010 mokre sprzęgło M600 M620 M750 M800 S2R800 696 796 suche sprzęgło pozostałe czyli M900 M1000 S2R1000 M1100 S4 S4R we wszystkich wersjach Chyba niczego nie pominałem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Saren 0 Napisano Lipiec 7, 2010 Dziękować :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nabassu 0 Napisano Lipiec 7, 2010 o! to znacznie uprosci decyzje za rok :) bo juz sam nie wiem czy chce tego najmocniejszego urywacza jajec do jazd po miescie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Lipiec 7, 2010 Po ostatnich jazdach stwierdzam że tylko 2- zaworowe, mają dużo fajniejszy moment obrotowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nabassu 0 Napisano Lipiec 7, 2010 a mono-wachacz maja tylko R? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach