MINI-MAN 1 Napisano Kwiecień 16, 2010 Kupię DUCATI w dobrym stanie 748,749,998 .....lub inne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Kwiecień 16, 2010 Wściekłeś się z tymi zakupami?? :mrgreen: :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Kwiecień 17, 2010 No kuczę masz wybór: - 749 Cytrynka zarejestrowana z Białegostoku- już trochę poprawiona- 18400 - 749 żółty gotowy do rejestracji ( wycofał się klient z niego, nawet go nie oglądał..), mam oryginalne zdjęcia z USA - wymaga dużego serwisu: paski+rozrząd+olej+ filtry- 18400 - 999 czerwony dawny Ryśków prywatny-zarejesrtowany- 25400 - 1098- żółty 32500 do rejestracji - 1098 czerwony Ryśka zarejestrowany- 33500 - 1098 z Hołodoliny do rejestracji full Termi 70 mm- 41500 Tel do Ryśka: 0606814703 Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Kwiecień 17, 2010 Wściekłeś się z tymi zakupami?? :mrgreen: :mrgreen: KUPIĘ ale nie wszystkie naraz :lol: Sprostuję i uściślę - do 20000 tak więc takie modele jak 1098 to raczej odpadają (niestety) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Kwiecień 17, 2010 No kuczę masz wybór:- 749 Cytrynka zarejestrowana z Białegostoku- już trochę poprawiona- 18400 - 749 żółty gotowy do rejestracji ( wycofał się klient z niego, nawet go nie oglądał..), mam oryginalne zdjęcia z USA - wymaga dużego serwisu: paski+rozrząd+olej+ filtry- 18400 - Pozdr. J-999 Można je gdzieś namierzyć i oblukać ;) ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Kwiecień 17, 2010 Oczywiście: Cytrynka wisi na allegro- jest chyba jedna za 18400, doadam, że przed postawieniem na warsztat, motocykl był nie do użytku, teraz ma zrobione podstawowe sprawy- jednak nadal wymaga nieco pracy, a niektóre rzeczy jak sobie o nich przypomnę( np nieoryginalne śrubki, czy wkręty, czy malowanie), to mnie szlag trafia... Żółtko 749 - to mogę wysłać zdjęcia jak wyglądał w momencie zakupu w USA- braki ma uzupełnione, jednak jak pisałem wymaga dużego serwisu- oglądałem paski- na 100 km jeszcze można zaryzykować- no ale wiadomo to ryzyko, silnik ładnie pracuje, no i ma głośny wydech, co prawda porównywalim z Edhaustowym, bardziej podoba mi się Edka robota, ten z USA, najbardziej przypomina oryginalne for race only Termignioni, co nie każdemu się podoba... Ma dodatki: tylna sprężyna amorka Ohlins, siłownik na dole sprzęgła Evoluzione, ma też mój oryginalny dekiel sprzęgła z 999 jednak jak wiadomo mój 999 latał po torze, ma ten dekiel obślizgnięty... Motocykle stoją w Motostodoła-Jedwabne w Jedwabnem, a raczej w tej części bardziej nas interesującej czyli Desmostodole, na Grabniku kolonii wśród bagien 1 km od centrum miasteczka. Jedwabne jest 20 km za Łomżą, a Łomża 145 km od Warszawy... Dzisiaj jak chcesz możesz podjechać, ja za godzinkę też jadę urządzamy odpalanie Ducatów... Mój adres mailowy odnośnie zdjęć: [email protected] Tel do Ryśka podałem... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Kwiecień 17, 2010 oto zdjęcie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Kwiecień 17, 2010 Przesłałem link kupcowi w imieniu którego piszę posta "kupię". Sprzęt sie ogólnie spodobał. Jak się określi kiedy możemy tam podjechać to dam cynk Dzięki za odpowiedź. MINI Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Kwiecień 17, 2010 Mam już z 10 zdjęć, mogę podesłać na maila... Wymagana jest konkretna decyzja, ponieważ zgłosił się ten, dla którego 749 miał być, ale najpierw niech zadatkuje..:-))). Pozdr.J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Kwiecień 18, 2010 OK Podeslij mi fotki na m@ila oblukamy jez kumplem i niech decyduje... [email protected] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Boa 0 Napisano Kwiecień 18, 2010 Jak się określi kiedy możemy tam podjechać to dam cynk MINI To może starym (Twoim i proponowanym chyba kiedyś przez Janka) sposobem poproście o podwózkę do Warszawy :?: Jak się okaże, że coś nie tak, to zwracacie tylko za paliwo... :lol: :lol: :lol: Joke Panowie jak by co :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Kwiecień 18, 2010 Za paliwo i za fatygę .... ale jak jest do oblukania więcej niż jeden wóz to raczej odpada. Po za tym wszystko zależy od sprzedającego a nie ode mnie. Kupiłem w ten sposób 3 motocykle (Po za tym w przypadku kiedy motocykle są bez rejestracji to w moim przypadku musiał bym mieć busa a jak wskazuje mój NICK to z busami i przyczepami mam nie wiele wspólnego ;) ) Zastanawiamy sie jeszcze nad Sportem z 88' w super stanie od Niemca Dzięki Janek za fotki już przesłałem je dalej .... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Kwiecień 18, 2010 zwracacie tylko za paliwo... :lol: :lol: :lol: Joke Panowie jak by co :mrgreen: Żartowniś ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Boa 0 Napisano Kwiecień 18, 2010 Zastanawiamy sie jeszcze nad Sportem z 88' w super stanie od Niemca A to nie jest jakiś Superbike :?: 851/888 :?: Jeno coś chyba z nim było nie teges. Nie wygląda mi na oryginalny stan, ale ja się nie znam, niech wypowiedzą się znawcy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Kwiecień 18, 2010 Nie no co ty? to protoplasta ssa z 92' w nadwoziu takim jak twoja 600 Stan oryginalny (raczej :shock: ) znalazłem takiego w archiwalnych motoradach opis 900s F1 i 750s. Rama bardzo podobna do twojego ss silnik taki jak w paso dwa gaźniki delorto....itd Jest już kupiony jak się uda zwieźc go w miarę szybko to będziesz mógł zobaczyć go na meetingu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Kwiecień 18, 2010 To 2 seria SS750, ciekawy sprzęcik, dla oczywiście kolekcjonera, chociaż mniej ceniony niż poprzednia generacja Pantahowa - F1 750, nie mówiąc o Santa Monica czy Laguna Seca... 750 powinna mieć suche sprzęgło- z siłownikiem z prawej strony, tak jak kolega powiedział, silnik tożsamy z Paso 750... W normalnej exploatacji należy pamiętać o właściwym doborze dysz głównych paliwowych oraz oczywiście o małych serwisach co 3000 km a dużym serwisie co 6000 km...no wiadomo elektryka( alternatorki, regulatorki, konektorki...) itp, jak szlag trafi moduł zapłonowy( lub moduły- w zależności od wersji...), posiłkować się można modułami od starej hondy shadow vt 500, oczywiście po przeróbce, lub naprawić w Elserwis Ostrołęka...Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Kwiecień 18, 2010 To fota z dzisiejszej jazdy ?? Kurde Ducati są piękne ...... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Kwiecień 18, 2010 Właśnie, mnie i Geni zatrzymała Milicja, i zrobilim se fotki...Geni był w szoku jak grają Edhausty przy przejeżdżaniu obok jego Multi 1000 :shock: :twisted: :mrgreen: ...Edhaust Rządzi :clap: ... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Kwiecień 18, 2010 Ta "droga" nijak nie pasuje do dziesiątki.. :oops: Szara rzeczywistość :roll: :!: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Kwiecień 18, 2010 Jak to powiedział Geni: "... Jan, co Ty kur...a jesteś robokop, im <font color='red'>[desmo]</font>...a droga tym szybciej zapier...sz???!!!..." :lol: Się jeździ!!! Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Kwiecień 19, 2010 Odnośnie tematu 750 Sport ( bo tak się właściwie nazywa), trzeba przyjrzeć się dokładnie miejscom spawania wahacza, czy nie ma pęknięć i przełamań, oczywiście ze względu na nietypowy rozmiar obręczy- szukać należy od razu opon( tu może Teoś pomoże?) 130/60/16 przód, i 160/60/16 tył... Z tego też powodu, oraz tradycyjnej geometrii motocykla, ma dość specyficzny sposób prowadzenia się... W porównaniu do poprzedniego Ducati 750 F1 cięższy o 20 kg , z dłuższym rozstawem osi, dodatkowo, z bardziej rozbudowanymi owiewkami, sprawiał wrażenie mniej sportowego - klocowatego, a przy tym brzydszego motocykla... Niemniej jednak, jest motocyklem klasycznym i dość rzadkim, wyprodukowanym w ilości: 2607 sztuk ( 900 Supersport- 2001 szt.)... Gratulacje!! Pozdr. Janek 999. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Kwiecień 19, 2010 W Paso miałem takie same koła i taki sam problem z oponami produkował je tylko MICHELIN z bieżnikiem M59 i jakaś Pirelli ale zapomniałem jaki model ? No mam nadzieję, że uda się wszystko zkompletować. Motocykl będzie uzytkowany raczej sporadycznie więc z eksploatacją nie powinno być problemu. A co do wyglądu to faktycznie nie jest to motocykl urodziwy, wygląda jak wyciosany z drewnianego kloca ale takie pokraki mają swój urok i mogą budzić pozytywne emocje biorąc pod uwagę, że będzie go dosiadał mój prawie dziadek 66 lat. to sprzęt będzie dla niego w sam raz.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
davidson 1 Napisano Kwiecień 19, 2010 Chciałbym mieć takiego "prawie wnuka" :) ...piękny ten 750S! Jak dla mnie, im starsze Ducati tym lepsze :) Zawsze podobał mi się pomysł z chłodnicą oleju pod światłami. Kilka lat temu na Allegro była na sprzedaż owiewka od starego Ducati z dziurą na chłodnicę w czaszy. Gdybym miał już wtedy SS-a kupiłbym ją i przerobił SS-a na styl wyścigówek długodystansowych z lat siedemdziesiątych :) Z chłodnicą przed główką ramy i światłami na wspornikach, przed owiewką, a'la stare halogeny, krutki zadupek z zewnętrznym akumulatorem za tyłkiem ... :) Cieszy mnie fakt, że zaczęły pojawiać się (w końcu!!!) w Polsce klasyczne Ducati. Jast ich na razie jak na lekarstwo :) Pzdr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Kwiecień 19, 2010 Aha, z uszczelniaczami może być problem, bo to Marzzocchi 40 mm, nie wiem czy są w katalogach...no i przede wszystkim umiar w jeździe, najlepiej pokręcić się na samotnych bardzo krętych( żeby nie było szybkości), drogach, pamiętając żeby nie hamować na zakręcie... W oryginale były gaźniki-te koszmary Webera, nikt nie chciał ich robić , takie problemy były, dlatego kto mógł wymieniał je na Dell Orto ( też nieco ciężkie do roboty...), lub Kehini z płaską przepustnicą 41 mm( lepsze rozwiązanie)... Na samym początku należy sprawdzić ciśnienie sprężania - parę pomiarów, da nam wzgląd( tak mniej więcej) na stan silnika, czy układu rozrządu...Paski ( kwadraciaki) pasują od Paso 750, i chyba od jakiejś alfa romeo, nie pamiętam...najlepiej iść do sklepu paskowego z wyjętym na wzór paskiem i zapytać o taki pasek powiedzieć że do traktora albo alfy r., nie mówić że do Ducati- bo od razu pogonią... Chyba że można kupić oryginały- to najlepsze wyjście - wiadomo oryginał! Chciałbym obejrzeć to cudo...Mam wielki sentyment do wszystkich Pantahowych.....Pozdr. Janek 999. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Kwiecień 19, 2010 Jak uda mi sie zorganizować szybko transport to na meetingu motong będzie ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach