Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
kudi0o0biker

Wydechy pod siedzenie.

Polecane posty

Tak jak w temacie, chcial bymn przeniesc wydech/wydechy pod siedzenie i nie mam pojecia jak to zrobic.

Macie moze jakies pomysly ?? moze jakies czzesci by pasowaly od innych modeli ??

 

I takie jeszcze jedno male pytanko, tylne plastiki przy siedzeniu z nowszej wersjii 750 SS pasowaly by do tej z 94 roku ??

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dalo by to uroku esesmanowi :D tez juz nad tym myslalem z moich obserwacji nie nadaja sie orginalne tlumiki za maly tam przeswit , tsza by jakies w owalu zastosowac schowek pujdze sie pitolic i troche plastiku wyciac co do reszty tez ciasno bedzie , w karadym badz razie tszeba by juz kolektory ciac by dobrze wyjsc z rurami do wydechow najlepiej doginac pod wymiar i miejsce tyle odemnie . Powodzonka w karzdym badz razie moze tobie sie uda ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

I takie jeszcze jedno male pytanko, tylne plastiki przy siedzeniu z nowszej wersjii 750 SS pasowaly by do tej z 94 roku ??

Pozdrawiam.

Przecież nowsze SSy mają fatalny tył :P :twisted:

 

Ale co do poprowadzenia wydechów górą pod dupką sam jestem ciekaw :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I takie jeszcze jedno male pytanko, tylne plastiki przy siedzeniu z nowszej wersjii 750 SS pasowaly by do tej z 94 roku ??

Pozdrawiam.

Przecież nowsze SSy mają fatalny tył :P :twisted:

 

Fantastyczny miało być, tak!? :twisted: ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od lipca troche czasu minelo, poszukalem informacjii, poczytalem , pogrzebalem w czesciach i wiem... :D

By byla mozliwosc puszczenia wydechu do gory trzeba niestety wymienic wachacz na singla :D

Mi sie wydaje ze doda to troche uroku motorkowi wiec zastosuje ten od 916.

Jednak na wachaczu sie nie skonczy jest za malo miejsca na tlumiki pod "tylkiem" wiec postanowilem wymienic

( mam na mysli odciac i dospawac ) tyl ramu, rowniez na ta od 916.

Teraz kwestia doginania rur.... dlugo myslalem gdzie moge to zrobic z mala kase i wiem :D

Przypomnial mi sie zaklad wojka i jego maszyny do giecia i ciecia :D

Pozostaje tylko teraz kwestia czesci...

Wie moze ktos gdzie dostane w pl tanio wachacz od 916 ??

 

Na zime zabieram moto ze soba do PL i biore sie za niego, wiec pewnie powrzucam zdjecia

co robilem i jak :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

Wie moze ktos gdzie dostane w pl tanio wachacz od 916 ??

:roll:

Czekaj, czekaj, zaraz sobie przypomnę, bo gdzieś widziałem taki sklep z wahaczami od 916... dam znać :idea:

 

 

 

 

:lol:

 

Stary, zapewne tam gdzie siedzisz, znajdziesz i większy wybór i lepsze ceny, no chyba że fuksem któryś z forumowiczów ma na zbyciu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta eseska z awatara jest twoja czy może młodszy model ? Tej starej trochę szkoda ciąć :? A trzeba żeby wrzucić tyłek z 916 !! Zobacz fotki z aukcji mojego kumpla ,przerabiał St4s bez wymiany wachacza , odcinał część ramy (cały zadupek ) i przyspawał z 916 , nastepnie poprowadził tłumiki pod siedzeniem :D . Ostatnia fotka przdstawia motocykl przed przeróbkami http://moto.allegro.pl/ducati-st4s-996-i1251554487.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta z avata to moja.... :D Wiem ze szkoda, mi tez bedzie smutno ale juz mam pewien plan w glowie i bede sie go trzymal :D

Co do wachaczy to tu znalazlem pare ale ceny to kosmicznes :D bede szukal jeszcze ale zaczynam rowniez poszukiwania na polskim rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo to wahacz jako wahacz wejdzie bez problemu, ale bo zawsze jest ale, będzie problem z amortyzatorem, inaczej jest zamontowany, w SS jest bezpośrednio do ramy, w multi, monsterze, SB jest na wahadełku do ramy mocowany. I jeszcze kwestia felgi pozostaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tu koles ma wachacz do multistrady , nie wiem na ile różni sie od innych modeli ale jest jednostronny . Może fachmani sie wypowiedzą :D https://ssl.allegro.pl/ducati-1100-mult ... 97051.html

Wahacz od multistrady tak łatwo raczej nie podejdzie. Nie wiem jak w starym ss-ie ale jest różnica też w łożyskowaniu wahacza. W multistradzie silnik ma mniejszą szerokość i łożyska są w wahaczu. W ssie są chyba w bloku silnika. Przy wymianie trzeba by frezować blok silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze nie pamiętam by w bloku silnika były tam łożyska, raczej jestem przekonany, że ich tam nie ma, a wszystko działa na tulejce która jest mocowaniem wahacza do bliku silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łożyska są w wahaczu, w silniku jest tylko miejsce na ośkę.

 

Może być też delikatnie inny rozstaw wewnętrzny i zewnętrzny łożyskowań wahacza.

 

Czyli minimalnie inna szerokość bloku silnika i ramy w miejscu mocowania wahacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Łożyska są w wahaczu, w silniku jest tylko miejsce na ośkę.

W multi są w wahaczu a w ssie w silniku.

Może być też delikatnie inny rozstaw wewnętrzny i zewnętrzny łożyskowań wahacza.

Jakieś 13-14mm.

 

Czyli minimalnie inna szerokość bloku silnika i ramy w miejscu mocowania wahacza.

W ssie rama nie ma nic wspólnego z łożyskowaniem wahacza. Tak samo jest w monsterach. Rama nie dochodzi do łożyskowania wahacza. W multi i w sbk rama jest dłuższa i obejmuje też wahacz. Bloki silnika są inaczej obrabiane i inna jest szerokość w miejscu łożyskowania wahacza. Jak chcecie monowachacz do ss-a to od monstera s2r powinien pasować. Tam jest łożyskowany w silniku. I wygląda bajerancko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem,że temat stary jak to forum ale nie chcę zakładac nowego. Rzecz dotyczy ss900 rok 2002. Chcę puścić wydechy wysoko bo ryginalne łatwo przycierają na torze o asfalt. Najłatwiej kupić używki na ebay ale to koszt ok. 300-400 euro. Tańszym wyjściem jest przerobienie orygialnych wydechów na wysokie. Koszt : 650 zł w profesjonalnej firmie zajmującej sie wydechami. Macie jakieś inne pomysły?

Apropos wydechów pod siodełkiem. Oczywiście to rzecz gustu ale najładniej w Papudze wyglądają wysokie wydechy ala 888 sp5. Tego się powinieneś trzymać:) Pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem,że temat stary jak to forum ale nie chcę zakładac nowego. Rzecz dotyczy ss900 rok 2002. Chcę puścić wydechy wysoko bo ryginalne łatwo przycierają na torze o asfalt. Najłatwiej kupić używki na ebay ale to koszt ok. 300-400 euro. Tańszym wyjściem jest przerobienie orygialnych wydechów na wysokie. Koszt : 650 zł w profesjonalnej firmie zajmującej sie wydechami. Macie jakieś inne pomysły? Apropos wydechów pod siodełkiem. Oczywiście to rzecz gustu ale najładniej w Papudze wyglądają wysokie wydechy ala 888 sp5. Tego się powinieneś trzymać :) Pozdr

Nie zastanawiales sie zeby zrobic tak jak desmoradek? Puscic wszystko w jeden komin? Mysle ze taniej jak w ten sposob nie da rady, oczywiscie kawalek rury trzeba by dorobic. Ma to pare plusow, bo i mniejsza waga zapewne tez mniej pracy podczas przerobki przez co i taniej, a na torze kazde kilo sie liczy :P (pamietam jak radek wlewal tylko tyle paliwa zeby starczylo na sesje ) :lol:

 

Jesli chcesz wymienic kominy to jest duzo gotowcow, nawet theodor mial jakies chinskie i nie narzekal^^

Edytowano przez Alcapone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie zastanawiales sie zeby zrobic tak jak desmoradek? Puscic wszystko w jeden komin? Mysle ze taniej jak w ten sposob nie da rady, oczywiscie kawalek rury trzeba by dorobic. Ma to pare plusow, bo i mniejsza waga zapewne tez mniej pracy podczas przerobki przez co i taniej, a na torze kazde kilo sie liczy :P (pamietam jak radek wlewal tylko tyle paliwa zeby starczylo na sesje ) :lol:

 

Jesli chcesz wymienic kominy to jest duzo gotowcow, nawet theodor mial jakies chinskie i nie narzekal^

 

Podrzucam rozwiązanie na wydechy pod zadupek i dowód (ciekawostkę) na to, że mozna połączyć ramę SS-a z zawieszeniem od Monstera.

 

Ale żeby wszystko było jasne, nie popieram takiego poniewierania Papugi! Umywam ręce!

900 Superlight (13).jpg

new paint 003.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli moto ma być do użytku torowego na tym drugim zdjęciu widać, że przy zbyt bliskim poprowadzeniu kolektora istnieje możliwość podgrzewania gorącą spaliną tylnego amortyzatora..

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SS-Papuga z wysokim wydechem to tylko jak w  Supelight czyli zdjęcie powyżej. Inne to profanacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.