Arnelize 0 Napisano Grudzień 5, 2010 Ależ to piękne że te silniki mają wspólny rozstaw szpilek :D O wahaczu pogadamy, trzeba burzę mózgów zrobić. Zgadzam się. To chyba najlepsza rzecz w ducati po rozrządzie i V :D Jutro mamy czas, to będzie można dyskutować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Grudzień 17, 2010 Żeby nie było, że nic nie robię ;p Kilka fotek poglądowych co się dzieje, bo nastało cięcie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Grudzień 17, 2010 A jak go planujesz usztywniać? Niełatwy temat ale jednak konieczny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Grudzień 17, 2010 Wsporniki w środku ramy będą wspawane ponownie, w innych miejscach, lecz zbliżonych do oryginału , tak by rama miała swoją sztywność jak wcześniej. Wsporniki będą głównie miały inny kształt. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PtaS4iek 0 Napisano Grudzień 23, 2010 Ja to pochlastałbym 10 na S4 :) hart żart :) Powodzenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
franek 0 Napisano Grudzień 23, 2010 Widzę, że nie marnujesz czasu na zimowy sen ;) Ten czerwony silnik na sankach to... TEN? BTW. Jak najlepiej wyczyścić silnik, coby błyszczał jak z fabryki? Metoda dowolna- silnik nie będzie w ramie a w ścianie :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Grudzień 24, 2010 usunąć lakier z silnika chemicznie a potem szkiełkowanie, albo sodowanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Styczeń 13, 2011 Widzę, że nie marnujesz czasu na zimowy sen ;) Ten czerwony silnik na sankach to... TEN? BTW. Jak najlepiej wyczyścić silnik, coby błyszczał jak z fabryki? Metoda dowolna- silnik nie będzie w ramie a w ścianie :D Trochę niestety marnuję przez brak funduszy, ale to co mogę to działam bez kasy. Tak to ten, chcesz do niego sanki? bo ewidentnie lubią się, co zimę razem ;p I jak Theo napisał, chemia a potem opór czyszczenie mechaniczne i malowanko :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Styczeń 13, 2011 I sprzęgiełko się już nie zagrzeje :D Pozostało tylko jeszcze pokrywy wrzucić w kolor "magnezowy" i będzie kozacko :) Zmiana planów co do wahacza a raczej monowahacza, ten od hipka idzie najpewniej na sprzedaż, bo zamarzył mi się od 10-siątki, bardzie pasi do koncepcji wyglądem i wagowo zwłaszcza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 13, 2011 Fajnie wygląda. Szczególnie pierwsze wycięcie jest ładnie wyprofilowane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Styczeń 13, 2011 Dzięki :) z tysiąc fot obejrzałem i porównałem by było jak najbardziej zbliżone do oryginału. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 13, 2011 Teraz jakiś fajny kosz sprzęgła by się przydał w kolorowej anodzie. Może taki 48zębny EVR? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Styczeń 13, 2011 a jak to wygląda? masz jakieś foto? zapodasz? Za namową Musielego już powoli się rozglądałem za antyhopem, ale one są takie brzydkie i mało agresywne, po za tym nie ma to jak ładny docisk. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 13, 2011 Kosz z 48 zębami nie wyklucza montażu antyhopa. A w silniku 10-ki to przydatna sprawa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Styczeń 13, 2011 Pikne...czeka mnie taka właśnie inwestycja............. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Styczeń 20, 2011 podziwiam odwagę wsadzenia duszy DE(s)MONA w to małe ciałko... projekt zapowiada się pięknie... nie mogę się doczekać finału, 3mam kciuki... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Wrzesień 18, 2011 Odświeżę ciut :D żebyście nie zapomnieli o tym co nadchodzi, co będzie nieposkromienie siało postrach i spustoszenie w sercach właścicieli ryżopędów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Wrzesień 18, 2011 chyba się znamy z tym cztery w rzędzie :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Wrzesień 18, 2011 No właśnie co to za piec ? :? Jakiś szeroki i nie stuka ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Wrzesień 18, 2011 GPZ 750 Unitrack A3 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Wrzesień 18, 2011 GPZ 750 Unitrack A3 chyba się znamy z tym cztery w rzędzie :twisted: Jak widać doskonale się znasz :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Wrzesień 18, 2011 Arne. Widzę ,że warunki skrajnie bojowe. Co będzie dalej? ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Wrzesień 18, 2011 Arne. Widzę ,że warunki skrajnie bojowe. Co będzie dalej? ;) Mix-u Duk-saki 1098 w rzędzie na pewno nie będzie. A o co dokładnie pytasz? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Wrzesień 18, 2011 Jak się ma to to THEodorowe rzędowe zło odpalane z wiertarki ( :idea: :lol: ) do projektu Monster 1098 ... Odpowiednie narzędzia w ruchu !! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Wrzesień 18, 2011 Arne. Widzę ,że warunki skrajnie bojowe. Co będzie dalej? ;) Mix-u Duk-saki 1098 w rzędzie na pewno nie będzie. A o co dokładnie pytasz? Kiedy więcej szczegółów. Czy wachacz z 10 tki , czy inny. Koła jakie i tym podobne pierdóły. To mnie interesuje. Silnika nie będziesz rozbierał? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach