Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Arnelize

TRUE MONSTER

Polecane posty

No tak, a KRAZ pewnie poszedł w odstawkę :lol:

Jak by poszedl w odstawke to by w temacie sie nie ruszala, a ze nie poszedl, to z kolej tak wolno w temacie sie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prace nad wahaczem trwają.

Trwa napawanie przy oryginalnych spawach i wygładzanie ( żmudna robota )

 

... :roll: A po co Ty to robisz??. Czy chodzi o efekt wizualny ? Czy sztywniejszy będzie?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prace nad wahaczem trwają.

Trwa napawanie przy oryginalnych spawach i wygładzanie ( żmudna robota )

 

... :roll: A po co Ty to robisz??. Czy chodzi o efekt wizualny ? Czy sztywniejszy będzie?.

 

Założeniem jest tylko i wyłącznie efekt wizualny, a o jakieś tam 1000 będzie sztywniejszy. Z założenia szerszy spaw usztywni, bo materiał będzie grubszy, ale z kolei materiał może być podatniejszy na pęknięcia, przez prace wykonywaną w miejscu nie przewidzianym przez konstruktora, ale w to nie ma co już się zagłębiać.

 

Usztywnienie może powstać z błotnika, który mam zamiar uspawać z alu i zespolić z wahaczem, lecz jakoś co raz bardziej oddalam się od tego pomysłu. Szkoda mi dokładać kg do masy, na rzecz wyglądu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No tak, a KRAZ pewnie poszedł w odstawkę :lol:

 

I tak jeszcze oftopem polecę, Kraz prawie jakiś miesiąc temu poszedł by w odstawkę, a ja razem z nim, ale upiekło się. No i utwierdziłem się w tym, że Polacy nie potrafią budować dróg asfaltowych. Zdjęcia wszystko wyjaśnią ( asfalt nie wytrzymał i bęc... )

post-341-1366037441,1153_thumb.jpg

post-341-1366037441,3563_thumb.jpg

post-341-1366037441,5793_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tak jeszcze oftopem polecę, Kraz prawie jakiś miesiąc temu poszedł by w odstawkę, a ja razem z nim, ale upiekło się. No i utwierdziłem się w tym, że Polacy nie potrafią budować dróg asfaltowych. Zdjęcia wszystko wyjaśnią ( asfalt nie wytrzymał i bęc... )

 

Oponki masz trochę łyse w tej ciężaróweczce :mrgreen:

Może to dlatego się zesunął :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No nie mów , że to Twoja służbowa fura jest - normalnie?! :shock:

 

No :twisted:

Mam jeszcze dwie takie do dyspozycji. Jako, że lubię je katować, co udaje mi się doskonale, a warunki w lasach są do tego sprzyjające, to jak coś urwę, złamię, wywalę, odstawiam na pit stop i odpalam następną i tak co dzień.

 

Od jazdy po asfalcie, ale przynajmniej dajnie się bokami lata na błotku :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Usztywnienie może powstać z błotnika, który mam zamiar uspawać z alu i zespolić z wahaczem, lecz jakoś co raz bardziej oddalam się od tego pomysłu. Szkoda mi dokładać kg do masy, na rzecz wyglądu.

Że niby z blachy alu zespolonej z wachaczem? Kopara mi opadła. Widziałeś już gdzieś coś takiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rób błotnik wg własnego pomysłu i sie nie przejmuj delikatnie wiekszą masą. Przeciez pchasz silnik od 10ki do ramy gaźnikowego monstera z niewiadomo od czego zawieszeniami. To i tak nie będzie jeździło jak SBK, więc taka dbałość o masę w tym wypadku to sztuka dla sztuki.

Skup się na stylistyce, tak uważam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak. Aluminiowy blotnik zespawany z wahaczem na stale by powstala lita bryla, bez widocznych spawow i tym podobnych. Ma to swoje minusy, bo musial bym brac wymiar z opony opony o profilu 55, a gdyby mnie naszla glupia fantazja na 50 na przyklad brzydko by wygladala szpara ktora powstanie miedzy blotnikiem a opna. A nie chce sobie zamykac drzwi. Choc nie przewiduje jezdzic na 50.

A widzialem cos podobnego, wahacz odlewany z taka jakby wypustka, ktora spelniala czesciowo role blotnika, tylko w czym to nie pamietam, wspomnienie z mlodszej mlodosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rób błotnik wg własnego pomysłu i sie nie przejmuj delikatnie wiekszą masą. Przeciez pchasz silnik od 10ki do ramy gaźnikowego monstera z niewiadomo od czego zawieszeniami. To i tak nie będzie jeździło jak SBK, więc taka dbałość o masę w tym wypadku to sztuka dla sztuki.

Skup się na stylistyce, tak uważam.

 

sam projekt jest sztuka dla sztuki w sumie.

Dzieki Theo, dales mi znow do myslenia :D

W sumie masa faktycznie znikoma, a wyglad oryginalny na prawde by byl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chciałoby się obejrzeć zdjęcia z prac.. ; )

Dokumentujesz poszczególne etapy modyfikacji?

 

Na razie nie ma co pokazywać, ewentualnie jakieś poszczególne elementy, które są modyfikowane, albo zakupione jako nowinka do moto, a to na prawdę nie wiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, ciekawość mnie po prostu zżera. Mam cichą nadzieję, że pochwalisz się całą "drogą krzyżową" w późniejszym etapie ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Makaron specjalnie dla Cienie, z ostatniej chwili fotki jeszcze cieple ;p

Przepustnice zapyziałe, bo alu się utleniło, więc trzeba je doprowadzić do porządku.

Po za tym, trzeba było już przygotować cały dolot do wjazdu carbonów, które mają się pojawić pod choinką :mrgreen:

post-341-1366037490,4188_thumb.jpg

post-341-1366037490,6357_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O stary!!! Regulacji wtrysków to będziesz miał po takim demontażu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
O stary!!! Regulacji wtrysków to będziesz miał po takim demontażu.

 

Spodziewałem się tego, i tak trzeba by było pewnie ja przeprowadzić i tak, więc bez różnicy. Na pewno na zdrowie wyjdzie mu.

 

Dzięki!! Alle parzy!! :D :D :D :D :D

Proszę przyjemność po mojej stronie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam xenonki do przedniej lamy :D tylko czasu brak na robotę przy projekcie.

Muszę pokombinować czy jedna przetwornica pociągnie dwa żarniki, bo jakoś średnio mi się widzi upychanie tego patałajtstwa, a już się trochę tego nazbierało.

post-341-1366037586,8804_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chińska nie pociągnie na 100%, poza tym zamiast kupić motocyklowe przetwornice to kupiles samochodowe które sa 4x większe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Przy jednej przetwornicy będzie przede wszystkim problem odpalenia ksenonów, światła wpływają zdecydowanie na nasze bezpieczeństwo więc nie robiłbym takiego eksperymentu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.