Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
klaus

Ducati - ale bubel

Polecane posty

żenada

odkręcił mi się tłumik - sam wypadł śruba, gumki oraz tulejka alu.

żenada

to już chyba 20 rzecz jaka odkręciła mi się w ST3

nie wspomnę o GT 1000 - gdzie nawet nóżka uszkadzając blok silnik się wykręciła - nie tylko przy moim GT jak się okazało

 

ale teraz to już było przegięcie - stało się to na drodze oczywiście samochód dostał z śruby

tłumik spadł na asfald po czym wpierdolił się pod wahacz - a ponieważ już doczytałem na ducati.ms że jest to dość normalne że się rozkręca rozumiem cenę za gumkę tulejkę i śrubkę - 130 zł - BUHAHA

Rozumiem że odkręciło się wszystko co możliwe było przy kufrach, rozumiem że odkręcił się i poluzował zbiornik, osłona tylnego koła, osłona łańcucha, śruby regulacji napięcia łańcucha, owiewki,

 

Z CZYSTYM SUMIENIEM POWIEM TAK - NIE DZIWIĘ SIĘ ŻE DUCATI MA TAKIE KŁOPOTY Z PRZEBICIEM SIĘ NA RYNKU - JUż MNIE SZLAK TRAFIA

teraz tylko czekam aż się silnik odkręci i z ramy wyleci

i jest to mój 10 motocykl - każdym przejechałęm conajmniej 20 tys. km

i tylko harley i ducati się rozkręca sam - albo pęka .

 

Saluti

Klaus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heheh trzeba rozkręcać wszysztko i każdy gwint loctitem potraktować. no niestety, są wibracje, nie ma mowy żeby się nie odkręcało.

 

nie przejmuj się, mojemu kumplowi w sv1000 też komin odleciał, znaczy cały środek, a najlepsze jest to że tego wogóle nie słyszał bo leciał szybko i jak zawsze ze stoperami w uszach. także jak potem za nim jechałem to nisłyszałem własnych mysli, aż mohery podskakiwały przy redukcjach :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja się nie przejmuję

ale wszystko jest fabrycznie dokręcane - i co ja mam teraz z swoich pieniędzy płacić? za lakiernika bo jest odprysk na samochodzie

a wydechy były na loctit - i nie pomaga

 

żenada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a powtarzamy nie kupujcie......

Widziałem jak na wyścigach Moto 2 odleciał tłumik i nie był to Ducati?!?

Mi odleciałe przedwczoraj tablica, nawet nie chce myśleć co mogła zdziałać.....

W R1 odkrecały mi się wszystkie śrubki z mocowań plastików u Alice w moto to samo itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

brzmi to parszywie... nie wiedziałem że jeżdżę takim padłem :shock:

 

W monsterach też się coś wykręca..? Tylko tu nie ma co..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a powtarzamy nie kupujcie......

święte słowa

trzeba sprzedać Ten kiepski motocykl - źle poskręcany i wszystkich od zamiaru kupna odwodzić

motocykl zawsze serwisowany - przejechał w sezonie ledwo 12 tys km i jest cały do skręcania

a koszty mnie po prostu przerażają

sezon - cirka 20-25 tys. km więc nie dużo jak na turystykę - i 5 tys. złotych motocykl zjadł w serwisie

 

saluti

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie wiadomo czy cos bylo fabrycznie dokrecane jesli kupuje sie uzywany motocykl. Jezdze osiem lat na 998 i INGDY, NIC mi sie nie odkrecilo. Klaus, co za metamorfoza pogladow- moze trzeba Twoj stary watek o tym jaki kupiles <font color='red'>[desmo]</font>///y motong usunac? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

(...) jest cały do skręcania

(...)

saluti

 

Jak kupiłem Dukata kumpel (Tomek Kulik) poradził:

"Super sprzęt ale wiesz - jeździsz tydzień, potem klucze do ręki i dokręcasz wszystkie śrubki, myjesz szamponem z woskiem, i potem smarujesz łańcuch. O zobacz już Ci się poluzowała regulacja łańcucha zgubisz śrubę i będziesz miał problem.

Andrzej podaj klucz chyba trzynastkę!..."

 

posłuchałem, dokręcam, jak na razie od roku zgubiłem jedną śrubę od stelaża kufra i 2 śrubki od owiewek. Mam nadzieję, że takich poważnych problemów jak Wy miał nie będę ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klaus, co za metamorfoza pogladow- :lol:

bo w Ducati serwisie oczywiście śrubka kosztuje 130 zł i może być dopiero za 3 tygodnie

za 3 tygodnie - mam ze 4 wyjazdy w tym czasie - ojej ojej - tutaj nie ma żadnych części do tych motocykli - więc w ciągu roku możesz przejechać jedyni 4 tys. km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
posłuchałem, dokręcam, ;-)

proszę cię dokręcam ? - co ile - co miesiąc wszystkie śruby ???????

maciej wymieniał napęd jakiś miesiąc temu więc wszystko skręcał  - ojej ojej nie można więcej przejechać niż 4 tys. w sezonie - wtedy nic nie odpada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i wiemy dlaczego ducati wycofało się z silników trzyzaworowych :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w cale nie dlatego TEO

joe_barowi tydzień temu odpadł tłumik - dokładnie w tym samym miejscu (w sensie rozkręconej śruby) no droga także była ta sama

 

zaraz mnie odwiozą do tworek jak nie znajdę tej tulejki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tworki są 5km ode mnie. Zapraszam w razie czego ;)

 

P.S. Royalowi od wibracji odkręcił się cały stelaż z czaszą w 1098.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Art. 30 p. b forum! Edycja Panie Klaus.

 

 

Slicznie: "ojej ojej nie można więcej przejechać niż 4 tys. w sezonie" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja, z wyżej opisanych powodów, na swoim wcale nie jeżdżę i tylko na niego patrzę :D

Jak dotąd poodkręcały mi się: śrubka mocująca osłonę baku, mocowania klamek sprzęgło/hamulec.

Już wiem dlaczego Ducati tak szybko tracą na wartości - proporcjonalnie do ilości zgubionych elementów.

Nie kupujcie Ducati - amen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóz za desperacja :lol:

Bo śrubki trzeba obserwować, tropić ,podejrzewać i nie ufać.

Kontrola najwyższą formą zaufania.

Mi się śrubki odkręcały we wszystkich poprzednich i obecnych motongach a było tego trochu. W Z 1000 np stojąc na światłach odpadła mi główna śruba mocująca silnik….

Teraz za co klną na mnie mechanicy używam czerwonego kleju do śrub i jak już mam jakiś problem z śrubami to tylko z ich odkręceniem

w 10 odkręcił mi sie stelaż przy top speedzie na autostradzie a nie mogłem zwolnić bo jechało cos za mna na sygnale i tak gnałem z falujacym przodem modląc sie by coś nagle nie odpadło. :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w 10 odkręcił mi sie stelaż przy top speedzie na autostradzie a nie mogłem zwolnić bo jechało cos za mna na sygnale i tak gnałem z falujacym przodem modląc sie by coś nagle nie odpadło. :mrgreen:

 

wow, prawie 3 paki na sygnale :shock: to chyba nawet nasza autobahn polizei tyle nie lata ;)

 

Tak jak piszą poprzednicy, w Ducach trzeba śrubki na loctite wkręcać i problem z głowy.

Mi w 748 prawie odpadło tylne koło ;) ale to już nie była wina śrubek ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

proszę cię dokręcam ? - co ile - co miesiąc wszystkie śruby ???????

 

No zgadzam się, że to przesada dokręcać wszystkie i sam tego nie robię, ale spędziłem ostatnią zimę na dopieszczaniu i co dokręcałem własnoręcznie smarowałem LOCTITEm, a gdzie się dało dawałem nakrętki samokontrujące. a resztę bacznie obserwuję i dokręcam jak coś mi niepokojąco brzęczy czy wibruje. Jak pisałem też nie ustrzegłem się zgubienia śruby od stelaża kufra i 2 śrubek od owiewek. Na marginesie muszę nawet zdemontować owiewki w najbliższy weekend bo coś mi się nie podoba dziwny hałas w okolicach dolnej półki...

 

maciej wymieniał napęd jakiś miesiąc temu więc wszystko skręcał  - ojej ojej nie można więcej przejechać niż 4 tys. w sezonie - wtedy nic nie odpada

 

Napęd? wydawało mi się, że pisałeś o wydechu... Ja wydech założyłem nowy w lipcu. Jak się wkurzyłem ciągłym naprawianiem starego, ale pod mocowanie wsporników do setów dałem gumowe podkładki żeby amortyzowały wibrację z myślą o komforcie (już rok temu przy starym wydechu) a śrubę wkręciłem na LOCTITE, opaska na wydechu spięta śrubą z samokontrującą nakrętką... jak na razie nic się nie odkręca, ale sprawdzam co jakiś czas. Tak jak i koła, klamki, crashpady (przymocowane do silnikowej szpilki). Jednak bez wpadania w paranoję, zawsze coś może się wykręcić, na wibracje nie poradzisz. Ale za to ile radochy i ile można sobie pogadać!!! :-D. No ale ... Kolega kupił sobie Vespę, nic mu się nie odkręca, tania jest w eksploatacji ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No i wiemy dlaczego ducati wycofało się z silników trzyzaworowych :lol:

oj tam, oj tam, jak dla mnie w sam raz :-D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

już mi przeszło - wydech zamontowałem na trytytce

a kolega dotoczy mi te niewdzięczne tulejkę z płaszczem (podkładką)

 

saluti

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

.. i po co te nerwy .... Klausik, walnij jakiegoś swojego Browarka i się wyluzuj :mrgreen:

 

p.s. Jutro dokręce wszystko i sprawdze u Siebie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

p.s. Jutro dokręce wszystko i sprawdze u Siebie :lol:

hahaha, chyba w najbliższy weekend Dukaty z DesmoManiax zaliczą akcję serwisową. No cóż to ampule w dłoń! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.