Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
orme

m 750 zmiana silnika na m 900

Polecane posty

jak w temacie

chciałbym wsadzić do ramy 750 dusze z 900 (chyba ze coś innego by pasowało)

podejzewam ze takiej zmiany nie da sie zrobic na zasadzie plug and play.

co trzeba zmienić,

czy szukac samego silnika czy silnika ze skrzynią,

i co jeszcze bede musiał pozmieniac zeby zabieg sie udał.

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy szukac samego silnika czy silnika ze skrzynią,

 

Chyba pisząc skrzynia masz namyśli coś w czym będziesz transportował silnik a nie skrzynię biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobra wiem wiem głupie to było :geek: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zabawne ;)

Trochę roboty będzie z tym, taka prawda.

Podobny manewr robi teraz Franek z forum w swojej WDOWIE, tylko z 600 na 900.

Część, rzeczy możesz wykorzystać z 750 i zamontować w 900. Pytanie tylko jaką miałeś tą 750, więcej danych o niej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rocznik 2001

przebieg ok 20 tys wiec powoli do zrobienia byłby rozrzad

a tak ogolnie to chodzi jak zegarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro wszystko gra, to po co zmieniać na 900?

Z tego co mi wiadomo to 750 jest gaźnikowa, jak byś chciał 900 gaźnikową to o ile gaźniki są takie same, to możesz wykorzystać, wiązkę i całą elektrykę pewnie też. Czyli interesuje Cię gały silnik ze skrzynia :lol:

Jeśli byś się pokusił na coś więcej to wersje na wtryskach, a to już potrzebny cały osprzęt silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brakuje horsepowerów? :D

Zamiast wymieniać serce zrobiłbym prostrzy zabieg - możesz się bawić na trzech poziomach.

Duuuuuuuużo szybciej i taniej :idea:

A jak za mało to zmieniać, ale konkretnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brakuje horsepowerów? :D

Zamiast wymieniać serce zrobiłbym prostrzy zabieg - możesz się bawić na trzech poziomach.

Duuuuuuuużo szybciej i taniej :idea:

A jak za mało to zmieniać, ale konkretnie.

 

Jak dla mnie te dysze to shit, jeszcze nie słyszałem pochlebnej opinii o nich w sensie przyrostu zatrważającego mocy.

 

Pijesz Franiu do mojego True Monster-a 1098? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pijesz Franiu do mojego True Monster-a 1098? :lol:

W życiu nigdy :D

Zresztą nie piję już od kilku lat :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy nie lepiej po prostu sprzedać 750 tkę i kupić 900 tkę???? :) W Monsterach jest duży ruch więc nie będzie problemu. :) I taniej będzie.

 

A co do przekładki to ja nie wiem. Sam chciałem wsadzić silnik 900 ('97) w ramę ss750 ('94) i nie pasował :( Okazało się że rozstaw osi śrub mocujących silnik był za duży o jakieś 2 cm... nie wiem czemu? Myślicie, że rama była nie teges? Franek we WDOWIE nie miał problemów??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no własnie w tym tkwi problem ze niemoge zmienić całego moto na wieksze bo ten jest ciągle przedmiotem sprawy sadowej z poprzednim włascielem i z prawnego punku widzenia to moje moto stoi tylko w garażu (od roku :D a licznik sie kreci bo mam duzy garaż i moge w kólko jeździć ;) ) ale juz własnie brakuje mi troche kucyków zeby np power wheelie zrobić (w garażu oczywiscie)

a tak na serio to faktycznie brakuje mi troszke mocy (na miasto jest ok ale poza miastem to juz jednak mało)

 

same dysze nawet z k&n to ciagle mało, a pozatym zależy mi na sucharku.

 

z czym sie wiąże taka przekładka, czy silnik z 900 bedzie pasowac do ramy czy bedzie trzeba cos przerabiać?

 

moj jest gażnikowiec i chyba bym tez pozostał przy gażnikowcu ale niekoniecznie.

 

(i zeby nie było niedomówień niemam zamiaru robic tego sam z moja wiedzą szkoda było by motóra :D )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz poważnej odpowiedzi i rozwiązania to poważnie przedstaw sprawę.

 

Wymiana silnika na inny model jest jak najbardziej możliwa. Jak chcesz to Ci przeszczepię i silnik desmosedici do Twojej 750-ki. Tylko trzeba się liczyć z niewspółmiernymi kosztami do efektu. Koszt swapu przekracza znacznie różnicę w rynkowej cenie danych modeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chcesz poważnej odpowiedzi i rozwiązania to poważnie przedstaw sprawę.

 

Wymiana silnika na inny model jest jak najbardziej możliwa. Jak chcesz to Ci przeszczepię i silnik desmosedici do Twojej 750-ki. Tylko trzeba się liczyć z niewspółmiernymi kosztami do efektu. Koszt swapu przekracza znacznie różnicę w rynkowej cenie danych modeli.

 

 

desmosedici :idea: hmmm

 

no dobra to konkretnie

chciałbym wsadzić mojej ramy silnik 900 gaźnikowiec

czy silnik bedzie pasowac do ramy czy trzeba przerabiać rame?

czy wachacz moze zostać orginalny czy tez trzeba zmianiać?

co z elektryką?

gaźnik, pewnie musi być z 900

no własnie i co jeszcze?

 

zadje sobie sprawe ze czesć tego mogłbym poszukać w part list czy manualach ale nr czesci to nie to samo co wiedza kogos kto to juz robił (druga sprawa ze wiedza jest najcenniejsza i nikogo nie zmusze do podzielenia sie ta wiedzą) ale wkoncu forum jest miejscem wymiany doświadczeń

 

zdaje sobie sprawe ze taniej było by zmienić całe moto na wieksza ale gdybym mogł to juz dawno bym to zrobił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silnik fizycznie będzie pasował.

Swap musi byś całkowity. Gaźniki i elektryka w postaci modułów, airbox, chłodnica oleju, elementy podgrzewania komór w zaleznosci od wersji. Układ wydechowy a przynajmniej kolektor.

Zawias będzie pasował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o i to mi zupełnie starczy za odpowiedź

wielkie dzieki teraz juz wiem czego szukać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odgrzebię trochę temat, bo mam podobne pytanie:

 

Czy jest możliwa przekładka gaźnikowej 900 (z monstera lub ss) do wtryskowego monstera 900 i z czym to się wiąże. Innym słowem - jak zrobić z gaźnikowej 900 setki wtryskową? Czy wystarczy zmienić pokrywę (na tą z impulsatorem) czy jakieś cięższe prace?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odgrzebię trochę temat, bo mam podobne pytanie:

 

Czy jest możliwa przekładka gaźnikowej 900 (z monstera lub ss) do wtryskowego monstera 900 i z czym to się wiąże. Innym słowem - jak zrobić z gaźnikowej 900 setki wtryskową? Czy wystarczy zmienić pokrywę (na tą z impulsatorem) czy jakieś cięższe prace?

 

Żeby z gaźnikowej wersji zrobić wtryskową (po przekładce silnika ) oprócz przełożenia wtrysku i wszelkich jego elementów potrzebna jest wiązka elektryczna wraz z ECU, moim zdaniem jest to bardzo kosztowny i mało opłacalny zabieg.

Chyba że masz cały motocykl (uszkodzony lub bez prawa rejestracji) na części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.