Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
musieli

748s do sprzedania

Polecane posty

Jak w temacie, 748s na sprzedaż, dziś przyjechał z Włoch. Rocznik 98, ma szeroką regulowaną główkę ramy, regulowany przedni zawias, superbikową dolną półkę przedniego zawieszenia oraz amor skrętu. Wszystko fabryczne, zastanawiałem się jaka to wersja (rozważam wersję SP) ale nie mogę do końca rozkminić tematu, bo 748 wychodziło w kilku dziwnych konfiguracjach. 31826km przelotu, stan wizualny na 4+, technicznie wszystko OK - sprzęgło chodzi jak młockarnia, klapka od wlewu nie wydyrdana :lol:

 

Cena 13900zł, w cenie pełen przegląd (paski, luzy zaworowe, olej silnikowy, płyny, filtry itd.) + wszystkie dokumenty do rejestracji w kraju. Oczywiście motocykl do obejrzenia u nas w serwisie w Sękocinie.

S6004087.JPG

S6004090.JPG

S6004086.JPG

S6004094.JPG

S6004093.JPG

S6004095.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ładne, z krainy Ducatów, widzę że tarcze hamulcowe ma od nowszego modelu lub od motocykli z grupy Aprilia (moim zdaniem dużo ładniejszy wzór).

 

Może po VIN-ie dojdziesz co to za model :mrgreen:

 

SP - raczej miało 5-cio ramienne felgi, chyba że dopiero od 2000roku.

 

Obstawiam że ma stalowe tarcze i koszyk :lol: do tego kilo kulek stalowych w sprzęgle :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak się nim przejechałem to przeszła mi przez głowę myśl, co by go nie sprzedawać i zrobić torówkę. Myślę, że 748 jest idealnym modelem pod tor w Radomiu. No ale nie da się mieć wszystkiego... przynajmniej nie w tej chwili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dalej nie będę zaśmiecał, ale wypadało by mieć w przyszłości takie małe muzeum Ducati w Polsce :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wcześniejsze SP, oraz późniejsze SpS posiadały:

-alu subframe

-chłodnicę oleju

-żeliwne tarcze

-inne wałki

-wyższy stopień sprężania

-świece A55V

Wersja S wesza na przełomie 1999/2000 miała 5 szprychowe Marchensini i golenie pokryte azotkiem tytanu

 

I tak pikny sprzęt niezależnie jaka to wersja.

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wcześniejsze SP, oraz późniejsze SpS posiadały:

-alu subframe

-chłodnicę oleju

-żeliwne tarcze

-inne wałki

-wyższy stopień sprężania

-świece A55V

Wersja S wesza na przełomie 1999/2000 miała 5 szprychowe Marchensini i golenie pokryte azotkiem tytanu

 

I tak pikny sprzęt niezależnie jaka to wersja.

Pozdr. J-999

 

Nie ukrywam, ze na ciebie Jasiu tu liczyłem. Sprzęt jest z 98 roku, ale od strony osprzętu (rama z szeroką główką, SBKowa dolna póła, amor skrętu, zawiasy SHOWA przód i tył) wygląda dokładnie jak moje 996 z 99 roku. Nie mogę rozkminić co to za wersja. Na naklejce i w numerze ramy jest poprostu 748S...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

748S- jak Strada, czyli zwykła wersja, szerokie półki miały wtedy wszystkie, dopiero jak si nie mylę od Economy zaczęto wprowadzać zmianę szerokie, wąskie...kwestia hamowni, zawiasów może być "umowna" , możemy se machlować we wszystkie prawie strony, oczywiście pasując starszy typ lag do starszego typu zaciski itp...

Sami mamy 748- z 2002 roku na wąskiej półce, łatwo rozpoznać po wsporniku amorka skrętu- ma jeden otwór gwintowany, zamiast 2-ch...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się Darku, że za cenę Twojego dobry+ mozna kupić na prawdę ładne 748 z Cieszyna z 2002 roku. Będziesz musiał chyba zejsć z ceny bo 4 lata różnicy to sporo, nawet jak na moto po serwisie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym mimo wszystko nie wyceniał DUCATI przez pryzmat rocznika

Zawsze uważałem, że są marki które różnią się od zwykłej masowej Japońszczyzny i Ducati jest bez wątpienia jedną z tych marek.

..... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wydaje mi się Darku, że za cenę Twojego dobry+ mozna kupić na prawdę ładne 748 z Cieszyna z 2002 roku. Będziesz musiał chyba zejsć z ceny bo 4 lata różnicy to sporo, nawet jak na moto po serwisie

 

Nie obraź się, ale większej bzdury dawno nie słyszałem... i mówię to zupełnie obiektywnie :lol: Tym bardziej, że nie widziałeś mojego 748 na oczy, i dla porównania - Twoje 748 jest w mojej skali na 3- 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyjemnie popatrzeć na kilkunastoletni motocykl z nieporysowanym felgami czy ramą. Sa jednak na swiecie ludzie którzy dbają o motocykle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sa jednak na swiecie ludzie którzy dbają o motocykle.

Nie martw się Theoś może kiedyś i Ty do nich dołączysz :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przyjemnie popatrzeć na kilkunastoletni motocykl z nieporysowanym felgami czy ramą. Sa jednak na swiecie ludzie którzy dbają o motocykle.

 

na pewno??

przecież dzisiaj ja go już dosiadałem, więc nie byłbym taki pewien :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te Rostwór - co mnie tam w moim piękniusim 748 rześ mi tam narobił? Z piochem w silniku daleko nie zajedziesz! :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie obraź się, ale większej bzdury dawno nie słyszałem... i mówię to zupełnie obiektywnie :lol: Tym bardziej, że nie widziałeś mojego 748 na oczy, i dla porównania - Twoje 748 jest w mojej skali na 3- 8-)

 

alez ja się nie obrażam. Egzemplarz z Cieszyna jest w stanie idealnym z tego co mówił adam który go oglądał, a w kwestii pedantyzmu i pietyzmu stanu wizualnego można mu wierzyć. Co do mechaniki wersji z Cieszyna nie mogę sie wypowiedzeć, ale patrząc na inne sprzetytego Pana, można założyć ze stan mechaniczny będzie odpowiadał wizualnemu.

 

Co do mojego moto, to wiesz... Ja nie Theodor coby twierdzic ze Król wśród 748 "Jest tylko jeden" (co może sugerować że inne nie dorastają mu do pięt, i są gorsze/brzydsze itp). Wiem co przeszło moje 748, co jest w nim zrobione i jak, i nie ukrywam tego. Więc się nie obraziłem. A na ile oceniasz swoje 996? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lkrencik, tak jak zawsze powtarzam. Wszystko jest tyle warte ile ktos jest gotów za nie zapłacić. I dywagacje człowieka kompletnie nie zainteresowanego zakupem na temat zasadności ceny są trochę nie na miejscu. Tym bardziej że samego motocykla nie widziałes na oczy.

Miłego dnia życzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mi sie bardzo podoba i cena jest ok. Gdybym miał tyle gotówki to chętnie bym zamienił swojego na 748.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

byłem, widziałem i stwierdzam ze jak na 13letnie moto, faktycznie wygląda na db+. Z całego serca życzę Ci Darku sprzedaży za 13900. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krencik ty byś się zajął ofertą na elektrykę w moim domu, a nie spamujesz i denerwujesz mi tu Theosia, i Darka.

Ja na tor wolałbym Darkowe 996 niż to 748 ale to moje "wolałbym".

Motocykl wart swoich pieniędzy i koniec spamowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprzedany :D Kupiła dziewczyna, której pesel kończy się na 748 :lol: Będziemy mieć kolejną piękną duszyczkę latającą klasycznym superbikowym dukiem po Warszawce 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.