Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
miro

CO TU MA BYC? KTO WIE?

Polecane posty

Mam problem znalazlem tu 2 otwory, tymczasowo wkrecilem tu swiece co by nie dmuchalo ale nie mam pojecia co tu ma byc??? Moze mi ktos pomoc? ma ktos foty i jakies info? na moj rozum musza tu byc jakies czujniki lub korki..... Dzieki za wszelka pomoc.

 

e3e6bdfd8ae01ccd.jpg

0218c13ed576a832.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sonda lambda to tylny otwór a ten bliżej głowicy to korek pod analizator spalin. Brakuje Ci obu tych części. Ładnie wyszabrowana sztuka :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Dziwne że komputer nie czyta błędu z powodu braku sondy lambda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za pewne po zalozeniu o ile bedzie ja czytalo, odczucia w jezdzie beda. A nie ma przypadkiem ,drugiej na tylnym kolektorze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie z tylu jest jeszcze jedna..... macie fotki tych 2 rzeczy od przodu? gdzie to ma byc podpiete?

 

Jeszcze go nie opalilem bo dalej chce pin, czekam na kluczyk serwisowy z francji, w miedzy czasie robie inne bolączki.... :( , pinu nie zalatwie bo nie mam kontaktu z poprzednim wlascicielem, bede musial gdzies to zawiez ale nikt nie wie ile z tym zejdzie i jakie to koszta, nawet nie wiedza czy zrobia :cry: rece opadaja.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korek to korek, a lambda ma być podpięta do właściwej wtyczki na wiązce. Ciekawe tylko czemu ktoś ją wypiął - może był jakiś lepsiejszy wydech?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak masz fabryczny komputer to będzie błąd. Bez sond chyba w ogóle nie zapali.. Sprawdż jaki masz komputer i filtr powietrza. Jak fabryczne to będzie dziwne , ale jak akcesoryjne to znaczy ,że był akcesoryjny wydech bez sond i powinien chodzić. Pozakręcaj wtedy jakiś korki , płaskie relatywnie. A skoąd Ty takiego cudaka w ogóle masz? :roll: ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

będzie miro najrozsądniej jak napiszesz więcej na temat tego motocykla bo narazie to wszystkie rady sa jak chodzenie w ciemności po omacku!!! napisz czy tylna sonda jest??? czy jest podłączona do instalacji, czy znasz historie tego modelu tz. czy nie ma czasem "mapowanego" ecu , lub czy np. nie masz zainstalowanego jakiegoś ustrojstwa pt. Power Commander lub podobne.... ja widzę 2 opcje : gościowi padła sonda i sprzedał moto tak jak stoi (wydatek ok. 300-700zł na sonde), druga opcja to ktoś go tuningował na elektronice i masz zastosowane eliminatory sond lambda; musisz odszukać kostki sond (kwardrat na 4 piny) i zobaczyć czy nie masz tam wpietych małych kostek, jesli masz to znaczy że masz eliminatory i sondy sa zbedne, tym samym motocykl bedzie proacował prawidłowo a ECU nie wyłapie błędu. jeśli jednak moto ma "seryjne ECU" to..... też bym zastosował eliminatory - kosztuja ok. 60-80 zł za sztukę i sie nie psują ;-) , możesz też kupić sonde/y i być dumnym że szanujesz Matkę Naturę , ale bedziesz lżejszy o kilka stówek ;) , jesli będziesz miał problem z eliminatorami to pisz na priv....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie brakuje jeszcze czujnika ciśnienia oleju.

 

Czyli sprzęt może być bardziej wyszabrowany...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak dla mnie brakuje jeszcze czujnika ciśnienia oleju.

 

Czyli sprzęt może być bardziej wyszabrowany...

 

Wprawne oko Miśka nic nie pominie :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile sie nie myle czujnik cisnienia oleju jest zamontowany jak w 1198, na przewodzie olejowym do chłodnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogłem się mylić - egzemplarz którego miałem zdjęcia (wystawa EICMA 2009) miał na deklu w standardowym miejscu czujnik ciśnienia oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

potracilem sie ,wiec brakuje jeszcze jakies czujnika cisnienia oleju? w ktorym miejscu? jakies foto ma ktos??? :cry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
http://ducati.com/services/maintenance/index.do

 

To jest link do pełnego katalogu czści, ściągnij sobie będziesz dokładnie wiedział co gdzie powinno być.

 

Dla ścisłości - to jest link do wyszukiwarki katalogów (fiszek), a nie do samego katalogu konkretnego modelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To fakt, ale myślę że dalej już ogarnie.

 

Dzieki wielkie bardzo przydatny link ale niestety nie ogarniam bo nie wiem czego szukac i gdzie? Mam proste pytanie czy waszym zdaniem brakuje czujnika cisnienia oleju czy nie? :?: :shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Oglądając zdjęcie które zamieściłeś nie da się tego stwierdzić, czujnik ciśnienia oleju w tym modelu jest przy chłodnicy oleju która jest w nosie (wloty powietrza pod reflektorami) Multistrady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.