Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Lola77

748 a 749 który "wygodniejszy"

Polecane posty

Hej.

 

Dziś miałem okazję przymierzyć się do 749 i nie ma co ukrywać pozycja jest mocno sportowa. Bardzo mi się podobają oba modele ale mam problemy z kręgosłupem stąd pytanie do Was.

 

Czy ktoś z doświadczeniem może porównać obie maszyny pod względem "komfortu" wiem że w przypadku motocykli sportowych brzmi to dość absurdalnie.

 

W grę wchodzi też seria Supersport i Wasze wskazówki pomogą zawęzić moje poszukiwania pierwszego Ducata.

 

Z góry dziękuję DesmoLola :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie 749/999 jest dużo barzdiej ergonomiczne od "starych" sbk. I nie tylko chodzi o wysokość kierownicy, ale i krztałt zbiornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jak 749/999 jest wygodniejszy, to boję się myśleć jaki jest 748 :ugeek:

Wybierz Supersporta, 749 w codziennym użytkowaniu jest naprawdę hardcorowy. Pozycja jest mocno sportowa, siodło twarde i na normalną drogę w ogóle się nie nadaje. Chyba, że lubisz popylać non-stop powyżej 150. Jeżeli nie schodzisz poniżej tej wartości i jeździsz tylko po równej nawierzchni, to jest w miarę ok. Nie piszę tego, żeby Cię zniechęcić, tylko tak po prostu jest. 748 nie jeździłem, SS też nie, ale wystarczy popatrzeć na siodło, żeby wiedzieć, że on będzie najbardziej ludzki.

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

749/999/748 to motocykle bardzo twarde i pozycja na nich jest mocno sportowa więc jeżeli masz problemy z kręgosłupem to wybierz raczej coś co nie uszkodzi Ci go do reszty... kiedy ja zrobiłem ok 300 km na 748 i pózniej przesiadłem się na gsxr-1000 to tak jakbym usiadł na sofie w salonie. Myślę ,że supersport będzie trochę lepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się na SS jeździ pod względem wygody gorzej niz na 999/749. Może to kwestia mojego nikczemnego wzrostu? :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

749 jest mega wygodny w porownaniu z 748. Mam 748, miealem okazje jezdzic na 999. 749/999 to prawie salonka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy sport classicu to moze i stary SBK jest wygodny :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wybierz Supersporta, 749 w codziennym użytkowaniu jest naprawdę hardcorowy.

Pozdro

Nie wiem, co dla ciebie znaczy hardcore- jeździłem 999 po mieście, na co dzień, nie pod kolumnę czy makszita. Jeździłem za miasto też :D i był mega wygodny.

Przynajmniej w porównaniu do innych sportów nie mówiąc o ST3 :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Oba są zaje..... wygodne ja się chce konkretnie dawać w palnik ;) ;) ;) szczególnie na torze.

 

Natomiast jak faktycznie masz problem z kręgosłupem nie ma sensu wygłupiać się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś czytałem że 749/999 jest najwygodniejszym i najprzyjażniejszy kierowcy do turystyki z superbików .

Ale mnie to osobiście pipa ;) . Mój 996 jest dla mnie MEGA :thumbup: , jesteśmy jak te dwie połówki jabłka czy czegoś ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wzrost to u mnie bardzo skromnie 172 cm więc jest szansa jak u Theosia że 749 będzie lepszy od SS.

 

Najważniejsze że mam to już jakoś uszeregowane:

 

748 wizualnie numero uno dla mnie (ale hardcore)

749 też piękny ale już trochę lepiej

SS kanapa na kołach

 

Dodam jeszcze że motocykl będzie do szybkiego pogonienia dookoła komina, od czasu do czasu jakaś dłuższa trasa ale bez szaleństw maks 300 km dziennie, no i mam nadzieję kiedyś wypady na tor.

 

Muszę jeszcze obadać jakiegoś Supersporta ale obecnie mój faworyt to 749 ach jak on się dziś do mnie uśmiechał w salonie :)

 

Dziękuję wszystkim za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej od razu 999, masują kręgosłup aż miło, wprost kręgarz, czy jak to się nazywa, a jest w klubie 999 na handełe....

Ghostridera( ale nie wiem czy aktualne)...

Pozdr. J-999 Ego( nie na handełe...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie aktualne bo sprzedaliście dychę i skąd ja teraz taką drugą porządną wezmę? :mrgreen:

Zresztą to moje pierwsze Ducati a ja jestem sentymentalny... dycha będzie druga jak na nią nazbieram :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...na dodatek na rynku wtórnym ich jak na lekarstwo... taka mi się refleksja nasunęła bo śledzę od jakiegoś czasu alledrogo... jeszcze trochę i model który omc nie wykończył Ducati stanie sie legendą na miarę co najmniej 916 czy 888 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tem bardziej, że przełamał pewne stereotypy...

W Stanach trzymają cenę i to się nie zmienia, a weź kup 999 w Japonii, graniczy z cudem...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przy sport classicu to moze i stary SBK jest wygodny :lol:

 

Przecież Sport Classic to świetny motocykl do podróżowania i śmigania po mieście, ja jestem bardzo zadowolony z pozycji i wygody ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem absolutnie przekonany iż wygoda sportclassiców wynika wyłacznie z wmawiania sobie tego przez ich właścicieli jako konsekwencja wyboru opierajaącego sie o design. Nie twierdzę że jest w tym coś złego, ale SC to zaprzeczenie ergonomii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jestem absolutnie przekonany iż wygoda sportclassiców wynika wyłacznie z wmawiania sobie tego przez ich właścicieli jako konsekwencja wyboru opierajaącego sie o design. Nie twierdzę że jest w tym coś złego, ale SC to zaprzeczenie ergonomii.

 

Theo, ja przecież nie muszę sobie wmawiać, że mój jedyny motocykl jest najlepszy naświecie, mam przecież Monstera i uważam, że jeden i drugi nadaje się prawie do wszystkiego... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jestem absolutnie przekonany iż wygoda sportclassiców wynika wyłacznie z wmawiania sobie tego przez ich właścicieli jako konsekwencja wyboru opierajaącego sie o design.

 

Zgadzam się w pełnej rozciągłości, kiedyś będę miał SC i będę nim robił wszystko :lol: Ich design spycha brak ergonomii na tak daleki margines, że przestaje to być w jaki kolwiek sposób istotne 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jestem absolutnie przekonany iż wygoda sportclassiców wynika wyłacznie z wmawiania sobie tego przez ich właścicieli jako konsekwencja wyboru opierajaącego sie o design.

 

Zgadzam się w pełnej rozciągłości, kiedyś będę miał SC i będę nim robił wszystko :lol: Ich design spycha brak ergonomii na tak daleki margines, że przestaje to być w jaki kolwiek sposób istotne 8-)

 

MUSIELAK SIĘ ZNA!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może i sie zna, ale jego słowa jedynie podkreslają iż obiektywnie motocykl jest niewygodny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kup Steka :D jest wygodny

Linia starych superbików 916/748 jest najlepsza!! :twisted:

 

 

Wreszcie prawdziwy facet. Prawde rzeczesz bracie Pablo! Mintkim nie mozna byc :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.